Prva ljubav - 2 dio

564 20 9
                                    

Oprostite što ste ovoliko čekali no zaboravila sam šifru.

... To je bila moja mama.

M: Ana dušo zašto plačeš?

Ja: Ma nije bitno..

M: Naravno da je bitno zašto moja djevojčica plače.

Ja: Mama stvarno, jednostavno ima dana kad sam loše volje i moram se isplakati.

M: Okej, ali uvjek znaš da mi možeš sve reći

Ja: da mama...

Mrzim lagati, ali moja bi mama digla ogromnu strku i svi bi mi se rugali.

Otišla sam malo na fejs i vidjeka oglas: Od obicne djevojke do modela. Bile su tu slike raznih djevojaka koje su stvarno imale ljepu liniju. Sa strane je stajao broj nazvala sam i javila mi se neka žena

Ja: Dobar dan, zovem u vezi oglasa možete li mi malo objasniti

Ž:  Naravno. Kao što znaš većina mladih ima problema s težinom i predmet su izrugivanja. Mi smo zato proizveli kuću u kojima mladim djevojkama pomažemo da budu vitke i ljepe. tkz transformacija. No ništa se ne smije govoriti roditeljima jer oni to smatraju pre brutalnim.

Ja: ok a kad bi mogla doći?

Ž: Sutra u 6 i napominjem jako je teško i zahtjeva puno odricanja.

Ja:  Koliko novaca trebam poniti?

Ž: Ne uzimami novac jedino što treba je to nakon šta završiš s programom da budeš naša djevojka za model. Nemamo ih puno a svaki dan ih sve više odustaje.

Ja: hmm pristajem

Ž: Bok

......

Malo mi je to sve sumljivo ali zašto ne mogla bih na kraju ispasti poznata manekenka heho.

M: Anaa u krevet već je 11 sati.

Ja: okej mama

.....

Sljedeće jutro sam se probudila s gorčinom u žekudcu jer san znala što me čeka u školi zbog onog kretena  što mi je slikao grudi.

....

Ding, ding

Ja: evoo

M: eyy  znan da ti je teško ali uzvratit ćemo mi njemu ne brini se.

Ja: ahh..

Dok smo šetale počela je mala kišica pa smo otrčale do škole. Kad smo došle ušle smo u školu i svi su me gledali i smijujili se te sam čula svakakva pogrdna imena.

Maja je skroz poludila i popela se na prozor.

M: DOBRO STA CEMO SAD ONAJ IDIOT JU JE ISKORISTIO   DOK JE ONA MISLILA DA JE VOLI TREBALI BISTE NJEGA TAKI GLEDATI ON JE TAJ KOJI JE UCINIO NESTO GLUPO.

Ja: Majoo sta radis silazi otadle

M: OCU ALI SAMO VAM SVIMA OCU RECI DA SE UZASNO ODNOSITE PREMA POGRESNOJ OSOBI!

Svi su se gledali i vidio se sram u ocima.

Ja: Hvala ti

M: sve za tebe

....

Napokon 7 dosadnih sati napokon sam se vratila kuci. 

Ja: Haloo ima  li koga? Ohoo super sama sam. Na stolu je bio pripremljen rucak.

Sjela sam i rucala lazanje. mmmm uvijek savrseno.

Već je bilo 3 ipo. Odlucila sam malo odspavati do 5.

Kad sam se probudila shvatila sam da je već 5:30 

Ja: uu fak fak zakasnit ću

Na brzinu sam se spremila i otišla autobusom. Došla sam točno u 5:50. Našla sam se ispred velike kuće s natpisom: ~Transform~

Ja: Ti je to...

Ušla sam unutra i......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Prva ljubav - 2 dioWhere stories live. Discover now