Θυμάστε τις ωραίες στιγμές με τους φίλους σας στις πολυήμερες του λυκείου;
Όχι, αν δεν έχετε πάει λύκειο ή πολυήμερη.
Η αγαπημένη μου ήταν η 5ήμερη στην Ελβετία, στη δευτέρα λυκείου. Ο Χάρης είχε φάει τα κέρατα του, αλλά δεν έφταιγαν εγώ, ο Άρης ήταν πολύ σέξυ.
Εγώ, λοιπόν, αναφέρομαι συγκεκριμένα σε εκείνη την εκδρομή.
Εκείνη για την οποία ο Άρης μου ρίχνει εδώ και ώρα σπόντες, ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ!
《Και τη μέρα που μας πήγαν στο Cern;》προσπάθησα να αλλάξω το θέμα, γελώντας.
《Ήταν η τέταρτη ή αυτή που παραλίγο να μας πιάσουν το πρωί στο δωμάτιο μου;》πέταξε κι άλλη...
Εντάξει, αυτό δεν ήταν σπόντα... Και το έριξε στα μούτρα του Chris.
《Τη δεύτερη μέρα ήταν》τον διόρθωσα, προσπαθώντας να αδιαφορήσω και γι' αυτό, αλλά και για την εμφανή ζήλια του φίλου μου.
《Και πότε ήσουν στο δωμάτιο;》ρώτησε, δείχνοντας πραγματικό ενδοαφέρον να θυμηθεί.
Χαμογέλασα στραβά, αφού μου δινόταν η ευκαιρία να του το αντιγυρίσω.
《Πού θες να θυμάμαι; Μου είναι παντελώς αδιάφορο τα τελευταία χρόνια》του θύμισα με κακία και ανακάθισα στη θέση μου.
Αλλά ναι, θυμόμουν. Δε θα ξεχνούσα πότε την πρώτη φορά που με ακούμπησε κάποιος έτσι. Και γενικά, δε νομίζω να ξεχνούσα ποτέ αυτή τη μέσα, γιατί πολύ απλά κάτι μου τη θύμιζε πάντα!
《Κάποτε σε ένοιαζε πολύ》παραπονέθηκε ο Άρης και φυσικά δεν είχε άδικο.
《Μόνο που μετά εμφανίστηκαν στη ζωή μου κάποιοι σημαντικότεροι άνθρωποι, που προκάλεσαν κάποια σημαντικά γεγονότα.》στο πλήρωσα την πρότασή του, σφίγγοντας το χέρι του Chris.
《Σιγά τα ωά》μουρμούρισε, παραδόξως χωρίς να αλλάξει γλώσσα και κατέβασε το κεφάλι.
《Για 'σένα μίλησες;》ειρωνευτηκα.
Με κοίταξε καλά, αλλά δεν μπήκε στον κόπο να απαντήσει. Έσφιξε τα δόντια του θυμωμένος και φάνηκε να προσπαθεί να χαλαρώσει τον εαυτό του.
《Λοιποοοοον...》άτοκες άβολα ο Νίκος.
《Ας αλλάξουμε θέμα κι ας κάνουμε κάτιιιι》πρότεινε αβέβαιος και προσπάθησε να κολλήσει στο πρόσωπο του ένα χαμόγελο.《Όπως τι;》ρώτησα τραγουδιστά για να ελαφρύ την κατάσταση.
《Ξέρω 'γω; Πάμε μία βόλτα. Στη Γαλλία είμαστε, όχι στη ζούγκλα. Να πάρουμε και κάνα σουβενίρ》έδωσε μία ιδέα συνοφρυωμένος, χωρίς να καταλάβει τι χαχομάρα είχε πει.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...