-Arrgg..-morogtam és elkezdtem ütögetni a telefonom, annak reményében, hogy kikapcsol az ébbresztőm. Harmadik ütésre abbamaradt az idegesítő csipogás. Nyújtóztam egyet és kipattantam az ágyból. Halkan kinyitottam az ajtóm és átosontam a fürdőbe. Gyorsan megmostam az arcom, majd átsiettem az öcsémhez. Halkan lenyomtam a kilincset, s gyorsan beléptem az ajtón. Nekifutásból ràugrottam az ágyára és elkezdtem rajta össze-vissza ugrálni.
-Mark takarodj már..-morogta Jack. Halkan felnevettem, s tovább ugráltam az ágyán. Egyszer csak hirtelen felült, majd erősen megdobott egy párnával. Én egyensúlyomat elveszítve a padlóra zuhantam. Lenézett rám, majd győzedelmesen elmosolyodott. -Szóval, mit is akarsz háromnegyed hatkor?-vigyorgott fáradtan.
-Téged felkelteni..-motyogtam a padlóba.
-Tizenhárom vagyok, szerintem magatól is fel tudok kelni, te barom!-húzta résnyire a szemeit. Felnevettem majd az ajtóhoz léptem.
-Hétre legyél kééész.-nyávogtam akár egy hat éves, majd kimentem a szobájából.
Átszökelltem a szobámba, mert én most nagyon elhittem, hogy balerina vagyok, majd lehuppantam a földre a szekrényem elé. Kinyitottam a kissé kopott faajtót, és csak bámultam a nagy textilhalmot.
Nagyrészt csak fekete, szürke és bordó ruháim vannak, így nincs túl nagy választási lehetőségem.
Kihalásztam egy fekete térdnél szaggatott farmert és egy random pólót.
Átbaktattam a fürdőbe és magamra ráncigáltam a ruhákat.
A mögöttem elterülő szekrényhez léptem és lekaptam a polcról a hajzselém. Lecsavartam metálkék tetejét, majd belenyomtam ujjam a kissé fehéres árnyalatú, hideg zselébe.
Kissebb adagot 'magamhoz vettem', majd elkezdtem eloszlatni a hajam felső részén.
Tízpercig állítgattam a hajam, mire elértem azt a bizonyos 'nemrégkeltem' hatást. Kisétáltsm a fürdőből át a szobámba, és ránéztem a telómra. Még csak fél hét van?! Mi a rákot csináljak én fél órán keresztül?!
Úgy gondoltam nagyon fasza gyerek leszek, ha elviszem Jack-et suli előtt, kajálni. Így hát ezzel a roppant jó ötlettel vezérelve berontottam az öcsémhez, aki.. Nos még aludt..
Hirtelen gondoltam egyet és elkezdtem igazán férfiasan visítozni, meg ordítozni.
Szegény Jack halálra rémült arcal felült és zavartan méregetett. Belőlem pedig természetesen kitört a nevetés.. Bár ez alap..
-Öltözz!-mondtam majd otthagytam. Nem, nem vagyok gonosz. Chh..
Átsétáltam a szobámba, és-még mindig enyhén nevetve-rájöttem, hogy egy büdös tankönyv sincsa táskámban, így nem ártana berakni őket.
Előcibáltam az órerendem a szőnyeg alól.. Wtf?! Ez miért van itt?!
Nah mindegy..
Ránéztem és asszem háromszor meghaltam..
Tesi
Matek
Matek(!!!)
Informatika
Természettudomány
Angol
FöldrajzSzerintem felakasztom magam. Nem véletlenül utálom a hétfőt. Másoknak meg csak az a bajuk, hogy be kell menni. Pfff...
Bedobáltam a táskámba a 'kedvenc' óráimhoz tartozó könyveket, majd mikor ezzel végezte, ténylegesen is elkezdhettem unatkozni.
6:40
Még húsz perc, csak kibírom..
Addig.. Lemegyek és eszek! Ez egy felettéb brilliáns ötlet!
Gondolatban megtapsoltam magam amiért ilyen okos vagyok, majd kirohantam a szobámból, le a lépcsőn.
Az alján.. Ott természetesen elbotlottam a lábamban, és az arcom találkozott a padlóval.(Amugy pont így tört el a kezem-csak epp felfelé menet- úgyhogy legyetek óvatosak!!! XD szerk.)
-Aaauuucs..-nyögtem fel fájdalmasan. Ülő helyzetbe tornáztam magam, majd kicsit szédelegve felláltam. Lassan folytattam utam a konyhába.
Miután végre beértem az említett helységbe, megcéloztam a hűtőt.
Kinyitottam a legjobb barátom (Jó.. Ez egyeltalááán nem volt morbid xDDD szerk.), a belsejét pásztázni.
A szemem egyből megakadt egy barackos joghurton, így hát kivettem majd jó ízűen elfogyasztottam.
Miután magamba gyömöszöltem, kidobtam s dobozt majd elővettem a tekefonom.
6:55
Hehe, kicsit lassan ettem.
Az előző esetből okulva, már lassan mentem fel a lépcsőn.
Odementem Jack szobájához majd elkezdtem kommunikálni vele.
-Vonszold ki a segged! Indulunk!-kiabáktam a csukott ajtón keresztül.
-Jóvan' már! Egy perc!-kiabált ki.
-Jó! Siess!-morogtam, majd megindultam a saját szobámbs, és felkaptam a földről fekete tàskàm. Lesétáltam a lépcsőn és magamra kaptam szürke eddző cipőm, mire Jack ott termett melettem teljesen készen. Kinyitottam a bejárati ajtót, és mikor minketten kijöttünk rajta bezártam. Elindultunk az atcán, majd a sarkon elváltak útjaink.
-Szia öcsi!-simiztem meg a fejét.
-Szióka!-köszönt el, majd minketten elindultunk az ellenkező irányba.
Róttam az utcákat, mikor fülsüketítő fékezésre felkaptam a fejem, és a hirtelen mozdulat miatt megszédültem és egy fekete autót láttam egyre közelebb maghoz.
Mielőtt a betonnak csapódtam volna valaki elkapott és visszahúzott a járdára. Lerakott a fűre, majd felém nyújtott egy vizes palackot. Biccentettem majd elvettem tőle.
Lecsavartam és jól meghúztam az üveget.
-Köszönöm!-néztem rá hálásan, visszanyújtva az üveget. Rózsaszín ajkait enyhe mosolyra húzta, s gyönyörű kék szemeivel végigmért.
Kurva szép szemei vannak.
Argg..
Nem vagyok meleg..
-Tom vagyok!-mosolygott rám.
-Márk!-viszomyoztam a gesztusát. Nyugodt arcal viszlatta íriszeivel az enyémeket.
Néhány némán töltött perc után megtörtem a csendet.
-Asszem megyek! Mégegyszer köszönöm Tom!-mondtam majd felàlltam.
-Ugyan, semmiség!-villogtatta meg fogait. Felém nyújtottam kezét, én elfogadtam, és kezet ráztunk.
-Akkor sziia!-mondtam.
-Szia!-mosolygott. Eleresztettem egy halbány mosolyt majd elindultam a sulim irányába.
~Fura srác..-gondoltam magamban.
Röpke öt perc alatt megtettem a roppant hosszú utat, majd megpillantottam a kapuban ácsorogni Jessicat.
Odasiettem hozzá, majd derekát átölelve ajkaim övéhez nyomtam.
-Szia kicsim!-húzódtam el tőle.
-Szia!-mosolygott rám. Elvigyorodtam, majd kezét fogva bementünk az épületbe.
.
.
.
.
.
.
NAGYON KÉSŐN HOZTAM BOCSI, NE UTÁLJATOK EZÉRT💙💙
Megszevedtem vele:((
Szeressetek💙
YOU ARE READING
Sorry i'm gay!
Romance,,-Fogd már fel, hogy heteró vagyok, te idióta!-förmedek rá. -Akkor miért borzongsz meg minden egyes alkalommal, mikor hozzád érek?-érinte meg finoman a csuklóm."