(iadoreLaticha als je die poku niet kent weet je alvast dat je niet meer met me moet praten)
"Papa?" zei ik ongeloofwaardig. "Shan.." "Wat doe je hier?" ""Ik ben docent op die school in de vierde klas." Ik gaf geen antwoord maar bleef m'n vader aankijken ik heb hem al bijna 3 jaar niet meer gezien en nu staat hij ineens voor me neus op een werkweek? "Ooh oké, waar van Marokko gaan jullie heen?" Vroeg ik zogenaamd geïnteresseerd. "Dit Cruiseschip vaart eerst 1 week en daarna als we in Marokko aankomen verblijven we in Casablanca, daarna gaan we door naar Suriname met het vliegtuig vanuit Casablanca samen met ene klas 4m1 en 4m2, waar we 3 weken blijven."
"1 WEEK en SURINAME?! Anyways... Ik zei der kom weg doe je jas aan, ik kom voor je deur zonder afspraak. Zij wilt met de boy naar Casablanca, zij wilt met de boy naar Casablanca. Zij wilt met de boy naar Casablanca, maar zeg me nu eerlijk ben je dat waard. Ik kom pull up en ze raakt meteen me lak aan en we zijn op tempo kan je dat aan? Suriname ye ehh drapé mi wani tan Suirname ye ehh zo een heerlijk land Suriname Surinamers wat zijn jullie van plan?" Zong Kyara als een idioot. Ik gaf der gelijk die blik van nu is niet het moment.
"Uhm papa zei je nou dat we een week op een cruiseschip blijven?" "Ja maar morgenavond stappen we over op een groter cruiseschip dat richting Casa vaart." "Ainee papa niemand bij ons weet dat, iedereen denkt dat we over 24 uur in Casa aankomen en daar 1 week blijven en dan weer back." "Oh nee we gaan nog naar Su, waar iedereen overal heen mag gaan zolang niemand in problemen komt en na 3 weken weer verzamelt op de luchthaven dus Shan we gaan naar familie want we hebben veel bij te spreken." Ik keek maar vooruit en hij liep weg.
"Heel spaans dit maar hij is wel spang man..." Zei Kyara . Laat ik m'n vader even voorstellen aangezien jullie hem niet kennen.
Michael 36 jaar Vader Shania
"Kyara ik snap het nog steeds niet hè ik heb hem al 2 en een half jaar niet gesproken en nu komt hij ineens naar me toe. Nooit heeft hij gevraagd hoe het met me ging of iets en kijk waar ik hem moet tegenkomen, op een werkweek." Zei ik teleurgesteld. Ze gaf me een knuffel, "Spang je hoofd niet om deze shit, alles is met een reden dushi." Ik knikte en het moment werd helemaal onderbroken door Chahid.
"Wie was die jongen die net hier was?" Vroeg hij boos terwijl hij me vast pakte, je zag gewoon z'n ader springen. "Luister dan, één haal je handen van Shania af voordat je in problemen komt." zei Kyara. "Wat wil je doen dan?" vroeg Chahid. "Ik ga niks doen wacht even hoor. VADER VAN SHANIA KUNT U KOMEN!" Schreeuwde ze, Chahid hielt me nog steeds pijnlijk vast toen hij aan kwam lopen. "Wat is het probleem hier?" Vroeg m'n vader toen hij naar de hand van Chahid keek. "B.. b.. ben jij Shania haar vader?" Vroeg Chahid een toontje lager. "Ten eerste het is 'U' voor jou en ja ik ben haar vader dus laat m'n dochter nu los of we gaan ervoor zorgen hè." Chahid liep los, keek me vies aan en liep weg.
"Wie is hij Shania." "Niemand papa, het is gewoon een jongen uit me klas." "Oké, we gaan later praten he want ik hoor dingen van je broers over jou en je stiefvader." Zei hij zonder boos proberen te worden. Ik stond stijf aan de grond en had niks meer te zeggen. Now I'm really fucked up... "Ik weet niet wat u boos wilt doen hoor want volgens mij bent u degene die er bijna 3 jaar niet is geweest dus waar praten we over?" Zei Kyara. Halleluja dacht ik.
Me vader keek ons beiden aan en liep daarna weg. "Ja loop maar weg, loop maar weer weg uit der leven klootzak." Schreeuwde Kyara. Toen gebeurde er iets wat we beiden niet hadden verwacht..
JE LEEST
Emotions.
Teen FictionSoms word er teveel van je gevraagd, Soms word het allemaal ook teveel. Soms wil je niet meer, Maar dan is er één ding dat je staande houd. Één ding waar je voor leeft. Pijn, Verdriet, Haat, Liefde, Jaloezie. Welkom in het leven van Shania op weg na...