4

473 25 0
                                    

shin meluru ke arah sekumpulan murid itu..terkejut apabila dia nampak muka mangsa buli itu ..

shin:hoi!!!!*suara besar

semua murid tertumpu kearah shin termasuk pembuli tu..

?1:kau asal?

shin:korang siapa nak buli dia?

?2:kitorang siapa?weh..kau bergurau ke??takkan tak kenal kitoran..kitorang kingka sekolah ni lh..

shin:ada aku kisah?..lepaskan dia sekarang..

?1:kau siapa nak arah kitorang?

shin:kesian..ada mata ,buta..ada akal ,tak tau nak guna.*senyum sinis..

?3:berani betul betina ni..

?2:baik kau berambus sebelum kau yang kena..

shin:aku takkan bla sampai korang lepaskan dia.

?1:kau ingat senangke nak lepaskan dia?..

?3:dia dh tumpahkan air kat baju dia kau tau tak?

shin:korang tak layak ditumpahkan denan air..dengan perangai korang yang macam ni...sepatutnyalh...tumpahkan susu basi je kat korang*ketawa sinis

?1:kau ni kan..!!!

?1 mula angkat tangan shin terlebih dahulu menangkap tangan ?1 lalu memusingkan badan namja itu kasar lalu terbaring diatas lantai.

shin:lain kali sebelum nak bagi amaran ..selidik dulu pasal aku..hm..kan dh kena..

suasana senyap seketika.terkejut besar apabila shin melakukan flip kat ketua kingka tu.

shin:jom.*tarik tangan mangsa buli.

lepas dorang dah jauh dari kantin namja itu menarik tangannya kasar.

shin:apa nama kau?

?:kai..asal kau selamatkan aku?

shin:huh..ingat nak berterima kasih..rupanya...

kai:jawablh.

shin:aku tak suka jer cara dorang..buli?orang yang lemah ja buat benda macam tu supaya nampak gah.or..dorang kurang kasih sayang.kesian.*berlalu.

kai:*kejar soo*kau tak kenal dorang ke?

shin:tak penting pun.penting ke?

kai:for your information...diorang tu bigbang.kingka sekolah ni kau tau tak?

shin:kingka..?lemah camtu tak layak dipanggil kingka lah...
*tinggalkan kai.

kai:(baik jugak minah ni)*senyum.

author:ehhhh cinta mula berputik...

kai:hati aku masih kat soo lah...sibuk je kau..

author:sukahati akulh..

backtothestory

di kelas.

sebaik sahaja shin memasuki kelasnya,loceng yang menandakan tamat waktu rehat berbunyi.cun cun dh bunyi..gary ssam pun masuk.

ssam:harini,ssam ada meeting sampai balik..so kamu semua buat kerja masing masing..jangan nak cuba keluar dari sekolah.

ssam pun keluar meninggalkan murid2nya.

setelah kelas itu riuh buat beberapa minit..keaadaan menjadi sunyi apabila kingka sekolah muncul di depan pintu kelas.

sebaik sahaja melihat shin mereka bergegas mendapatkan yeoja itu.gd menarik kasat rambut shin.

[C]Best Queenka Ever!!!Where stories live. Discover now