parti

5 0 0
                                    

25 Ağustos 2017 kardeşimin yani Almira'nın doğum günü ve ben onu artık neredeyse görebiliyorum bu yüzden tüm gün onun için hazırlanan etkinliklere katılmak zorundayım...

İşte tüm gün katılmam gereken etkinliklerin çok kısaltılmış bir hali :

_ Almira için mezar ziyareti

_Hediye kabulü

_PARTİ

_Okul etkinlikleri

_Yeniden taziyelerin kabul edilmesi.

Ama şimdi sıra benim en çok sevdiğim kısımda elbise, takı, makyaj malzemesi ve çanta alış verişi.

Bu alış verişler için yanımda kankam yani en ama en çok güvendiğim arkadaşım Senaz var haydi lafı çok uzattım yine.

Alış veriş merkezine girince Senaz ve benim dikkatimizi çeken tek elbise olmuştu o da:

Turkuaz, beyaz bir elbise üstünde bembeyaz bir de kemer vardı ve acayip derecede de ucuz bir üründü hoşumuza gitmişti. Hem rengi ile fiyatı ile çok güzel idi.

Makyaj malzemesi olarak senaz tabi ki iraz uyuz oldu (benim zevkime karşı) yani anlaşamadığımız olay şu idi ben beyaz far, pembe ruj, şeftali rengi bir de allık istmiştim o ise: siyah far, kırmızı ruj ve pembe allık demişti hangisi sizce?

(tabiki de benim istediğim oldu kasiyer yardımı ile...)

Elbise ve makyaj malzemesi tamamdı sıra takı ve de çantada idi ve tabiki makyaj malzemesinde olduğu gibi bunlarda da sıkıntı çıktı yine bir anlaşmazlık daha...

Ben: beyaz küpeler, beyaz taşlı mavi bir kolye ve de turkuaz zamin üstüne beyaz tokalı şirin bir çanta istemiştim ama senaz tabiki yine senaz karşı çıktı.

Senz: siyah bileklik, siyah kolye ,beyaz küpe ve beyaz zemin üstüne siyah tokalı bir çanta istedi.

( Bu kız vampir mi neden sürekli siyah beyaz siyah beyaz dedi kasiyer de bu arada kasiyere sorma nedenimiz artık müşterilere moda tavsiyesi vermekten resmen usta olmuştu e yani haklı ben olsam ben de uzman olurdurdum )

Sıra Almira nın mezar ziyaretinde...
Senaz ile birlikte mezarlığa doğru yola çıktık ben oldum olası mezarlıklarda hep korkmuşumdur ama bu da Almira nın ölümünden sonra hayatımda değişen sadece ufacık bir nokta oldu..🙂
Almira nın en sevdiği çiçeklerden bir buket yaptırdım (çoğunluk zaten gül)
Beyaz gül, pembe gül, kırmızı gül, sarı gül ve de vapur çiçeği...
Kendi kendime Almira nın ölümünden sonra sürekli şunu sordum acaba o gün kavga etmeseydik o kaza olurmu idi......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sonsuzlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin