Jung eunji adalah anak kepada pemilik syarikat besar di korea..ayah eunji dan ayah jeon jungkook adalah kawan baik...sejak mereka kecil lagi mereka berkawan...
Rumah keluarga jeon
Tuan jung memberi amanah kpada tuan jeon agar mengahwinkan ank mereka berdua...mereka berstuju tanpa pengetahuan ank² mereka...selepas membincangkan hal itu mereka pun malan malam bersama²
Pulang
Keluarga jung telah meminta izin untuk pulang kerana hari sudah lewat..semasa pulang hujan sangat lebat...tiba² kereta yg dinaiki keluarga jung itu telah dilanggar dan menyebabkan kereta milik mereka berlambung..mereka dikejarkan ke hospital..tapi malangnya puan jung mati ketika perjalanan ke hospital....
Keluarga jeon
Keluargo jeon mendapat panggilan dari ank keluarga jung iaitu eunji bahawa papa dan mamanya kemalangan..mereka bergegas ke hospital tanpa memberitahu pada anaknya...
Jung eunji
Eunji sedang sibuk menyiapkan assingmentnya yg perlu dihantar x lama lagi..namun,kerja yg dilakukan oleh eunji terhenti apabila pihak hospital menelefonnya dan memberitahu perkara yang menyedihkan menyenai keluarganya..dia bergegas ke hospital dan memberitahu kepada rakannya...
Hospital
Eunji terus ke bilik kecemasan dan mencari doktor yg merawat ayahnya..."macam mana dengan keadaan ayah saya" tanya eunji apabila telah menemui doktor yg merawak ayahnya..."keadaannya belum stabil tapi dia sedang mencari keluarga jeon..ia seperti ingin membaritau sesuatu...boleh ke awk menelefon kelarga tu?",kata doktor itu.."baiklah saya akan menelfon mereka tapi doktor di mana mama saya,"tanya eunji lagi..."kami mintak maaf kami tidak dapat menyelamatkan mama awk saya mintak maaf..jika perlukan apa² panggil nurse berdekatan."kata doktor itu..kaki eunji seperti ingin berlutut tapi eunji menguatkan dirinya untuk berdiri dan menelefon keluarga jeon..eunji juga berharap yg papanya tidak akan meninggal kan nya juga..
Maaflah kalau macam x best je..kali pertama buat ni..kalau ada salah ke apa ke tolong komen ye..
YOU ARE READING
love u jeon jungkook
Short StoryMengisahkan perempuan bernama eunji yang kehilangan ahli keluarganya...dia juga disatukan dengan lelaki yang telah merogolnya buat kali pertama...apakah nasib eunji selepas berkahwin dengan lelaki yang bernama jeon jungkook..