Prolog

110 41 45
                                    

Elo nazywam się Mia Tengrols.Mam 15 lat.Moje włosy są krótkie koloru czarnego.Oczy mam błękitne. Ubieram się sportowo i luźno.Od półtory roku mieszkam w New York. Mieszkam tu z moim tatą i bratem. Mama zmarła przy moim porodzie. Nie wiem nawet jak wyglądała ponieważ mój tata nie chce do tego wracać. Interesuje się motoryzacją oraz tańcem. Ludzie często dziwią się że dziewczyna może interesować się motoryzacją. Dla mnie jest to normalne może dlatego że mój brat zawsze mówił mi o motorach i pozwalał pomagać mu przy naprawie jego ścigacza. Lubię też rysować grafitti na murach. Do New York przeprowadziłam się ponieważ zrobiłam coś  czego nie powinnam i bardzo tego żałuje. Tata dowiedział się o moich problemach i postanowił że nie będę uczęszczać do tej szkoły. Musiałam zostawić swoich kumpli. (tak nie miałam koleżanek). Nie chciałam wyjeżdżać z Anglii. Jednak mój tata nie dawał za wygrane i musiałam się z tamtąd przeprowadzić. I tak to znalazłam sie w New York. Od czasu przybycia poznałam już nowych kolegów a także zaprzyjaźniłam sie z dwiema dziewczynami. Pomogły mi bardzo odnaleźć się w nowym miejscu i otoczeniu choć początkowo nie chciałam ich pomocy , wydawało mi się ze zawsze sama sobie poradze. Jestem za to im bardzo wdzięczna. Z Monicą zaprzyjaźniłam się gdy tylko pojawiłam się w nowej klasie. Lena początkowo uważała że chce jej zabrać przyjaciółkę dlatego też gorzej się dogadywałyśmy. Aż do pewnego czasu gdy okazało się że mamy wiele wspólnego ze sobą. I stalyśmy sie przyjaciółkami.
Jeżeli chcecie poznać moje radosne i złe momenty .Czytajcie do końca. !!!!!

Zakochana ChłopczycaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz