"Ti amo addio"

90 6 17
                                    

Medya:Esinlendiğim video
Tür:Yaoi,Angst
Karakterler:Hoseok,Taehyung,Jimin, Jungkook,Seokjin,Namjoon,Yoongi,
Lee Hee Mi
İthaf:Tüm VHOPE severler.
Ti amo addio:Seni seviyorum hoşçakal demek.
1K kelime olcak
Boy×Girl sahneler olabilir

♡----------♡----------♡----------♡----------♡------♡
"Her mutlu başlayan hikayenin kötü bir sonu olur.Ya da kötü bir yanı"
                                               -YazarX
(YazarX benim ve bu sözler bana ait)

Yıl 1999 Aralık 30
Hoseok 5
Taehyung 4 yaşında iken

"Hyung!Hadi sende gelsene bak annem kurabiye yapmış"

    Çocukluktan beri yanyana olan Hoseok ve Taehyung bugün heyecanlıydı.Çünkü bugün Taehyung 5 yaşına giriyordu.Bayan Jung ve Bayan Kim atıştırmalıkları hazırlarken.Bay Kim ve Bay Jung  etrafı süslüyordu.Hoseok ve Taehyung ise annelerinin yaptığı kurabiyeleri yiyiyorlardı.

"Hyung ağzının kenarına çikolata bulaşmış."

Hoseok şaşkınca

"Hani nerede"
diye sorunca Taehyung kıkırdadı ve tam gamzesinin üstündeki lekeyi peçetesi ile sildi.

"Oldu hyung"

"Teşekkürler TaeTae"

"Hyung bir şey sorabilirmiyim?"

"Sor bakalım."

"Beni..hep seveceksin değil mi?"

"Tabiki!"

"Söz ver"

Serçe parmaklarını birbirine dolayıp baş parmaklarını birbirine değdirerek.

"Söz!"

diye bağırdı Hoseok.

Taehyung kıkırdayarak birden hyungunun boynuna sarıldı.Hoseok ise Taehyung'un beline sarılıp saçlarını öptü.

O sırada çalan korna sesi ile Taehyung gözlerini kocaman açtı.Çünkü arkadaşları ve Büyükannesi gelmişti.

"Hoşgeldiniz!"

diye bağıran Hoseok ve ona Katılan Taehyung ile harika bir  tabloydu bu

"Her anınız harika olabilir ki sonu gelene kadar."
                                                -YazarX

(Yaşları)
Jungkook:3
Jimin:5
Taehyung:5
Jin:7
Yoongi:6
Namjoon:5
Hoseok:5 (Yıl olarak 6)

Arkadaşları birden

"Hoşbulduk!"

diye bağırdı.Jungkook"un dili dönmediği için ve çok küçük olduğu için "Hoybujut" diye bir ses çıkmıştı.
Herkes buna gülerken Bayan Kim pastayı getirmiş ve ışıkları söndürmüştü.

"İYİKİ DOĞDUN TAEHYUNG"

diye bağıran kişiler ile Taehyung sevinç inde Anne babasına sarıldı.Etrafındaki çoğu insan Taehyung'u severdi.Çünkü Taehyung tatlı ve akıllı bir çocuktu.Özelliklede genlerinden ve annesinin yeşil gözlerinden gelen ela rengi gözleri kocamandı (Annesi melez yarı İtalyan-Yarı Koreli)
Hoseok'ta Taehyung gibiydi tek fark gözleri kahverengi idi.

나는 당신이 그리워요//VHOPE (TR)✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin