Ξυπνήσαμε και οι δύο μαζι ..
ήταν Τρίτη σήμερα και είχαμε αγγλικά πρώτη ώρα οποτε και να αργήσουμε δεν μας πειράζε !
Κατεβήκαμε να φτιάξουμε πρωινό αφού φάγαμε πήγαμε να ετοιμαστούμε.
Φόρεσα το τζιν και το αγαπημένο μου πουλόβερ της Ναταλίας
Εκείνη έβαλε φόρμα και αθλητικά!Φυγαμε από το σπίτι της στο δρόμο κανω ενα τηλέφωνο στη μητέρα μου και την ενημερώνω για την απουσία των γονιών της Ναταλίας... κανονίσαμε να πάμε για φαγητό στο σπίτι μου και μετά σπίτι της Ναταλίας για την υπόλοιπη μέρα!
Μπαίνουμε στην τάξη και καθόμαστε μαζί...οπως πάντα!
Η καθηγήτρια παίρνει παρουσίες και αρχίζει το μονόλογο της για τον Μπάιρον ... ειμαι σίγουρη πως δεν είμαι η μόνη που δεν την προσέχω!
Σκέφτομαι τον Δημήτρη και τα χθεσινά... τι έγινε με τη Ναταλία και τον Θανάση... δεν το περίμενα είναι Αλήθεια Αλλά χαίρομαι γι αυτήν...
Εγώ δεν θέλω να κανω βιαστικές κινήσεις θέλω να είμαι έτοιμη για κάτι τέτοιο... Είναι μια πολύ προσωπική στιγμή και τόσο ιδιαίτερη για εμένα... Θέλω να βρω τον κατάλληλο για κάτι τέτοιο αν και πιστεύω πως ο Δημήτρης θα μπορούσε να είναι Αλλά Όχι δεν θα ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο Όχι τωρα τουλάχιστον... Θέλω μια ήρεμη σχέση χωρίς τέτοιες προθέσεις από αυτόν...Το κουδούνι χτυπάει και επιτέλους η καθηγήτρια σταματάει να μιλάει...
Η Ναταλία με σκουνταει λέγοντας τι σκέφτομαι?
Αλίκη: κατι σχετικά με τον Δημήτρη τίποτα σοβαρό...
Ναταλία: εντάξει θες να πάμε κάτω?
Αλίκη: Ναι παμεΚατεβαίνουμε και μας πλησιάζουν τα παιδιά του Γ3 .. η Αλήθεια είναι πως έχουμε πέραση και αρέσουμε σε όλη την γ Λυκείου... Πρόσφατα μας την έπεσαν δυο αγόρια από την πιο φημισμένη για τις κατακτήσεις της παρέα...
Σπύρος: κορίτσια θα θέλαμε να σας μιλήσουμε...
Η Ναταλία απαντάει με έντονο ύφος
Ναταλία: Αφού ήδη το κάνεις...
Σπύρος: χαχ έχεις και χιούμορ ομορφούλα...
Αλίκη: πες μας Σπυρο..
Λάμπρος: εεεεμμμ να θα θέλαμε να σας προκαλέσουμε σε ενα πάρτι που θα γίνει το Σάββατο στο σπίτι του Σπύρου...
Κωνσταντίνος: θα χαρούμε να σας έχουμε στην παρέα μας ...
Αλίκη: Δεν υπόσχομαι τίποτα !
Ναταλία: θα έρθουμε μην την ακούτε...
Σπύρος: πολύ ωραία 10:30 στο σπίτι μου ... θα σας στείλω μνμ να σας πω την οδό! Θα τα ξανά πούμε ομορφούλα...Φεύγουν κι εγω λεω στη Ναταλία πως δεν θέλω να πάω... βασικά θέλω πολύ Αλλά τι θα πει ο Δημήτρης?
Ναταλία: χαλάρωσε παιδί μου απλα πες του το και πρότεινε του να έρθει και αυτός μαζί...
Αλίκη: λες ?
Ναταλία: λεω ...
Αλίκη: Καλά εντάξει πάμε τωρα γιατί έχουμε και μάθημα...Η υπόλοιπη μερα πέρασε γρήγορα ...
Γυρίσαμε σπίτι με τη νατα η μητέρα μου είχε ηδη έτοιμο το τραπέζι και μας περίμενε...Κ ευτυχία: λοιπόν κορίτσια τι θα κάνετε σήμερα?
Εγώ: θα πάμε σπίτι της νατα και ίσως πάμε για ψώνια... το Σάββατο είναι ένα πάρτι στο οποίο είμαστε καλεσμένες και πρέπει να βρούμε τι θα βάλουμε...
Ναταλία: Ναι όντως πρέπει να πάμε!
Κ ευτυχία: μάλιστα να πάτε αλλα τι πάρτι είναι αυτό?
Εγώ: Τίποτα το ιδιαίτερο μαμα πάρτι γενεθλίων είναι...
( έπρεπε να της πω μια δικαιολογία για να είμαι σίγουρη πως δεν θα αλλάξει γνώμη)
Κ ευτυχία: ααα ενταξει να πας !Πήρα κάποια πράγματα από το σπίτι και φύγαμε για το σπίτι της Ναταλίας...
Ανοιγω το φβ και λαμβάνω ένα μνμ από το Δημήτρη...
" μωρό μου έχω τρελαθεί ανυπομονώ να σε δω μου λείπεις..."
Απαντάω στο μνμ του ...
" υπάρχει περίπτωση να βρεθούμε σήμερα κατά τις 3 "Δ: "τελεια θέλω να σε δω"
Α: "θα σε πάρω τηλέφωνο σε λίγο για να στα πω ..."Φτάνουμε σπίτι αφήνω τα πράγματα μου και παίρνω τηλέφωνο τον Δημήτρη?
KAMU SEDANG MEMBACA
Η ζωή της Αλίκης
RomansaΕίναι μια οικογένεια που θα χωρίσουν Όταν το κοριτσάκι θα είναι 17 χρονών και η μητερα της θα αναγκαστεί να πάει σε άλλη χώρα για να ζήσουν καλύτερα και η Αλίκη θα βρει έναν εκεί όπου την κακομεταχειριζεται