Tessa's synsvinkel
Jeg kan ikke fatte at min storesøster Perrie er på vej herhen efter så mange år hvor vi ikke har set hinanden. "Er du også nervøs?" spurgte Tereza nervøst. "Ja det er jeg og jeg håber at hun ikke flipper ud over at vi bor med dem fra One Direction altså undtagen Zayn selvfølgelig" svarede jeg. "Moar hvornår kommer moster og hendes veninder?" jamre Eleanor igen for femte gang på kun 10 minutter. "De er på vej skat det er en lang tur" svarede jeg hende og løftede hende op. "Mor hvem er min far altså af alle drengene?" spurgte hun forvirret. "Det ved du da godt skattemus" svarede jeg hende med et lille grin. "Jamen de siger alle at de er min far" svarede hun endnu mere forvirret. "Lille skat de siger at de er dine onkler undtagen Michael som er din far" svarede jeg hende med rynket bryn. "Nej fordi Harry siger at han er min far" svarede hun stadig forvirret. "Eleanor det er Michael der er din far og det ved du også godt jeg ved ikke hvad det er Harry siger til dig" grinte jeg. "Okay nu er jeg ikke forvirret mere" grinte hun.
Der var gået en time tror jeg og pludseligt bankede det på. "Jeg åbner" råbte jeg igennem huset. Jeg åbnede døren og der stod hun, min søster, Perrie Edwards. "Tessi" hvinede Perrie og krammede mig hårdt. "Perrie jeg har savnet dig så meget" hvinede jeg selv. Jeg trak mig fra krammet og kiggede på de 3 andre. "Heej piger i må være min søsters bedste veninder" smilede jeg og gav dem et hurtigt kram. "Ja det er vi det er fedt at møde dig Tessa" svarede Jessie med et smil. "I lige måde min datter er stor fan af jer" svarede jeg med et lille grin. "Vent din datter?" spurgte Jade forvirret. "Åh Perrie du har ikke fortalt dem det vel?" spurgte jeg og kiggede underligt på hende. "Det var det jeg glemte at sige det må i undskylde" svarede hun akavet. "Det er okay Perrie" svarede Leigh Anne grinende. "Kom indenfor piger" sagde jeg og rykkede mig så de kunne komme ind. "Det er et flot hus" sagde Perrie og så målløs ud. "Haha tak søs" svarede jeg hende. "Skal jeg vise jer hvor i skal sove?" spurgte jeg med et smil. "Ja meget gerne" svarede Jessie glad. "Bare følg med mig" svarede jeg og viste dem der hen.
Det var nu aften og vi skulle til at spise, det var Harry og Louis der lavede maden. "Såeh hvordan går det for jer i musik branchen Jessie?" spurgte Ashton nysgerrigt. "Det går meget godt vi har næsten lige vundet vores første Brit Award" svarede Jessie glad. "Jamen tillykke med det" svarede en overrasket Luke. "Såeh hvordan kan det være at i alle sammen bor sammen?" spurgte Jade nysgerrigt. "Åh... Øhm... ser du.... jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det" svarede jeg lidt akavet og samtidigt lidt bange. "Jo ser du Jade Tessa og jeg blev solgt til 5sos som sex slaver også skulle 1D så åbenbart have os også kom Perrie og sagde at hun også var solgt men hun slap og nu bor vi alle sammen her hvor vi ikke bliver misbrugt mere da vi jo har en datter hver og Zayn og Calum havde været i fængsel fordi at de blev syge i hovedet" svarede Tereza og hev efter vejret. "Det er ret akavet og pinligt at vi har været ude for sådan noget" svarede jeg som afslutning på det. Drengene sad og var røde i hovederne over det. "Okay det svar havde jeg ikke regnet med men godt at i ikke er det mere og at drengene er kommet til fornuft" svarede Jade med et akavet grin. "Ja vi har oplevet en del men vi har det fint nu" svarede jeg og spiste videre. "Hvad med at vi snakker om noget andet? jeg har det ikke så godt med at snakke om det" sagde jeg og jeg kunne mærke tårer løbe ned ad mine kinder. "Hey sweetie det er okay vi kan godt forstå det og vi synes det er lidt vildt men vi har ikke tænkt os at dømme jer på det eller noget" svarede Leigh Anne og rejste sig og kom hen til mig og gav mig et kram. "Tak Leigh Anne det er rigtig sødt af jer" svarede jeg og tørrede mine øjne med mine ærmer. "Hvor er jeres døtre egentlig?" spurgte Perrie efter en kort tavshed. "De ligger og sover da det er ret sent" svarede Tereza med et smil. "Må vi lege med dem i morgen? altså ikke på nogen forkert måde selvfølgelig" spurgte Jessie spændt. "Det må i gerne altså Eleanor er jo Perrie's niece" svarede Michael venligt. "Perfect hvem er egentlig fædrene?" spurgte Jade forvirret. "Det er Michael og jeg" svarede Ashton med et stolt smil. "Oki så du er faren til Eleanor?" spurgte Leigh Anne Ashton. "Åh nej det er Michael jeg er far til Merida" svarede Ashton grinende. "Åhh okay nu er jeg med" grinte Jessie.
YOU ARE READING
Hjælp mig væk 5sos/1D
FanfictionDette er 2'eren til sexslave for 5 seconds of summer. Jeg vil råde dig til at læse den først så du har en ide om hvad der foregår.