11. Rész

52 8 0
                                    

Amy szemszöge:

Miután Al visszajött, rendesen kiosztottam:
-Miért? Mond miért?! Ezzel csak nekem ártasz ember! Nem tudod, milyen ember is ő, nemhogy még ki is osztod! Nézd! Normális ,ha ilyet csinál a saját húgával?!-Húztam fel a pólóm, és megmutattam az oldalamon végigfutó csíkokat.
Mire Lia felszisszent.Lehúztam a pólóm majd Al megszólalt.
-Amy én nem tudtam-mondta majd a szeméből elő jött egy könnycsepp.
-Semmi baj-mondtam majd megöleltem.Hiába nem szeretek veszekedni főleg vele és Liával.Al-al azért is olyan jó a kapcsolatom mert olyan mintha a nővérem lenne.
-De miért akarja Andy-t?-kérdezte kétségbeesetten.Mire én meg vontam a vállam.
-Nyugodj meg ha megtudja mit csinált Amy-vel még a közelébe se megy-Mondta Lia nyugtatás kép.
Al ránézett az órájára majd megbökött,mire felé fordultam.
-9 óra van mennünk kéne-Mondta mire bólintottam.Oda mentem megölelni Liát.
-Mennünk kell Szia-Mondtuk majd kimentünk.Hirtelen egy dal sor jutott az eszembe.Elkezdtem dúdolni a hozzá illő kottát ,majd egyre sietősebben kezdtünk el sétálni.Oda értünk a szálláshoz majd fel lifteztünk a szobánkhoz.
Mikor beértünk előszedtem a gitárom majd elkezdtem énekelni azt a dalt ami eszembe jutott.Al meghallhatta a hangom mivel egyből oda jött.Majd elkezdet dobolni a combjain.Befejeztem az éneklést és abbahagytuk a zenélést.
-Ez tök jó dal lenne-Mondta Al izgatottan,mire én felnevettem.
-Lehetséges.-mondtam majd hallotam
ahogy Al elment ajtót nyitni mivel kopogtattak.Kinyitotta az ajtót majd 5 ismerős fejet láttam már csak.Megölelték Alt egyszerre amin én nevettem egy sort.
-Khmm..Én is itt vagyok-Mondtam mosolyogva majd engem is megszorongattak.Most Al kezdett el nevetni.

Amalia szemszöge:

Miután Amy-ék elmentek, újra rám tört a szomorúság és a kis idegesítő hang a fejemben. Vele legalább eltudok beszélgetni unalmamban, akár ,ha ordítok is vele magamban... Beteges ez? Az hát, de nem kell tudniuk , hogy őrült vagyok...
Még nem...Majd, ha lesz rá egy jól adandó alkalmam, elmondom nekik a dokit, a pszichiátriát, mindent .

Míg ezeken gondolkoztam,jött egy SMS-em:

Ismeretlen szám:  Remélem tudod, hogy ,ha az utamba álltok, nem csak Amy-nek lesz baja! Andy az enyém lesz, ha tetszik, ha nem! Bár szívesen megnézném, hogy Osvald ,hogyan végez ki titeket, de nekem az esküvőmet kell szerveznem
Mr.Biersack-el! ^^

Mégegyszer ,jól jegyezd meg!  
        Ha az utamba álltok, végetek! 
Pussza:  Ashlyn 

Hát én beszarok! Hogy van képe ennek a kurvának megfenyegetni, hogy kicsinál minket, ha nem engedjük ,hogy Andy az övé legyen?! Amúgy is! Andy tuti, nem feküdne össze vele, nem még ,hogy el is veszi!
Dühöngve írtam vissza, s közben foglaltam le egy londoni repjegyet. Leszarom, hogy  ő a "gazdagvagyokbármitmegtehetek" liba, ha a családom fenyegeti/bántja kamatostul visszakapja!

Már kínomban sírtam, annyira feldühített ez a nő, hogy most egy komplett tízemeletest szétrombolnék...
Amíg próbáltam normalizálni, a hangulatom, belépett Dr.Rosewenn. Az agykurkász.
Hogy engem ma minden egy napon ér!?
Ilyen és ehhez hasonló gondolatokkal kezdtük el a kínzásom:
-Mi érez amikor megvágja magát?-Egy kis ideig gondolkoztam, mert gondolom ,hogy egyből be is záratna, ha ezt mondanám:
"Tudja, igazán felemelő érzés és megnyugtató... Ahogy kiserken a vér,  ahogy csúrran-cseppen, örömmel teli."
-Nos, eléggé lehangoló, de leginkább fájdalmat.-válaszoltam, remélhetőleg magabiztosan...

Allison szemszöge:

Nem sokkal azután,hogy hazaértünk,Andyék már kopogtattak is az ajtónkon.Én,és Amy természetesen nagyon örültünk nekik,hisz így legalább nem vagyunk egyedül..Mármint,amúgy sem lennék egyedül,mert ketten vagyunk,de ha huzamosabb ideig vagyunk össze zárva,tuti,hogy-jobb esetben-valamelyikünk meghal.Ehh..A srácok,mint általában,most is kényelembe helyezték magunkat a lakásban,és ezalatt azt értem,hogy Andy befeküdt a mi ágyunkba,a többiekkel együtt,CC pedig Amy mellett tevékenykedett Lia ágyán.Még jó,hogy ő ezt nem látja.Eléggé frusztrálná a tudat,hogy a gerlepár,hamarosan koitál az ő pihe-puha ágyában..Mondjuk,ez nekem se tetszene túlzottan.
-Unatkozom..-Morogtam,majd egy sóhaj kíséretében,hátradőltem az ágyon.-Csináljunk már valamit..
-Felelsz vagy mersz?-Vetette fel az ötletet Jinxx,mire a többiek mind bólogatni kezdtek.
-De vetkőzős legyen!Az izgibb!-Sipította CC,belőlem pedig kitört a nevetés.Aha.Szerintem,neki annyi is elég lenne,ha Amy hozzá érne..ott,és már állna neki.Bumm.Milyen kis gonosz vagyok..
-Oké-Feleltem visszafojtott vigyorral,majd miután előkotortam a konyhából egy sörösüveget,letelepedtem a földre,Andy,és Jake mellé.-Ki kezdi?
-Én!-Vette ki a kezemből az üveget Amy,és megpörgette a földön.Pár pillanat múlva meg is állt,mégpedig Andy felé mutatva.
-Andy..-Vigyorodott el ördögien,miközben összedörzsölte a két tenyerét.-Felelsz,vagy mersz?
-Hm..-Nézett rám az imént említett személy,mire én értetlenül ráncoltam a szemöldököm.-Felelek.
-Basszus,pedig szerintem van pár emberke,aki kíváncsi a szexi felsőtestedre..Vagy az alsónadrágodra..-Szontyolodott el Amy,Andy pedig nevetve megvonta a vállát.-Szóval,felelsz.Hadd gondolkozzam egy kicsit..
-Készülj fel,nagyon meg fog szivatni-Böktem oldalba Andyt,mire ő elhúzta a száját.

Fallen GirlsNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ