Just Danger.. [One Direction Fanfiction]

97 1 0
                                    

Dosada me ubi.Otisla sam malo na net i vidjela neku stranicu 'Pronadi svoj savrsen par'.Interesovalo me je sta je to.Neka stranica za pronalazak svoje srodne duse??I kao da sam znala jest to je i bila xd.Trazili su od mene da odg. na par pitanja o sebi.Hajd ja sam odg. xd.Pa na kraju su mi izbacili profil nekog lika.Bio je cute ali je izgledao i pomalo povucen.Mozda je on fakat moja srodna dusa xd.Malo me je bilo strah javiti mu se.Sta ako nije onaj kakvim se predstavlja?Sta ako je pedofil?Samo sam ugasila laptop i legla u krevet.Upalila sam TV kao obicno.Nasla sam neki romantican film.Bio je pun osjecaja i pogleda.Ono poznavali su se 3-4 dana i odmah se vjencali HAHAHAHAHAH.Smijesno mi je sve to.Kako u filmovima mogu tako?Uvijek sam se pitala.Malo mi je glupo sve to.Ono poznajes nekog lika 3-4 dana i udas se za njega .Fujj nee.

Ugasila sam TV i svijetlo u sobi i razmisljala o tom tipu.Imao je plave oci i kosu pomalo smedkastu i plavu xd.Izgledao je kao jedan jos obican tip.Ali imala sam osjecaj kao da ga znam citav zivot.Trnci su prosli kroz mene od glave do pete.Bilo bi mi malo glupo da se cura prva javi nekom tipu.Hmm nisam mogla vise izdrzati.Opet sma ustala i upalila laptop.Samo sam mu gledala i listala slike.Pisalo je da se zove James Smith.Izgledao mi je lik poznato.Kao da sam ga negdje vec vidjela .Pomalo sam gledala njegov profil i googlala njegovo ime.Nista nisam uspjela naci .Online je.Sva sam se stresla.Kao da je petarda pukla u meni.Bila sam puna osjecaja xd.Pomalo glupo zvuci.

On: Dobro vece

Ja: Dobro vece i tebi xd

On: Pa izbacili su mi tebe kao mog savrsenog para.

Ja: I meni su xd.

On: Pa zelis li da se bolje upoznamo?

Ja: Daa zasto ne.

On: Pa imas li skype?

Ja: Da imam.Moje ime je Barbara5665 na skype-u

On: Ok.Dodat cu te sada i moram ici pa cao

Ja: Ok.Cao xd.

Nije to Bog zna sta ali opet je meni znacilo nesto xd.Zanimalo me bas ko je taj tip.Ono zasto bas mene da zapadne .Cudno I know xd.Ugl. pokusavala sma saznati sta god sam mogla o njemu ali nisam uspjela.Svaka osoba koja me je prije zanimala mogla sam nesto naci vezanjo za nju pa i znacenje imena bar xd ali za ovoga lika nisam mogal nista naci.Bas nista...

Bio je to tek pocetak mojih nevolja.Tajanstven je pomalo xd.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just Danger.. [One Direction Fanfiction]Where stories live. Discover now