Pištanje narukvice probudilo me svega nekoliko trenutaka prije nego li sam začula otključavanje vrata. Brzo sam ustala, pognula glavu i stavila ruke iza leđa, kao što su me učili. Dvoje muškaraca ušlo je u prostoriju. Čula sam kako mi srce udara.
- Okreni se prema zidu! - zapovijedio je Prvi Muškarac koji mi je zatim zarobio ruke lisicama. Okrenuvši me ponovo prema sebi, oko vrata mi je stavio kožnu ogrlicu s povodcem i njegov kraj dodao Drugom Muškarcu. Na kraju mi je oko očiju zavezao crni povez i pogurao me da hodam između njih dvojice, iza Drugoga koji me vodio na povodcu i Prvoga za kojega sam znala da je tik iza mene jer bi me svako malo gurnuo da ubrzam svoj korak. Vrlo brzo sam izgubila osjećaj za orijentaciju i poprilično se iznenadila kada sam, nakon što su mi uklonili povez, shvatila da se nalazim u Školskoj ambulanti. Odgajateljica Ula, žena od 55 godina koja je bila zadužena za praćenje našeg zdravlja i rješavanje manjih nezgoda, stajala je uza zid pognute glave. Prvi je oslobodio moju lijevu ruku i pritisnuo je uza stol za preglede.
- Promijeni joj narukvicu! – Naredio je Uli.
- Da, Gospodine. – odgovorila je brzo i dala se na posao. Promatrala sam je kako vadi čip iz moje ružičaste narukvice i prebacuje ga u crvenu koju mi je odmah potom zaključala oko zgloba. Nakon toga ruke su mi opet bile iza leđa, u lisicama.
- Ukloni joj odjeću! – ponovo je naredio Prvi.
- Da, Gospodine. – Ula je izvadila škare iz obližnje ladice i čučnula ispred mene, započevši rezati moju haljinicu. Osjetila sam knedlu u grlu kada je tkanina pala na pod a nakon što mi je, s dva kratka reza na bokovima, uklonila i gaćice, pomislila sam da neću moći još dugo zadržati suze u očima. Osjećala sam poglede Muškaraca na sebi.
- Lijepo. – prokomentirao je Prvi i nastavio me odmjeravati. - Što ti misliš? – upitao je kolegu.
- Vidio sam i bolje. – nacerio se ovaj i obojica su se nasmijala. Znala sam da mi lice gori. Osjećala sam strah, nelagodu, ljutnju... Bilo je teško definirati sve te emocije koje su se odjednom kovitlale u meni.
- Pa, meni se poprilično sviđa. – ostao je Prvi pri svome zaključku pa izdao Uli još jedno naređenje. – Dodaj mi gaćice da joj ih ja navučem!
- Zbilja Geary?! – uzdahnuo je Drugi. - Geary. – Ponovila sam njegovo ime u mislima. On se samo nasmiješio, uzeo gaćice iz Uline ruke te kleknuo ispred mene.
- Podigni nogu, princezo. – podrugljivo mi je rekao a ja sam brzo poslušala, nastojeći usmjeriti svoje misli na to da ću uskoro opet zadobiti barem dio pokrivala. Podigla sam prvo jednu a odmah potom i drugu nogu dok mi je on sasvim polagano, iritirajuće polagano, zadizao gaćice od gležnja prema koljenima, pa još polaganije prema bedrima. Opazio je da sam zadrhtala.
- Uzbuđujem te, princezo? – samozadovoljno se nasmiješio. Kako ništa nisam odgovorila naglo je ustao i ošamario me. – Upitana si nešto! – Povikao je. Panika je prostrujala mojim tijelom a odmah potom me iznenadio još jedan snažni šamar. – Odgovori na pitanje!
- Ja...Ne, Gospodine. – Promucala sam.
- Ne?? – Začudio se on i razmijenio osmijeh s Drugim muškarcem koji je čvrsto stegnuo povodac kako se ne bih mogla micati. Osjetila sam kako Gearyev prst klizi po mom međunožju. Čvrsto sam stisnula oči kako ne bih plakala. Lagano je kružio po klitorisu a zatim ga provukao između malih usana. Iskrao mi se uzdah. Drugi se na to nasmijao a Geary je prinio prst ispred mojih očiju. Bio je vlažan. – A što je onda ovo, princezo? – Cinično se smiješio. Uspaničila sam se.
- Ja... – Ne znam, Gospodine. – Brzo sam promucala, znajući da ću dobiti još jedan šamar ako smjesta nešto ne odgovorim. Gubila sam se, mozak kao da mi se potpuno isključio. Sve mi je ovo bilo previše. Kako sam se uopće mogla navlažiti kada mi koljena klecaju od panike?
- Ne znaš?! – Iznenađeno će Geary. – Oh, svaćam. Pa, ako je tako... – Okrenuo se od mene i brzim korakom prišao Uli ošamarivši je tako snažno i iznenadno da je gotovo izgubila ravnotežu. Kriknula sam od šoka i osjetila kako je Drugi ponovo stegnuo moj povodac. Geary je bio bijesan. – Znaš li zašto sam te udario?! – vrištao je na Ulu.
- Ne, Gospodine. Oprostite, Gospodine. – Odgovorila je ona drhtavim glasom, čitavo vrijeme gledajući u svoja stopala.
- Pa, kraj tako glupe odgajateljice nije čudno da ni mala ništa ne zna! – posprdno će on Drugome a zatim se ponovo okrene Uli.– Ne bi li vi ovdje trebale naučiti djevojke o tome što se događa s njihovim tijelima?! Zašto ih nisi naučila?! – Zgrabio je Ulu oko vrata.
- U pravu ste, Gospodine. Oprostite, Gospodine. – ona se brzo isprićavala. Geary kratko promisli, makne ruke s nje i zatim joj naredi. – Klekni!
- Oh, Geary, pa nemamo vremena za to. – negodovao je Drugi ali Geary je samo odmahnuo rukom i krenuo otkopčavati hlače, dok je Ula već bila na koljenima ispred njega. Izvadio je svoje spolovilo i približio ga na centimetar od njenog lica. – Pokaži mi koliko ti je žao. Ula je smjesta otvorila usta i primila ga najdublje što je mogla. Bila sam potpuno šokirana svime što se odvijalo oko mene i potpuno zaboravila držati glavu pognutom pa sam primijetila i suzu koja se iskrala iz Ulinog oka. Geary je ispustio tihi uzdah a zatim ju snažno uhvatio za kosu i povukao joj glavu unazad.
- Ispričaj se! – Naredio je.
- Strašno mi je žao što sam Vas razočarala, Gospodine. Hoćete li mi dopustiti da se pokušam iskupiti, Gospodine? Molim Vas, Gospodine, dopustite mi da se iskupim, Gospodine.
Geary na to pusti njenu glavu i bez riječi pospremi svoje spolovilo nazad u hlače. Kad se okrenuo pogledi su nam se susreli što je izazvalo još jedan posprdni osmijeh na njegovom licu. Tada se ponovo okrenuo i još jednom snažno udario Ulu koja je sada pala na tlo.
- Ovo ti je zato što svoje učenice nisi naučila tome da žena u prisutnosti Muškaraca gleda isključivo u pod!
Istoga sam trena shvatila svoju pogrešku i odmah spustila glavu. Nisam više ni pokušavala ne plakati. Osjećala sam se grozno. Ula je dobivala udarce zbog mene, zbog moje nepromišljenosti i nepažnje. Proživljavala je sramotu zbog mene. Za sve sam ovo ja bila kriva! Od samoga početka sam sve krivo radila!
- Ustaj sada i navuci joj gaćice do kraja!
Ulini obrazi bili su crveni kao i gaćice koje mi je odjevala. Ruke su joj drhtale. Pokušavala sam uloviti njen pogled i dati joj do znanja koliko mi je žao zbog svega što sam joj priuštila ali nisam uspjela.
- Prestani plakati. – obratio mi se Geary nešto smirenijim glasom, vraćajući povez na moje oči.
Napokon smo izašli iz ambulante i krenuli prema izlazu. Cijelo sam vrijeme hodala između njih dvojice. Začula sam otključavanje visoke sive ograde i po prvi puta stupila na tlo izvan Školskih nekretnina. Osjetila sam samo vrući beton pod nogama. Hodali smo još neko vrijeme a potom me iznenadio ubod na vratu. Mutno se sjećam da su me ugurali u neko vozilo. Tada sam zaspala.
YOU ARE READING
MIRLANDO
RomanceSvijet se promijenio. Znanost i tehnologija toliko su napredovali da su metode liječenja znatno ubrzane, brojni lijekovi otkriveni a većina bolesti potpuno je iskorijenjena. Zrak je ponovo čist a voda savršeno pitka. Sve su religije s vremenom pretv...