~PROLOQUE~

68 8 2
                                    

,,Už vidím hlavičku" Pronesla porodní bába, když pomáhala obyčejné vesnické ženě s porodem.,, Ještě kousek Victorie" žena zhluboka a rychle dýchala jako o život. Victorie poté silně zaskučela bolestí, přičemž dala najevo, že dítko je na světě. 

,,Je to chlapeček" vezme si jej do náruče porodní bába jménem Elizabeth. Poté jej předá do Victoriíny náruče.,,Ty jsi ale pěkný chlapeček" nasadí nádherný úsměv, kterým dítku pohlédne do jeho krásných, zlatých očí.,,Pojmenuji tě Alex" oddychla si poté namáhavé práci a dala malému dítku jménem Alex pusinku na jeho drobounké čelíčko.

,,Děkuji ti Elizabeth, bez tebe bych to nezvládla" věnuje jí pusu na tvář. V tu najednou do chaty vstoupí pán, nebo spíše už otec Andrew. ,,Jmenuje se Alex" pronese Victorie a podá Andrewovi novorozeně. ,,Ahoj prcku" pronese Andrew se slzami v očích.

,,Otevřete dveře!!" někdo zabouchal na dveře. Vojáci. ,,Rychle utečte, dostaňte Alexe do bezpečí, já je zdržím" Andrew se čestně postavil před dveře a vytasil svůj zeleně zářící meč.,,Já tě tu nenechám!" Victorie se snažila utéct před sevření Elizabeth, jenomže marně. Andrew se jenom otočil a kývnul hlavou.

Elizabeth se postavila vedle krbu a mávla rukou. Zázrakem se vedle krbu vytvořil rudě zářící portál, ve kterém bylo vidět na druhou stranu. Victorie s sebou stále trhala, protože tam nechtěla nehcat Andrewa samotného, jenomže neměla dosti sil na to, aby mu pomohla v kouzlení.

Ukápla jí slza na zem, její poslední slova, než prošla portálem zněla ,,Miluji tě Andrew"


Warlock ~ Arcane MagicKde žijí příběhy. Začni objevovat