Глава 10

336 40 9
                                    

Изминаха няколко месеца от лечението на Мин Йона и тя се бе възтановила.
С вяра от приятелите и родители, които я обичат,тя успя да се пребори с проблемите.
-Хора в града е дошла нова гадателка. Искате ли да я посетим?-Предложи Сузи.
-Може.-Съгласиха се те.
-Да вървим тогава. Аз ще ви заведа, знам адреса.-Сузи ги повед, и когато стиганаха видяха една малка шатра.След това влязоха вътре.
-Добре дошли.-Поздрави ги гадателката.
-Здравейте.-Младите се поклониха в знак на овъжение.
-Кой от вас ще бъде първи?-Тя извади карти.
Те се спогледаха и посочиха Сузи тъй като тя ги доведе.
Сузи седна неуверено на масата и разцепи картите.
Гадателката ги подреди и ги погледна.
-На колко години си момиче?
-На 17.-Отговори Сузи.
-Имаш приятел,нали?-Гледачката я погледна.
-Да.-Тя кимна.
-Това момче много те цени и обича.Не го оставяй ,с него ще водиш щастлив живот. Но червенокосо момиче ще се опита да ви раздели като го наклевети, че е спала с него. Не и вярвай.
Ако не се разделите ще имате близнаци,които ще станат идоли като пораснат. Кой е следващия?- Попита жената.
-Аз.-Рече Мин А и седна.
След това разцепи картите.
-Момиче някой те дебне и много лошо ти мисли. Чака само да останеш сама и да те нападне. Иска до довърши онова,което не е успял преди години, да те убие.-Всички се спогледаха уплашено.-Но ще бъдеш защите от момче и то ще пострада. Или ще умре,или ще оцелее.Зависи дали той ще успее да се пребори със смъртта.Този човек е опасен,но ще получи наказание затова което е направил преди години. Бъди внимателна Мин А.-Те вече ептен се уплашиха като каза името 'и.
След това седна Шуга.
-Оле момче,ама ти си много весел. Много позитивен и цениш близките си,но внимавай да не пострадаш. Има вероятност да загубиш свой близък.За да бъдеш щастлив в любовта, остави сърцето да реши.Кой е сега?
-Аз.-Каза Ви и седна.
-Момче скоро брак виждам ще имаш,но той ще се провали. За тази ,която ще се омъжиш не те обича. Тя обича друго момче.
Твоето сърце се опитва да се бори с ума ти. Опитваш се да преживееш момиче,което смяташ,че те е предало,но не е така.-Мин Йона го погледна.-Но въпреки това ти ще бъдеш щастлив със своята половинка.Сега си ти момиче.- Йона седна.
-Наскоро си боледувала,но не се тревожи вече си напълно оздравяла. Ти обичаш някого много силно и се опитваш да разбереш грешката си към него. Скоро ще я откриеш. Теб те харесва и друго момче,те са двама. Но едното се дели на две,защото харесва и друго момиче. Но скоро това момче с друго момиче ще вземе правилния избор,а ти ще бъдеш щастлива с този,когото обичаш. Той ще прости твоята грешка.-Усмихна се гадателката.
Шуга и Ви се спогледаха.-Това беше всичко.
-Извинете гадателко.-Рече Мин А.
-Защо някой иска да ме убие?
-Преди време твоето семейство е  убило някого ценен за него. И затова той търси отмъщение. Не му се доверявай ще се опита да те спечели като приятел.
-Но защо са го убили?-Натъжи се Мин А.
-Майка ти е била нападната от мъж и бащата ти го е убил,за да я защити. Не е искал.Това е бил бащата на убиеца, а убиеца е твой брад от друг баща.
-Какво?-Мин А се шокира.
Тя се вкамени. Не можеше да се помръдне.
-Мин А,Мин А съвземи се.-Разтресе я Шуга.
Тя се разплака и го прегърна спонтанно,той се очуди първоначално,но след това я прегърна, и я погали по главата.
-Бъдете внимателни деца. Той не иска да нарани само Мин А,а и вас.- Съобще гледачката и те се уплашиха.
-Не мога да повярвам. Всички ще сте в опасност заради мен. Моля ви оставете ме . Спрете да ми бъдете приятели не искам той да ви нарани.-Тя се разплака.
-Мин  А ние няма да те оставим ти си наша приятелка.А приятел в беда не се остава.-Каза Сузи.
-Сузи е права.Ние ще бъдем винаги с теб и ще те защитим Мин А.-Каза Йона.
-Аз няма да те оставя Мин А.-Шуга хвана ръцете 'и.
В момента те не осъзнаваха,че са наблюдавани и в каква беда се намират.

Следва продължение...

Какво ли ще се случи?Дали те ще се справят с проблема?Дали те ще успеят да спасят Мин А от него и каква беше реакцията ви ,когато се оказа нейн брад?

Promise \Complete\Onde histórias criam vida. Descubra agora