Hei .... Se pare ca o sa intram impreuna in liceul meu .
Este clasa a9a adica primul an de liceu...Hai sa incepem !
Este ora 7:45 sunt in masina pe drum spre liceu ... este un oras nou , colegi noi, prieteni noi , pur si simplu o viata noua !
Am ajuns la etajul 2 si am intrat in clasa ! M-am asezat in prima banca de pe randul din mijloc!
Dupa ceva timp a intrat o aparitie minunata un baiat pe nume Sebastian dar i se spunea Seby era inalt , blond, cu ochii albastrii ca cerul !
S-a asezat langa mine si mi-a zis:
- Hei , cum te numesti?
-Hei numele meu este Ella
-Incantat sa te cunosc!
-La fel
-Si... ce mai faci?
-Destul de ok!...Cred!
- Hahaha !
-mersi!
-Sa sti ca esti dragut!
-oooo mersi!si tu la fel
-Multumesc!
Am avut tupeu in mine si i-am zis ca e dragut si daca vrea dupa ore sa mergem la un suc!
El a raspus ca da ...ar fi ferici.
Dupa ce am terminat discutua am sunat-o pe Ama si i-am zis ca am reusit sa il intreb!
Ea a fost asa de fericita pentru mine si m-a felicitat.
(S-au terminat orele , urma sa ma intalnesc cu Seby la asa anumitul "suc" ... m-am aranjat la perfectie si am plecat spre "DEJA VU" !!
Dupa ce ne-am intalnit am vorbit si am petrecut toata seara cu el... am fost foarte fericita !
A fost o seara de neuitat
A doua zi la scoala ne-am pupat din greseala adica eu m-am "impiedicat" de el!