Heii!! Vreau sa va spun ca aceasta este o poveste imaginara, facuta de mine pentru tine!! Sper sa va placa!!
In China, s-a lansat un telefon nou. Aimina neavand timp sa-l cumpere in acea zi, s-a dus a doua zi.
A doua zi:
-Buna ziua!
-Buna ziua! Cu ce va putem ajuta?
-Pai as vrea noul telefon Noikai! Mai aveti?
-Asta e ultimul dar nu ti-l dau!!
-De ce???
-Acesta este un telefon blestemat.
-Cum adica??
-Uite, la ora 15:33 la cafeneaua din colt?
-Bine!
-Pa
-Pa!La 15:33
-Ok, deci, spuneti-mi mai multa "istorie"
-O fata mai mica pe nume Makki a avut telefonul acesta. Niste prieteni au strigat-o si ea a iesit cu telefonul. Ei s-au jucat "Baba oarba". Baba a fost Makki. Un tir a trecut si a calcat-o si telefonul a ramas pe jos calcat facut praf. Prietenii ei i-au strigat pe parinti. Ea a fost ingropata a treia zi cu telefonul in mana. Defapt ea nu era moarta, era lesinata. Si cand s-a trezit, a vazut totul negru. S-a ingropat cu pamant, si-a tinut respiratia si intrun final a reusit sa se sinucida SPUNAND ASA: ,,oricine v-a lua acest telefon, il voi omori!!" A patra zi cand parintii si rudele s-au dus sa vada mormantul, au gasit telefonul pe mormant. Ei l-au luat. Cand au ajuns acasa, au pus telefonul pe patul fetei. Peste o saptamana n-au mai gasit telefonul. Spiritul fetei bantuie acest telefon..
-Bla, bla, doar porcarii! Nu cred
-dar...
-nu, mi-l dati acum!!
-bine sa ai grija!
-da da amCand a ajuns acasa a auzit tipete si rasete de fetita. Ea nu le-a bagat de seama. Seara, cand fata s-a bagat la culcare a inchis telefonul. A doua zi, cand se ducea la magazin a vazut o fetita ce plangea.
-Buna, ce este?
-Buna, mi-am stricat papusa si nu mai pot sa o repar la loc.
-Haide cu mine sa o reparam.
-Bine, dar, cum te cheama?
-Aimina, tu?
-Makki :) zise ea zambind.
-Hei nu stiu acest nume de undeva?
-De unde?
-eh nu mai conteaza, hai sa reparam papusa.
-bine, casa mea e acolo.
-casa aia pustie?
-da, pai, parintii mei au murit si stau aici de 3 ani
-vrei sa stai la mine??
-mi-ar face placere-uite, asta e casa mea.
-wow! E asa de mare!!
-haide!
-uite vreau sa stau aici. E o camera foarte frumoasa!
-bine.Ora 02:33
Din camera fetei se auzeau plansete
-hmm, oare sa ma duc sa vad? Hai ca ma duc.
Pe Makki a gasit-o plangand
-Makki, ce s-a intamplat??
-pai mi-e frica!!!
-de cine?
-de umbre. Pot sa stau cu tine?
-sigur, hai!Ora 7:21
-Neata, Makki! Ce cauti cu cutitul ala acolo? Esti cumva Michael Myers??? :)
-Nu draga! Nu mai stii? Makki? Telefonul ?
-aaaa,,,, pai,,, nu imi face rau!
-degeaba!Si nimeni nu a mai gasit aceasta fata si nici telefonul si nici pe Makki
Sper ca v-a placuut ❤️❤️