Eighteen.

160 21 0
                                    

-Merginos, nežinau ar gerai pasielgiau... 

-Ką turi omenyje? Atleisdama Niall?,-nesuprato Tiff.

-Ne, užeigoje, kaip ir žinote, buvau su Harry, kol manęs ieškojo Niall. Ir sudarėme su juo kaip ir sandorį,-pasikasiau galvą.

-Kokį dar sandorį? Čia kaip su velniu?,-pradėjo juoktis Kate.

-Ne,-nusiprunkščiau.-Visą savaitę jis mane žada lepinti, kažkur vestis, o aš turėsiu neprieštarauti ir pamatyti koks jis iš tiesų. Tai lyg šansas jam, turbūt. Jis labai to prašė, o aš tuomet buvau supykdyta Niall ir nusprendžiau jam tą šansą suteikti ir manau, kad tai bloga idėja,-atsidusau.

-Kodėl bloga? Dari, tu juk jo...

-Bet galiu,-Kate nebaigus, jai atsakiau. Nes tai gryna tiesa. Jeigu Harry būtų malonus visalaik, jis būtų nuostabus vaikinas, kuris sužavėtų mane.

-Bet tu juk jo taip nekenti,-pakėlė antakį Tiff.-Visai nebesuprantu.

-Na taip, kai jis elgiasi kaip asilas tuomet jis nepakenčiamas. Bet su manimi jis yra buvęs labai malonus ir jaučiu jam kažkokią trauką, kurios sustabdyti negaliu. Aš nesitikėjau, kad vakar jis taip nuoširdžiai kalbės. Jis sakė, jog aš keičiu jį ir, kad turiu suteikti jam šansą ir pamatyti jo tikrąjį veidą. Jis tikrai kitoks, kai būna su manim,-šyptelėjau.

-Oho, koks romantikas, bet man jis atrodo šiek tiek nepatikimas, na, jis iš tų vaikinų, kurie viską gauna ko nori ir to nevertina.

-Tu jį vadini fuckboy, ar ne, Kate?,-pradėjo juoktis Tiff.

-Tikrai taip, bet gal meilė ir pakeičia žmones,-mirktelėjo man akim.-Gal ir nebloga idėja leistis jo lepinimu, juk vasara, nuotykių metas, jei ką nieko neprarasi-nusijuokė.

-Aš bijau, kad pamilsiu ir jį, bijau, nes man patinka ir Niall. Šiuo metu patinka net labiau už viską ir nenoriu jo skaudinti.

-Po velnių, juk jis davė tau pažadą ir pagalvok kaip jis pats valdosi ir stengiasi negalvoti apie tave, nes nenori laužyti pažado tau. Taip jam būtų net lengviau suprasti, jog jūs tik draugai,-atsakė Kate.

-Bet gal aš nenoriu būti su juo tik draugais?

-Kas tavo jausmams?,-nusijuokė Tiff.-Tai kvailus pažadus iškeli tiek sau tiek jam, tai juos laužai.

-Nesitikėjau, kad viskas susiklostys būtent taip ir sutiksiu būtent juos,-dustelėjau.

...

Laikas iki Tiff su Kate išvažiavimo labai greitai praėjo. Mes tiesiog vartėmės ant sofos ir kalbėjome apie viską: ateitį, mokslus, vaikinus, senus laikus. Seniai taip gerai pasikalbėjom.

Kol Kate su Tiff tempėsi lagaminus į apačią, aš turėjau pusvalandį susiruošti. 

Nuėjau prie savo spintos ir mąsčiau ką apsirengti, juk po to eisiu su Harry. Nenoriu jo pernelyg sužavėti ir suvilioti atvirais rūbais, juk jis žymiai stipresnis už mane, o aš juo dar visiškai nepasitikiu. Net gėda galvoti taip blogai apie jį.

Kadangi lauke buvo labai karšta, apsivilkau juodą, aptemptą palaidinę ant petnešėlių, įlindau į pilką, aukštu liemeniu sijoną iki virš kelių. Plaukus susirišau į netvarkingą kuoduką ir užsirišau juodą bandaną ant galvos. Šiek tiek pasiryškinau antakius, blakstienas perbraukiau tušu.

Nusileidusi žemyn, įsispyriau basutes.

-Pasiruošusi?,-atsisuko į mane Kate.-Kur taip išsipuošei?,-nusijuokė.

-Taigi eisiu su Harry, kai jus išlydėsiu, juk sakiau,-sutrikau.

-Nesakei, kvailele,-pabaksnojo mane Tiff.

Summer job •h.s;n.h• ✔Where stories live. Discover now