《Νέλληηηηη》τον άκουσα να λέει ξεψυχισμένα και σήκωσα το πεσμένο μου βλέμμα προς το μέρος του για να δω αν με έχει δει.
Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου μερικές φορές, σα να μην πιστεύω αυτό που μόλις άκουσα. Κι όμως δεν το πίστευα. Πώς είναι αυτό δυνατό; Έκανε έρωτα σε άλλη γυναίκα, η οποία είχε επιλέξει να ξεκινήσει τη σεξουαλική της ζωή με εκείνον. Κι αυτός; Αυτός ψέλλισε το όνομα της καλύτερης της φίλης, με την οποία σύναπτε σχέση.
Αν ίσχυαν αυτά που άκουσα, πως θα μου μιλούσε και θα το έπαιρνε όλο πάνω του, ήξερε πως η σχέση μας δεν είχε μεγάλη διάρκεια ζωής ακόμα. Παρόλα αυτά, αντί να σκέφτεται τη γυναίκα που έχει μπροστά, σκεφτόταν εμένα.
Τι ειρωνικό!
Τους κοιτούσα καλά. Εκείνος έκανε άλλη μία απαλή διείσδυση μέσα της, αλλά εκείνη ήταν παγωμένη.
《Μωρό μου》βόγγηξε και έπεσε στον ώμο της Αλεξίας, φιλώντας τον.
Περισσότερα δάκρυα κύλησαν από τα μάτια μου και κάθισα πάλι πίσω. Έβαλα το χέρι μου μπροστά από το στόμα μου, για να μην ακουστεί κάποιος ανεξέλεγκτος λυγμός.
Σκεφτόταν εμένα, ενώ έκανε έρωτα με μία άλλη κοπέλα. Την κολλητή μου, την Αλεξία. Και γιατί; Επειδή δεν είχε τα κότσια να ρίξει τον εγωισμό του, να αφήσει το θυμό της ζήλιας και να με ρωτήσει ποιος ήταν εκείνος.
Ναι, κατάλαβα πως ο Ανάστασης προσπαθούσε να με πλησιάσει ερωτικά, αλλά φυσικά δεν ενέδωσα και έκανα τη χαζή, δείχνοντας του πως πραγματικά δεν καταλάβαινω. Κι ο Chris τι έκανε; Πξρε εκείνη, ήρθαν εδώ και έπεσε στα δίχτυα της. Την είδε γλυκιά και καλή.
《Γιατί με είπες Νέλλη;》άκουσα τη φωνή της ελαφριά σπασμένη, από τα νεύρα που άρχισαν να δημιουργούνται μέσα της.
Με μία απότομη κίνηση, έφερα όλο το σώμα μου μπροστά, αγνοώντας της γύμνια των δύο σωμάτων και παρακολουθώντας κρυφά όλη τη σκηνή.
Αν ήξερα πως θα το ζήσω κι αυτό θα έφευγα μαζί με το Νίκο.
Το σώμα του τραντάχτηκε και πισωπάτησε όσο του επέτρεπε οι διάστασεις της μπανιέρας.
《Τι;》ψέλλισε ξανά.
Ναι, έτσι Chris. Λες και δεν κατάλαβες τι έκανες και τι είπες πριν λίγο. Μέχρι κι εγώ, που σε βλέπω και σε ακούω να με απατάς με την κολλητή μου, διαπιστώνω πόσο αισχρός μπορεί να γίνει ένας άντρας. Και αυτό δεν το δικαιολογεί ο έρωτας. Δεν μπορεί να πληγώνει έτσι μία κοπέλα που πρόδωσε έτσι την κολλητή της, επειδή εμπιστεύτηκε τόσο έναν άντρα.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...