A következő óránk dupla Bájitaltan, amit Piton professzor tart. Nem lehet valami kedves tanár, mert reggeli közben hallottam, hogy a felsőbb évesek, mikor megnézték a órarendjeiket, ilyesféle kiáltások hagyták el a szájukat. "Dupla Bájitaltan? Ráadásul délután?" vagy, "Piton professzor tavaly végig szivatott...!" stb. Szóval ja.
Erre az órára is együtt mentünk Oliverrel. Ő most vidáman lépdelt mellettem. Neki is sikerült a lebegtető bűbáj. Amúgy Oliveren, rajtam és pár Hollóhátason kívül, nem sikerült senkinek.A Bájitaltan terem a pincében volt. Éppen caplattunk lefelé a pincefolyosón, amikor valaki belémjött. Elvesztettem az egyensúlyom, és ha Oliver nem kapja el a kezem, akkor simán lebucskáztam volna a lépcsőn.
-Huh! Köszi Oliver.-Néztem hálásan a fiúra. Ő csak csóválta a fejét.
-Ezek a Mardekárosok nem normálisak.-Mondta.
-Egy Mardekáros volt?-Kérdeztem.
-Ja. Marcus Flint, ha jól láttam.-Válaszolta.
-Nem normális.-Fújtam egyet mérgesen.
-Hát nem.-Erősített meg Oliver.A Bájitaltan óra szörnyű volt.
Piton professzor egész végig a Griffendéleseket szivatta, a Mardekárosok meg akármit mondtak dicsérte őket. Piton a Mardekár vezető tanára, ezért kivételezik a Mardekárosokkal.Aztán következett a Sötét Varázslatok Kivédése óra Mógus professzorral és a Hugrabuggal. Mógus professzor dadog, ami annyira vicces volt, hogy Fred és George feje az óra végére már lila volt a visszafolytott nevetéstől.
Ezen az órán a lefegyverző bűbájt tanultuk és gyakoroltuk egy máson.
A professzor az óra végén megigérte, hogy a következő órán a más bűbájokat is megtanít nekünk.
Szerencsére házifeladatot nem kaptunk.
Amikor a klubbhelyiség felé tartottunk, a Weasley ikrek lesúgták nekünk az új jelszót.-Jelszó?-Kérdezte a Kövér Dáma mikor a portréjához értünk.
-Lárifári.-Mondta Oliver, majd beléptünk a portrélyukon.
Fölszaladtam a lányok szobájába lerakni a cuccom.
A szobatársaim Bonnie kivételével már mind ott voltak.
-Sziasztok!-Köszöntem nekik.
-Helló.-Köszönt Alica, vigyorogva.
Mindenki vigyorgott. De olyan furán.
-Mi van lányok? Mi a vidulás tárgya?-Húztam fel a fél szemöldököm, komolyságot színlelve.
-Háááát....-Kezte Angelina.-Az úgy volt....
-...hogy Katienek volt egy cikis találkozása...-Folytatta Alica, majd Katie-re nézett.
-Roger Daviessel.-Fejezte be Katie.
-Na és mi volt?-Kérdeztem már én is vigyorogva.
-Hát Katie-t kigáncsolta az egyik Mardekáros fiú, asszem Marcus Flint, Katie-nek kiestek a cuccai a táskájából.-Kezdte Alica.
-Erre odajött Davies és segített összeszedni a cuccait.-Folytatta Angelina.
-És mielőtt elment rám kacsintott.-Vörösödött el Katie.
-Örüljél neki!-Böktem meg a vállát.-Tetszel egy Hollóhátasnak!
Katie arcán mégnagyobb lett a pír.
Beszélgettek volna velem még, de nekem eszembe jutott Oliver, így vissza siettem a klubhelyiségbe.
Oliver ott ült a kandalló előtti kanapén, és a lángokat bámulta.
-Szia.-Huppantam le mellé.
-Már azt hittem elaludtál odafönt.-Bökött a lányok részlegéhez vezető lépcső felé.
-Ja nem bocs, csak beszélgettem egy kicsit a lányokkal.-Mondtam.-Van valami ötleted mit csináljunk?
-Én elterveztem menni a könyvtárba.-Válaszolta.-Te is jössz?
-Aham.-Válaszoltam.-Elkísérlek.
-Akkor menjünk.-Állt fel Oliver.
-Oks.-Tápászkodtam fel én is.
Kimásztunk a portrélyukon, és a könyvtár felé vettük az irányt.
A folyosókon sok diák mászkált, főleg felsőbb évesek, akik az óráikra siettek.
-Amugy háromnegyed óra múlva ebéd.-Néztem az órámra.
-Akkor talán siessünk.-Mondta Oliver. Gyorssétára fogtuk a tempót.
-Nem azért de mi is kell neked a könyvtárból?-Kédeztem.
-Ki akarom venni Az Európai Mágusiskolák című könyvet.-Felelte Oliver.
-Szóval más iskolák is vannak a Roxforton kívül?-Kérdeztem csodálkozva.
-Hát persze!-Mondta Oliver.-Egyről sem hallottál még?
-Nem.
-Akkor majd föltétlenül el kell olvasnod ezt a könyvet!-Mondta Oliver.
YOU ARE READING
Roxfort //Szünetel//
FanfictionJean Eva Brightmore vagyok. Idén leszek elsőéves a Roxfortban. Hogy várom-e? Nagyon! Avagy, Barangold be velem a Roxfortot! A történet három évvel azelőtt kezdődik, mielőtt Harry Potter a Roxfortba ment volna. Vannak kitalált és a könyv sorozatban...