43.

29 9 10
                                    

ΠΑΙΔΙΑ!
ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ!

ΔΕ ΘΑ ΤΗΡΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑ SPOIL!

<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>
>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<•>•<

Ξεφύσηξα για ακόμα μία φορά μέσα σε μόλις λίγα λεπτά. Είχα βρει πριν μερικές εβδομάδες μερικά site για τη δεύτερη εργασία της χρονιάς και χωρίς να τα κοιτάξω απλά τα είχα αποθηκεύσει.

Όταν λέμε μερικά, αναφερόμαστε σε καμία 40αριά.

Που λέτε, λοιπόν, δεν είχα προσέξει καθόλου καμιά λεπτομέρεια. Ούτε καν πως τα μισά είσαι σε γλώσσες που ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ δεν ξέρω.

Χτύπησε τις μπουνιές μου στον καναπέ και κοπένησα τα πόδια μου στο μπράτσο. Κοίταξα την ώρα. Ήταν 08.34 το πρωί. Πέρυσι τέτοια μέρα ήμουν με την Dav, την Kate και την οικογενειά τους γύρω από το τραπέζι, περιμένοντας την Πρωτοχρονιά. Μισή ώρα μετά, είχα μπροστά μου όλα τα φαγητά που μπορεί να έχει κάποιος Έλληνας στη χώρα του. Ήταν εκπληκτικό. Κανείς δε με είδε σκεφτεί τόσο όσο εκείνοι οι άνθρωποι, εκείνοι τη μέρα.

Και ναι, είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς κι εγώ κάθομαι και κάνω εργασία.

Ξεφύσηξα ξανά με την ανάμνηση αυτή να έχει κολλήσει στο μυαλό μου. Μικρές και ωραίες στιγμές της ζωής, που σημαίνουν πολλά και δε θα ξεχαστούν ποτέ...

Καπάκωσα το καταραμένο laptop και με γρήγορες κινήσεις το άφησα στο τραπεζάκι δίπλα, κάνοντας λίγο θόρυβο. Γύρισα ανάποδα στον καναπέ και κάρφωσα με το βλέμμα μου το ταβάνι με το ελαφρύ εκρού χρώμα.

Θυμήθηκε τον Chris. Την πρώτη φορά που τον είδα. Αν και δεν το ξέρει, τον είχα δει πριν τα πρώτα μαθήματα στο πανεπιστήμιο.

Flashback

Μόλις είχα βγει ευχαριστημένη από το γραφείο του... -Δε θυμάμαι όνομα, τέλος πάντων-, ήταν ένας τύπος, υπεύθυνος για τις υποτροφίες, υψυλόβαθμος στο Αμερικάνικο υπουργείο παιδείας. Μου είχε πάρει μία συνέντευξη για τη σταδιοδρομία μου στο γυμνάσιο, το λύκειο και τη σχολή και μετά επικεντώθηκε κυρίως στους τελευταίους καθηγητές που είχα, σχετικούς με φυσική. Όλο αυτό στα αγγλικά. Στη συνέχεια, μου ζήτησε να μιλήσουμε για όλα αυτά που θα ήθελα να κάνω στο μέλλον, στα γαλλικά και τα γερμανικά.

Οι γνώσεις του επεκτίνονταν άριστα μέχρι εκεί, κι έτσι θέλησε να μάθει αν οι συγκεκριμένες γνώσεις μου έχουν σκουριάσει.

Only With HimWhere stories live. Discover now