13. března {2017} Na pondělí ještě v poho

37 10 0
                                    

Nela

Dnes jsme o špáně měli psát test, ale protože jsem v pátek chyběla, tak jsem nemusela. Díky...nikomu?

Potom přišla úžasná a jedinečná matika. Naštěstí látce zatím rozumím,  ale prý přijde něco horšího...

Následovala anglina, ve které je řešili velmi fascinující věc. Rozdíl mezi been a gone. Celkem v pohodě, pokud nejste stejná píča jako já a neprohodíte to...

O fyzice jsme psali píčoviny, které já osobně v životě nepoužiju. Nevadí.

Přírodopis. Psali jsme. Dozvěděla jsem se to ráno. Ale něco jsem tam napsala, takže by to mělo dopadnout celkem dobře. Doufám.

O výtvarce jsme kreslili sladkosti...jej.

Ája

Protože Nela už všechno popsala, řeknu, co jsem se dneska dozvěděla od své spolusedící.

Aneta mi říkala, jak ji na našich třídních hvězdák K & A vadí, jak pojmenovavají své chlupy v podpaží (no fuj) a jak šílí z toho, že se jim udělá jeden pupínek. Kdyby viděli moje záda, byly by rády za svůj jeden pupínek.

Poté ji ještě vytočil náš všemi milovanej ytber Šindík. Říkala, jak ji sere, že se furt vytahuje jak kšandy. Na to jsem ji odpověděla:

''Příjde den, kdy mu někdo srazí hřebínek a řekne JSEŠ KOKOT MATĚJI :)"

''Chi chi chi.''

No a potom ještě naše učitelka příroďáku, setřela jednoho našeho třídního borečka.

Deníček retardů: definice autismuKde žijí příběhy. Začni objevovat