16# příprava svatby

608 25 3
                                    

Kate:Další hodinu jsme poslouchali Moodyho když nám vyprávěl o některých bojích. Bylo to zajímavé. Po skončení hodiny jsme se chtěli vydat na oběd. ,,Slečno Whiteová prosím chtěl bych s vámi ještě mluvit." Zvolal tak jsem kývla na kluky že mají jít napřed. Šla jsem k němu. ,,Vedla jsi si dobře Kate. Mám pro tebe a Jamese dopis od rodičů a pro tebe dopis z ministerstva." Když to řekl zatajil se mi dech. Převzala jsem obálky a rozloučila se. Sedla jsem si ke klukům a k Lily. Také si k nám sedl nějaký zrzek a povídal si se Siriusem. Já si ho ale moc nevšímala. Rozbalila jsem dopis od rodičů a četla. Pozdravovali nás a psali co je nového. ,,Jamesi, píšou rodiče." Řekla jsem a podala mu dopis. ,,Odkud ho máš?" Zeptal se. ,,Dal mi ho Moody." Řeknu a začnu rozbalovat i ten z ministerstva.

Dobrý den slečno Katharino White-Potter, chtěli bychom vám tímto oznámit že již nadále nebudeme potřebovat vaše vzpomínky které jste nám ponechala při soudním řízení před čtyřmi lety. Osobně se pro ně zastavte s pomocí našeho bystrozora Alastora Moodyho. S přáním krásného dne Kornelius Popletal.

,,To si snad dělají prdel." Vykřiknu a všichni u stolu se objeví. ,,Co se stalo Kate?" Zeptá se opatrně James. ,,Po čtyřech letech je napadne mi vrátit vzpomínky. A mě už stejně k ničemu nebudou." Všichni nechápavě koukají. Podám Siriusovi dopis a on po přečtení ho podá Jamesovi. ,,To bude dobrý." ,,Ale já už toho blbce nechci vidět." Položím si hlavu na siriusovo rameno. ,,Stejně ho budeš jako bystrozorka potkávat často. Koukni se na Moodyho. Je s ním pořád v kontaktu." Vysvětlil mi Remus. ,,Jo Kate tohle je něco jako můj bratranec. Jmenuje se Arthur Weasley." Představí mi sirius onoho chlapce. ,,Ahoj" Kývnu mu hlavou na pozdrav. Pozdrav mi opětuje. Po obědě se stavím za Moodym a přemístíme se na ministerstvo. Naštěstí Popletala ani nepotkám a vracíme se zpět.

Večer ulehnu do postele a hned usnu.

Po zbytek týdne jsme zkoušeli různé triky jak nepřítele zmást a tak. Bylo to celkem těžké ale vedlo se nám dobře. Teda podle Moodyho. Seznámila jsem se s Molly Prewetovou. To je Arthurova přítelkyně. Pohádala se s holkama z jejího pokoje tak se nastěhovala na pokoj ke mě a Lily.

Rozuměli jsme si a byla to moc fajn holka. Byla také velmi temperamentí. 

Dny ubíhali jako voda a zanedlouho tu byly Vánoce. Zůstali jsme jako většina sedmáků v Bradavicích. Velmi jsme se bavili. Na nový rok jsme se všichni ožrali jako prasata a pak se blížilo jaro. 

Je 1. května. Sedím na bradavických pozemcích na dece. Jsem tu s Lily a Molly.Učíme se na zkoušky. svítí slunce a fouká mírný větřík. své modré vlasy mám stažené do ležérního drdolu který se mi rozpadá a proto si každou chvilku musím odhrnout pramen z očí. Cítím kolem pasu něčí ruce. Hrozně se leknu vyjeknu a knihou kterou mám v ruce fláknu neznámého do hlavy. Otočím se a vidím že je to sirius. ,,Promiň já nevěděla kdo to je." Hoky se smáli a já smích zadržovala. Sirius mávl rukou a vytáhl mě do stoje. ,,Pojď se projít. Musím s tebou mluvit." Vysvětlí a tak položím onu vražednou bichli na deku a jdu ruku v ruce se Siriusem ke břehu černého jezera. Chvíli se koukáme na blyštící hladinu a pak se na mě Sirius otočí. ,,jsi krásná Kate. A hrozně tě miluji. Proto musím něco udělat." Řekne a klekne si přede mně. Vytáhne z kapsy malou černou krabičku a chytne moji ruku. ,,Kate Whiteová vezmeš si mě?" Zeptá se. Z očí mi začnou téct slzy. ,,ANO!" Vykřiknu a koutkem oka si všimnu že se Lily a Molly otočili. To mi ale bylo úplně jedno. Jakmile si Sirius stoupl skočila jsem mu kolem krku. Objal mě kolem pasu a když se odtáhl otevřel malou černou krabičku. Byl v ní prstýnek. Nádherný. Sirius mi ho dal na ruku a já ho znovu objala. Bohužel to neustál a spadli jsme do černého jezera. Když jsme se vynořili z vody zase jsme se objali a políbili se. Dlouze a krásně. Vylezli jsme z vody a ruku v ruce mířili zpět k dece. Už tam stál i James, Remus a Arthur. ,,Co se stalo že jste tak mokrý?" Zeptala se Lily. Můj úsměv se ještě více rozšířil a podívala jsem se na Siriuse. Ten se taky tlemil jak měsíček na hnoji. ,,Budeme se brát." Vydechli jsme oba najednou zadržovaný vzduch. ,,A ty jsi ho za to chtěla utopit?" Ptal se pobaveně Arthur. Všichni jsme se rozesmáli a užívali si celý den až do konce. Večer jsem ulehla s tím že nemůže být šťastnějšího člověka na zemi než jsem já. 

Probudí mě sluneční paprsky. Otevřu oči a když se rozhlédnu zjistím že holky už šli na snídani. Obléknu se nandám prstýnek a jdu. Pořád se usmívám protože to je to nejkrásnější co se mi kdy stalo. Ve společence se podívám na hlouček lidí u jednoho stolu. ,,ahoj co se děje?" Zeptám se s úsměvem když stojím úplně u nich. Molly zvedne hlavu a hned mě táhne dál od stolu. ,,Co je?" Ptám se dál. ,,Nic." Zaculí se. Pak ke mě přijde Lily s Remusem. ,,Jakou barvu máš radši? Fialovou nebo růžovou?" Ptá se Remus. ,,Fialovou. Proč? Co se děje?" Lily se vítězně koukne na Rema. ,,Já to říkala." ,,Hej! Co řešíte?" ,,Ale nic" Zaculí se oba. Po schodech seběhne Sirius. Celkem naštvaný. ,,Jamesi proč jsi mě u Merlina v tom pokoji zamknul?" Zařval. James vzhlédl od stolu a zaculil se. ,,Jen tak." ,,Proč mi nechcete říct co se děje? V tomm případě se můžu jít podívat k tomu stolu." Řeknu. Remus mě chtne za rameno a zavrtí hlavou. ,,Raději ne." ,,To mě neujistilo, ale spíš vyděsilo." Řeknu, smetu jeho ruku a skočm ke stolu. 

PLÁN NA SVATBU KATE A SIRIUSE:

Přečtu si a zatajím dech. ,,Řekněte že to není pravda?" Vydechnu a otočím se na ostatní. Srius se lekne co se stalo a přiběhne ke mě. ,,Jamesi já ti říkal že to nemáš dělat." Pohroz mi Sirius. ,,Proč? Mělo by se to uskutečnit co nejdříve." Objasní. Protočím očima a jdu na snídani v doprovodu Siriuse. Po snídani mají ostatní naplánovaný už skoro celý ceremoniál a tak se leknu když přijde Lily a začne mě měřit. ,,Lily není na svatbu ještě moc brzy?" Lily se zaculí. ,,A co tvůj sen? Vždy jsi snila o tomm že se vdáš ještě v bradavicích." Zakryju jí pusu. ,,Nikdo to nesmí vědět. Je mi jedno kde. Hlavně aby to bylo s ním." Zasním se a Lily se ušklíbne. ,,Tak to máš smůlu. James to rozkecal." Odůvodní. 

Mohlo mě to napadnout. Také jsem věděla že už je od toho nedostanu  tak jsem jen schvalovala se Siriusem co se nám líbilo a co se nám nelíbilo jsme zrušili.

BLACK and WHITE ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat