Nákupní centrum, 1. 4. ; 23:38

34 3 0
                                    

Skinny, Steel, Crowbar a Destiny byli vysláni do akce v nákupním centru. Skinny si nadiktovala, co potřebovala na výrobu dýmovnic, Crowbar a Destiny ji měly pomoc všechny suroviny najít, protože jsou ženy a ženy se zpravidla v obchodech vyznají lépe než muži. Jediný muž skupiny, Steel, byl pověřen dohledem nad dívkami. Nestěžoval si, byl sám v obrovském nákupním centru s třemi krásnými ženami a měli spoustu času.

Skinny prohledávala sklad v drogerii, kde se snažila najít co nejvíce dusičnanu draselného. Chtěla udělat hromadu dýmovnic, aby to stálo za to. Crowbar s Destiny zalezly do obchodu s potřebami pro domácnost, kde vybíraly hrnec, vařič, vařečky a pak další věci, které by se jim mohly hodit do kuchyně pro skupinu.

Steel si zabral obchod s elektronikou, kde sice pro výrobu dýmovnic nic nepotřebovali, ale zajímala ho nová technologie. Prohlížel si holobooky, což byly malé notebooky s možností 3D holografického zobrazení. Docela se divil, že tohle kontroleři povolili prodávat, s jejich stylem myšlení byl rozvoj vědy a techniky přísné zakázán s pečlivě hlídání. Poslední vědecký přínos, který byl povolen, obsahoval účinnou léčbu viru HIV pomocí léků Antihive 500.

"Vážně potřebujeme i tohle?" Crowbar vzala do ruky malou pánvičku a mávala a ní před očima Destiny.

"Potřebujeme," pokrčila rameny. "Teda, já to potřebuju." Dodala potichu.

Crowbar hodila pánev zpátky do tašky Destiny a prohledávala regály v zadní části obchodu.

"No to mě poser!" vyjekla štěstím Skinny, když objevila obrovskou krabici plnou sáčků s dusičnanem draselným. Naplnila celý batoh až k prasknutí a odhadovala celého nákladu asi čtyři kila, což by mohlo vystačit na opravdu velké množství dýmovnic. Popadla z regálu ještě pár potravinářských barviv, aby dýmovnice byl pestrobarevné a mířila k hlavnímu skleněnému schodišti, kde se měli všichni sejít.

Ze skladiště v obchodě s potřebami pro domácnost se ozvala rána, jako když spadne těžká krabice. Destiny s Crowbar se lekly a ve vteřině vytáhly zbraně, kterými mířili na pootevřené dveře skladu.

"Crow, co když tam někdo je?" zašeptala Destiny a potichu se přiblížila ke Crowbar.

"Musíme to zjistit. Ty otevřeš dveře a já půjdu dovnitř." Destiny kývla, chytila dveře za kliku a prudce otevřela. Crowbar vešla dovnitř, potichu našlapovala a proplétala se mezi regály. Destiny šla druhou stranou, aby případného nežádoucího hosta mohly skřípnout.

Krabice vedle hlavy Destiny se rozletěla na kusy, jako kdyby ji zasáhla kulka, i když nebylo nic slyšet. Rychle se skrčila k zemi a křičela, že je někde u ní. Crowbar rychle běžela na opačnou stranu, než dopadla kulka, kde viděla siluetu muže.

"Dál ani krok." řekl neznámý muž s hlubokým hlasem. Oba na sebe mířili, Crowbar se třepaly ruce strachem, ale muž naproti ní byl klidný.

"Polož tu zbraň."

"Ani ve snu!" zavrčela na něj a zamířila na jeho hlavu.

"Nebuď blbá a polož..." popošel o krok blíž k ní, Crowbar zpanikařila a stiskla spoušť. Kulka proletěla muži hlavou, krev se rozstříkla všude kolem a tělo muže kleslo bezvládně na zem. Crowbar byla v naprostém šoku a dělalo ji problém se nadechnout. Rychle zastrčila zbraň zpátky do kalhot a vyběhla ze skladu ven, kde už na ní čekala Destiny.

Během několika sekund u ní byli i Steel se Skinny. Když viděli úplně zničenou Crowbar, jak sedí na zemi s vytřeštěnýma očima, bylo jim více než jasné, že někoho střelila.

"Jste v pořádku?" Skinny si sedla vedle Crowbar a objala ji.

"Co se tu sakra stalo?"

"Ve skladu byl chlap, chtěl nás zabít, ale Crowbar byla rychlejší."

Steel se sebral a šel se podívat do skladu, rozsvítil. Ostré bílé světlo ozářilo tělo mrtvého kontrolora ležícího v kaluži krve s prostřelenou hlavou. Z kapsy kalhot mu čouhal kontrolorský doklad. Steel se pro něj sehnul a opatrně ho z kapsy vytáhl, sice mu mrtvý nemohl nic udělat, ale nechtěl, aby na místě činu byly zbytečně další otisky.

"Musíme jít a rychle." prohodil směrem k holkám, ani na ně nečekal a rychlým krokem se vydal ke schodišti.

"Zvládneš to?" zeptala se Skinny a pohladila Crowbar po rameni.

"Jsem v pohodě." zamumlala, zvedla se ze země a běžela za Steelem. Destiny a Skinny se na sebe podívaly takovým tím pohledem, kterému rozuměly jen ony dvě, popadly batohy a sprintovaly ke schodišti. 

Harsh GenerationKde žijí příběhy. Začni objevovat