The best night of my life

1.1K 115 6
                                    

Pohled Kim:

Zbytek večera jsme před Demi a Nickem dělali, jakoby se nic nezměnilo, ačkoli pohledy jsme si přes stůl vyměňovali až dost.
Z klubu jsme odcházeli bez Nicka, který skončil s tou holkou, a já, Demi a Justin jsme šli v dobré náladě nočními (i když spíš ranními) ulicemi Londýna.
Demi zapadla do pokoje jako první:,,Tak dobrou lidi.''
,,Dobrou.''usmíváme se oba.
Když se zaklapnou dveře, Justin se na mě s úsměvem podívá a odhrne mi pramen vlasů z čela, načež se podívám do země.
,,Koukej se na mě, ne na boty.''cvrkne mi do nosu a já se zahihňám.
Chvilku jsme sticha a jen si koukáme do očí.
,,Víš, že jsem strašně šťastnej?''
,,Víš, že nejsi jedinej?''
Ačkoli mě to překvapí, všimnul si, že se Justin malinko červená.
,,Chceš to někomu říkat.. Myslím jako... že jsme spolu... nebo... nejsme spolu?''
Awww, on je tak roztomilej, když je nervózní.
,,No.. to záleží i na tobě. Jsme spolu?''
,,No... Já nevím.''
Znovu se zahihňám:,,Hele nebýt tak malá, dám ti možná i pusu.''
Justin se podívám tím jeho lišáckým výrazem:,,To se dá snadno zařídit.''
S těmi slovy mi dá pusu a já se nemůžu ubránit touze spát dnes vedle něj.
,,Nech mě spát dneska u sebe.''zašeptá mi do ucha.
Sakra, Justine, ty mi čteš myšlenky nebo co?
Místo slov se na něj úsměju a za ruku ho táhnu ke dveřím. Chvíli mi trvá, než vytáhnu z kabelky klíč, ale konečně se mi to podaří. Bohužel odemčít už byl větší problém, Justin se mi nepřestával sápat na boky.
,,Justine prestaň!''zasměju se. ,,Potřebuju otevřít.''
,,Já nic nedělám.''zalže a znovu cítím na krku jeho dech.
Nakonec se mi ale podaří odemčít.
Hodila jsem kabelku na křeslo u dveří a rovnou zamířila do koupelny.
,,Jen se opláchnu a přijdu!''křiknu na Justina z koupelny.
Z ložnice se ozve odpověď:,,A nechceš společnost?''
Musím se zasmát:,,Nějak moc si od dnešního večera slibuješ.''
Shodim ze sebe spodní prádlo a vlezu do sprchy. Miluju, když na mě dopadá horká voda a já si můžu s klidem užívat tu pohodu. Měla jsem zaplé little mix a jejich písničku Touch a neubránila jsem se tichému prozpěvování.
Když jsem se sprchou skončila, natáhla jsem se pro bílý ručník a hodila si vlasy do drdolu. Předpokládám, že Justin už usnul, ale když se otočím ke dveřím....
,,Sakra, to byl pohled pro Bohy.''
Vyjeknu:,,Jak dlouho už tam,stojíš sakra?''
,,Dost na to, abych viděl, co je třeba.''
Červená jsem byla až na zádech a zakrývala si obličej dlaní. Chtěla jsem kolem něj projít, ale on mě chytil za zápěstí:,,Kampak, kampak?''
Oddělá mi ruku z obličeje a já se mu koukám do očí a na úsměv, který mu hraje na obličeji. Políbil mě. Jeden polibek vyústil v líbačku a to jsem netušila, že mě má čekat snad nejlepší noc života.

My IdolKde žijí příběhy. Začni objevovat