Din perspectivele unora.#7

6 0 0
                                    


Elena;

Il iubeam pe Ale dar m-a parasit am ramas singura in parc si am asteptat mai bine de 2 ore dupa el e clar nu a venit dupa mine nu ma mai vrea dar nu inteleg de ce lui Luise ii par atragatoare poate daca el ma place Ale ma v-a uita .


Alex;

Nu inteleg de ce sunt atat de prost am lasat-o pentru Tara e doar verisoara mea poate a crezut o o insel cu o alta fat dar nuu frate o iubesc mor pentru ea si chear daca Luise se da la ea eu o voi recuceri .


Luise;

O iubesc pe Elena nu vad ce ne-ar sta in cale dar intamplarea care s-a petrecut a fost foarte urata biata  fata e lasa o s-o alin eu o iubesc de la cer la pamnat si de 10000 de ori inapoi.

  

Ambra:

Nu pot sa inteleg ce vede Ale si Lui la ea e o pitipoanca si se comporta ca si cum o plac baietii pe cand colo poate sunt mintiti si mituiti cum sa iubesti o Blonda cu ochii albastri decat daca te sincuzi eu sunt roscata si tot mai bine arat asa ca aflu eu cu ce ii vrajeste.

Tara:

Frate sunt verisoara lui de ce trebuia sa ma lase pentru asta bleahh Elena ce handicapata poate ioi fi zic eu ca nu ma supar dar fierb ce e mai funny la ea suntem rude si trebuie sa stea numai cu mineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


Cam atat cu aceste capitole ma voi intoarce si voi mai scrie carti si voi continua si aceasta carte dar daca vreti si finalul lasti in comentarii. va pup si vreu sa vad cu cine tineti Ambra,Alex,Luise,Tara,SAU Elena\adica eu. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 13, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O zi cu prietenele mele.Where stories live. Discover now