Defne dudağını sıkıyordu,ama dudağı kanıyordu,birden yere yıkıldı,ömer bulut'u dövmeyi bırakıp defnenin yanına uçar.Ömer defneye sıkıcı sarılır.
Ö:Geçicek bitanem geçicek
Defne kafasını olumsuz anlamda sallar,ve ömer'e sarılmayı bırakır.
D:Götür beni.
Ömer defnenin elinden tuttuğu gibi kucağına alır ve hastaneden çıkarlar,sonunda ömer'in dağ evine gelirler,defne hemen odaya çıkar ve camın yanına oturur,sonra kahvesinden bir yudum alır,aklına bebeği gelir,sonra bir tebessüm geçer yüzüne,eliyle karnını sevmeye başlar.
D:Se seni sev sevdiğimi bi biliyorsun de değil mi?
Kahvesinden bir yudum alır ve camdan dışarıy'ı seyreder,birden ömer odaya girer,ve defne elini karnından çeker,kendini toparlar ve tekrar kahvesini yudumlar.
Ö:Defne ne yaptığını sanıyorsun?
Defne hayretle ayaga kalkar,ömer'e doğru yaklaşır.
D:Ne ne yapıyormuşum be ben!
Ö:Defne anlamazlıktan gelme boş boşuna karnına dokunma içi boş anlasana.
Defne afalanmıştır birden titrer ve camın yanına tekrar siner ve kahveyi yere doğru savurur,kahve yere saçılır.
Ömer defnenin yanına gelir ve sıkıca sarılır,defne karşılık vermez.
D:Bi bisey di dicem?
Ö:Dinliyorum
D:Bebek bulut'dan
Ö:....
D:Bebek sendendi ömer
Ömer bir anda ayağa kalkar,defnede kalkar.
Ö:Ne nasıl yani
Ömer'in birden göz yaşları gelmeye başlar,defne ise teker teker hepsini siler.
D:Şşştt ağlamak yok
Defne ömer'in dudağına küçük bir busecik kondurur,sonrada sıkıca sarılır.
Ö:Be belki kızımız olurdu.
Defne ise cama tekrar yaslandı ve oda göz yaşlarını serbest bıraktı.Aklına bu ikinci bebeğini kaybettiği gelir ve daha fazla dayanamaz ve daha çok ağlamaya başlar.
D:Bu bu ikinci bebeğimiz olurdu.
Ömer defnenin omzundan bir öpücük aldı ve arkadan sarıldı.
D:Peki ya neden öldü.
Ömer herseyi anlatmaya karar verir,defneyle birlikte bahçeye inerler,sonra ormana girerler,ömer konuşmaya başlar ve defne ise pür dikkat dinlemeye başlar.
Ö:Defne,defnem sana araba çarpınca ben hemen hastaneye geldim,bulut ise hemen kaçıp gitti,seni kucakladığım gibi hastaneye soktum,doktorlar geldi,o zaman kalpin durmuştu,çok çabalamışlar geri dönmen için ama sen bir soluk bile almadın,umutlar kesildi,doktor acı haberi verince benimde kalpim durdu,seni morg'a taşıdılar,içerisi soğuktu biliyorum,ama hamile olduğunu bilmiyorlarmış,sen morg'da üç gün yattın,bebek yaşıyormuş ama soğuk'a fazla dayanamamış ve öldü.
Ben bunları anlatırken defne ise ağlamaya çoktandır başlamıştı.
D:Bi bizim hiç küçuk bir versiyonumuz olmicak mı yani?
Ö:Neden olmasın sevgilim olur tabi.
Defne olmiyacağını biliyordu,artık bir bebekleri yoktu hiçbir zaman olmayacaktı,olmayacaktı,olmayacaktı.
Sonra defneyle ömer dağ evine geri dönerler,kurtlar uğuldamaya başlar,sonra defne camın orda bulut'u görür,korkmaya başlar,bulut defneye yaklaşır,ömer yukarda uyuyordur,sonra bulut defneyi dağ evinden kaçırır,ve defne uykusundan uyanır....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL GÖKYÜZÜ
FanfictionBirbirimizi belkide bir davette tanımış olabiliriz,ama yanlış eşleştik,biz olamayız,ya da hiç olamadık. Kemerlerinizi bağladıysanız gökyüzüne uçuyoruz. (+18) olan yerler belirtilir!