1.👩👩👩👦

2 0 0
                                    

První den
Byla neděle ráno .Obloha byla  azurová bez mraků. Sluníčko se valilo po celé obloze a šířilo teplo kolem sebe .Byl skoro konec školního roku. A když byla ta krásná slunečná obloha  tak jsem si řekla že vytáhnu svojí kamarádku a svojí sestru na kolo. Kolem jedné jsme měli sraz u nové hospůdky Na place. Já a má sestra jsme tam byli dříve jelikož  kamarádka je rak pomalá že to ani nejde popsat. Čekaly jsme 5 minut a konečně dorazila. Vyjely jsme. Kousek za hospůdkou byla polňačka . Která vedla až k Labi. Projížděli jsme lesem  a před námi byli turisti kteří se ztratili a hledaly cestu ven .Zastavily jsme  a poradily kudy mají jít. Pak jsme nasedly na kola a jely k Labi .Když už jsme dorazily k Labi tak jsme se domluvili ,že pojdeme podél Labe až na Doubravu a zpátky do Kostomlat. Tak jsme vyjetou cestičkou podél Labe pokračovali .Cesta rychle ubíhala a najednou jsme  byli  na Doubravě. Na chvilku jsme  zastavily a napili jsme se a jely  dlouhou ulicí až ke křižovatce . A najednou projížděl kluk na motorce.  Poohlédl se za námi .Ale mi jely   dál. Do kopečka a najednou slyším zas motorku. Motorka  jezdila sem a tam. Když už jsme vyjeli ten velký kopec motorka už neprojela. Sjely jsme kopec a jeli domů. Když jsme se sestrou přijely domů šly jsme koukat na film. Asi po dvaceti minutách mi cinkl mobil. Natáhla jsem  se pro mobil a koukla se co se děje. Najednou zpráva  od Matěje ******(nebudu zveřejňovat příjmení) . ,,Ahoj“  a já jsem se v hlavě ptala kdo to sakra je ?. Tak jsem neváhala a odepsala také ,,Ahoj“. Položila jsem mobil a v zápětí mi  cinkl mobil . Zpráva od něj . ,,Dnes jsem tě viděl  jak jsi jela s dvěma holkama na kole že jo ? ”.Odpověděla jsem :,,Aha počkej ty jsi ten kluk co jezdil sem a tak na motorce ? A jak sis mě našel?”. ,,Ano to jsem já , koukal jsem že se znáš s mým kamarádem a lajkla jsi mu fotku na které jsem já  a poznal tě“. Pak ještě napsal jestli si zavoláme a já  mu odpověděla ,že klidně. Najednou mi začal brnět mobil otočím mobil a volá ségra se poohlédne po ovladači a ztiší zvuk. A já pomalinku stiskávala  mobil abych mu to zvedla .Najednou se ozvalo :,,Ahoj“ a já odpověděla to samé  chvilku jsme si povídaly  a pak jsem řekla: ,,Omlouvám se ale už budu končit, měj se hezky ahoj.Odpověděl mi : ,,Ty také ahoj“ pak jsme si ještě chvilku psaly  a pak šly  spát.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 14, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Vztah Bez KonceKde žijí příběhy. Začni objevovat