Vi skal flytte.

32 0 0
                                    

Det er sidste skole dag før sommerferien, og jeg glæder mig mega meget til ferie. Jeg tager bare nogen sorte stramme shorts på og en hvid t-shirt. Jeg tager mine Adidas all Stars sko på og er på vej ud af døren. " skal du ikke have noget at spise? " spørg min mor. " nej tak, er ikke sulten " smiler jeg og smækker døren i. Jeg tager min hvide cykel og cykler hen til Asta og så køre vi hen til Kira og Nora. Kira og Nora er tvillinger, og rigtig gode veninder. De minder meget om Marcus og Martinus, de kan bare ikke synge og de er heller ikke kendte. Men alligevel. Vi kommer op på skolen og går ind i klassen, der er så stille indtil at Asta, Kira, Nora og jeg kommer ind, alle folk jubler? Hvorfor det? Jeg ved det ikke? Vi finder så D af at det er fordi at vores lærer har vand balloner med, han er verdens bedste lære, ham vil jeg aldrig miste. " godt børn, sæt jer ned. Idag er det sidste skole dag, og i skal selvfølgelig lave noget sjovt. SÅ LØB HJEM EFTER NOGET BADETØJ OG KOM TILBAGE! " siger vores lære høj lyt. " JAAAAAAAAAAAY " råber alle og pifter og klapper osv.

Da vi kommer op på skole igen kaster vi med vandballoner og skyder hinanden med vandpistoler, det er faktisk rigtig sjovt, men man bliver også ret træt. Asta, Kira, Nora og jeg hår ind og klæder om, vi er både trætte og så fryser vi også. Vi sætter os ind i klassen og sidder stille og roligt.

Da jeg kommer hjem sidder mine forældre inde i køkkenet fordi de vil snakke med mig. " hvad så? " spørg jeg og ser at deres ansigt udtryk ikke er helt glade som de plejer. " vi ved godt hvor meget du holder af din klasse og hvor meget du elsker dette hus og denne by, men vi skal altså flytte, og det er allerede på Fredag. " siger de og kigger op på mig, som om jeg ikke forstår noget. Jeg står stille som en statue. Hvorfor skal vi flytte? Jeg vil ikke væk.. Hvad led Asta, Kira og Nora? Hvad med vores lære? Jeg vil ikke..

Jaerrrr, det er så den nye :)) håber i vil tage godt imod dennnn

Jeg tror jeg er forelsket?Where stories live. Discover now