Era o noapte intunecata si furtunoasa.
În dormitorul ei de la mansardă înfofolita într-o patura veche,Margaret Murry stătea pe marginea patului si privea înfricoșata la copacii care se inconvoiau sub biciul nemilos al vântului.
Casa se cutremura.
Înfașurata in patura ,Meg tremura si ea.
Vremea i-a pus capac lui Meg Murphy,care facea totul anapoda.
Școala...totul era aiurea la scoală .Ajunsese printre ultimi din clasa.Toţi o marginalizau pe Meg si iși bateau joc de fratele ei mai mic spunand ca este idiot.
Sandy și Dennys ,fraţii ei gemeni erau clasaţi fiind pe la mijlocul clasei.
Meg învaluita de un dor puternic se gandi la tatal ei ,de care nu mai aflase nimic de caţiva ani buni.
Vântul zgâlţâia nemilos fereastra Meg iși strânse mai bine patura in jurul trupului.Toata lumea dormea pana si Charles Wallace "fratiorul idiot",care ,in mod ciudat,de obicei știa negreșit când sora lui se trezea și tiptil urca scarile pana la camera ei.
Deodată iși aminti când fusese sa ridice corespondenţa cum ca un om vorbea despre un vagabond care îi furase doamnei Boucome 12 cearceafuri.
Meg coborî la bucatarie sa-și facă o ciocolata calda dar ajungand acolo îl gasi pe Charles care deja puse lapte într-un ibric.
-Dar Charles de unde ai știut ?! Întreba Meg nedumerită.
-Uneori cand m-a concentrez destul de mult pot citi unele ganduri.De exemplu ieri eram cu caţelul la o plimbare prin padure si parca copacii incercau sa-mi vorbeasca ,concentandu-ma am reusit sa-mi dau seama ce-mi vorbeau.
-Dar ce-ţi spuneau?
-Îmi spuneau ca ar trbui sa ma departez caci se întuneca.
Mama lor coborî si ea din camera ei.
-Despre ce vorbiţi copii ?
Copii n-apucara sa raspunda caci un ciocanit disperat se auzi la ușa de la intrare.
-Vagabondul....zise Meg
-Ce vagabond ? Întrba mama sa.
-Cand am fost sa iau corespondenta oamenii vorbeau despre un om care i-a furat daomnei Boucome 12 cearceafuri.
-Copii nu va speriati o s-a ma duc eu sa verific cine e.
Daomna Murry se intoarse cu o batrânica:
-Doamna Ce ?întreba Charles.Chiar tu ești?
-Da Charles! Eu sunt!
CITEȘTI
O BUCLA ÎN TIMP
AdventureO fetiţa normala care v-a calatorii in timp alturi de 3 vrajitoare,cu fratele său si cu un tip de care se îndragostește!