Θυμάστε τότε που ένα όμορφο αγόρι σας διεκδικούσε και πλακωνόταν με οποιονδήποτε άλλο σας πλησίαζε;
Χάχα! Όχι, φυσικά και όχι! Γιατί πολύ καλά δεν έγινε ποτέ αυτό σε 'σας, μόνο εγώ είχα την τιμή.
Καλά... Και μερικές ακόμα, αλλά τέλος πάντων.
Μέχρι προσφάτως -με άλλα λόγια, μέχρι πριν λίγα λεπτά- νόμιζα πως κάτι τέτοιο γινόταν από την εφηβική τρέλα. Αλλά εξακολουθεί να είναι έφηβο τρέλα στα 25 σου;
Δε νομίζω.
Δεν το λέω, επειδή φλυαρώ. Προς Θεού, νομίζω έχω μάθει να το ελέγχω αυτό. Αλλά αν δείτε πόση ώρα ο Chris είναι σε αναμέναμα κάρβουνα και προσπαθεί αν βρει στο κινητό του που θα πάρει σιδερογροθιές στην Ελλάδα, θα καταλάβετε για ποιο πράγμα μιλάω.
Κι αυτό γιατί;
Επειδή η μάνα μου βιάστηκε να αποκαλύψει πως ο Θάνος είναι ένας ακόμα πρώην μου, ο οποίος το παίζει άνετος, αλλά με ένα ολίγον απειλητικό βλέμμα του Chris, χώνεται στη γωνία του. Άλλωστε, ούτε την περισσότερη μυϊκή μάζα έχει, ούτε είναι το πρώτο μπόι.
Καλά, κι εγώ είμαι ηλίθια. Πώς κατάφερα να είμαι με κάποιον που κάθε φορά που φορούσα τακούνια του έριχναν κοντά μισώ κεφάλι.
Ηλίθια Νέλλη.
Τους κοίταξα για άλλη μια φορά και ο Θάνος ξεκίνησε να λέει ένα από τα εκετοντάδες -μπορεί και χιλιάδες- ανέκδοτα που ξέρει.
Ας του πει κάποιος πως είναι αισχρά.
《...Και μετά έπεσε πάνω του》τελείωσε με το ζόρι, ενώ κατουριόταν από τα γέλια.
Ένα λόγο δώστε μου, ένα γαμημένο λόγο που το ζω αυτό.
-Αγγλικά-
《Πάντα τόσο αστείος ήταν;》ρώτησε ο Chris με κακία και αγανάκτηση κι ρώτα ξεφύσηξα κουρασμένη.
《Νομίζω έχει φτιάξει λίγο》απάντησα ειλικρινά και κατέβασα το κεφάλι.
《Ό,τι να 'ναι》 μονολόγησε.
《Θες να φύγουμε;》τον ρώτησα.
《Τι λέτε εσείς εκεί;》ρώτησε ο γκομενος της μάνας μου, καλά Γιάννης, με περιεκτικό ύφος.
《Λέω αν θέλει να φύγουμε》επανέλαβα σε όλους και γύρισα να τον κοιτάξω.
《Τι λες;》《Πού να πάτε;》μπλέχτηκε η μάνα μου και της έριξα ένα δολοφονικό βλέμμα.
《Σπίτι》απάντησα μονολεκτικά.
ESTÁS LEYENDO
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...