Oslo. Godzina 11:36. Sobota. Prażące słońce i lekki wiatr.
-William!
Cisza...
-WILLIAM!
Nadal cisza...
-WILLIAM DO KURWY NĘDZY!!
Noora słyszała tylko odbicie własnego głosu. Właśnie się obudziła i zobaczyła , że nie ma przy niej Williama.Przeszła między pokojami.
- Wessała go czarna dziura, czy co?
Nagle przez okno w sypialni zobaczyła siedzącego na trawie Williama, a obok niego Eskilda. Wyszła na zewnątrz i podsłuchała o czym mówili.
-Eskild, masz trzymać swój zasrany język za zębami.
- Stary no proste, chociaż jest dla mnie jak siostra nie zdradzę jej ani słówka.
Noora zrobiła się czerwona, a ciało oblała fala gorąca. Weszła do domu i postarała się przemyśleć wszystko na spokojnie pod prysznicem.
Przed kabiną zdjęła swoją piżamę. Pudrową bluzkę z napisem "Good night... sweet heart" oraz zwykle białe spodenki. Naga weszła do kabiny i odkręciła prysznic . Oblał ją letni strumień wody. Umyła i ogoliła ciało, a po 20 minutach wyszła z kabiny.
Owinęła się ręcznikiem, po czym zobaczyła w drzwiach Williama.
- Długo już tu stoisz?
- Wystarczająco długo, żeby stwierdzić, że jesteś najpiękniejszą kobietą na Ziemi.
- Czyli ile?
- Około trzy minuty.
Noora zaczęła czesać włosy, a on podszedł do niej i objął ją w pasie.
-Kocham Cię- wyszeptał jej do ucha.
Westchnęła...
-Ja Ciebie też- odpowiedziała praktycznie nie słyszalnie.
- Kochanie, co się dzieje?- zapytał zdezorientowany William- czemu jesteś na mnie zła?
- Co?! JA?! Nie jestem na ciebie zła! Ale teraz wyjdź! Muszę się przebrać.
-Dobrze tylko nie bij.
Dziewczyna odgarnęła niesforny kosmyk włosów i spojrzała w lustro. Przyglądała się sobie pare minut.
- Co on we mnie widzi?
Troszkę posmutniała. Po chwili zaczęła się wycierać i balsamować ciało. Ubrała na wypielęgnowane ciało biała koszule w czarne paski z odciętymi rękawami oraz przylegające jeansy z małymi dziurami. Przeszła ją chęć spotkania się z Saną i opowiedzenia jej sytuacji z rana. Więc napisała do niej SMS'a.
NOORA- Hej kochana, masz ochotę się dzisiaj spotkać?
SANA- Cześć skarbie, pewnie. Masz jakaś sprawę?
NOORA- Potrzebuje się komuś wygadać. Koło 14 Ci pasuje?
SANA- Jasne. U mnie?
NOORA- Może być :). W takim razie spodziewaj się mnie o 14 przed Twoim domem. Buziaki :3KOCHANI!! Mój pierwszy rozdział w nowej opowieści! Super mi się ją pisze. Mam nadzieje, że będzie się Wam ją równie dobrze czytało :**
WAŻNE!!
Tak wiem w 3 sezonie Noora i William wyjechali do Londynu, ale wolę jak historia będzie toczyła się ze wszystkimi w Oslo. Dlatego w mojej historii nie będzie, w ogóle wątku z Londynem. BUZIAKI 😍😍
CZYTASZ
SKAM- moja historia
Teen FictionHistoria opowiada o bohaterach norweskiego serialu- SKAM. Toczyć się ona będzie według mojego nastroju. Będę wzorować się na serialu, lecz historię będę wymyślać sama :3