Beklenmeyen Sorular

28 5 0
                                    

O ses Kemalin sesi miydi? O kadar tanıdıktı ki ses. Ya görseydi onu nolurdu ki şimdi.Hemen saklandı mutfakta Leyla. Yere çöktü. İçinden bildiği bütün duaları okudu. Git artık dedi sitem edercesine. Aslında bu yüzünü görmek istememek değildi. Bu yüzleme korkusuydu. O günü, hapse girdiği günü sorsaydı ne diyecekti.

Birden Kemalin sesi kısıldı. Dışarıda birisiyle konuşuyordu. Sonra kapı açıldı. Ayak sesi giderek yaklaşıyordu. Leyla napacağını bilemeden bakıyordu kapıya. Birden kapıda bir vücut belirdi.

Napıyorsun Leyla yerde. Kim bu adam allah aşkına seni aramaktan bıkmadı dedi Fituzan. Nerde o dedi Leyla.Eee gönderdim dedi Firuzan. Ohh be diye sarıldı Firuzana. Gene kurtarmıştı Firuzan Leylayı.

Firuzanla Müge ne kadar çok benziyorlardı birbirlerine. Hep Leylanın zor anlarında çıkıp geliyorlardı. Tam o zaman çıkıyorlardı ortalığa. Mügede yemekhanede tanıştığı kız olarak kalmayacaktı Leylanın.

Aysun odasına çıkıp pencereden dışarı bakıyordu o gece. Şehir ne kadarda renkliydi.Dışarıdan gelen sesleri dinledi. Herkes ayrı bir telden çalıyordu.Bir anda kapının sesiyle kendine geldi. Kemal bulmuş olabilir miydi onu ? Açmasa mıydı kapıyı? Elindeki sigarayı küllüğe bırakıp kapıya doğru yöneldi. Kim o ? dedi kapıdakinin Kemal olmamasını umarak. Ben Müge dedi kapıdaki ses. Açtı Aysun kapıyı içi ferahlıyarak.Kusura bakma dedi Müge. Resepsiyondan öğrendim oda numaranı.Bugün çok sıkıcı değil mi? Bir arkadaş  istemez misin ? dedi. Leyla güldü. Geçsene içeri dedi. Müge mutlu bir şekilde içeri girdi .Napacaksın bugün bir planın var mı diye sordu hemen . Yok dedi Aysun ben  ilk defa geldim İstanbula. Tamam o zaman dedi Müge hazırlanmaya başla  bu gün benimlesin.

Hazırlandıktan sonra Mügeyle iki üç sokak aşağıda bulunan bir meyhaneye gittiler. İki zıt kız. Biri bakımlı biri bakımsız. Biri kendinin farkında biri  değil. Sipariş vermek için garson geldiğinde Müge Aysuna sormadan vermişti siparişi.Ağır bir anason kokusu vardı ortamda. Eniştesinide hayvanlaştıran bu koku olmalıydı.Eskiden beri alışıktı bu kokuya. Eniştesine sinerdi bu koku hep.

Masa donandıktan rakılar bardağa konduktan sonra dostluğumuza diyip kaldırmıştı Müge bardağı. Aysunda hiç bozuntuya vermeden eline aldı bardağı.Sanki yıllardır içiyordu rakıyı. Kokuyu içine çekince birden tiksindi.Ama zorda olsa içti. Beğenmiştide. Birden Müge bir soru sordu Aysuna.Aysun sen kimsin? Neden burdasın?

eski fotoğraflarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin