Arkadaşlar gecikmesinin nedeni kimsenin hikayemi bilmediğini düşünmemdi... Şimdi sizden özür diliyorum ve... İşte yeni bölüüüm :)
1994, Mart, 21
''Çocuklarımızın aynı yaşta olması ne kadar büyük bir şans, değil mi Anne?'' dedi Lilian Dawson. Daha iki gün önce doğmuş olan, iri ve çok hoş mavi gözlü bebeğine şefkatle sarılmıştı. Soluk sarı saçları bir kurdale ile at kuyruğu yapılmış, üstünede beyaz bir elbise geçirilmişti. Bu haliyle bir meleğe benziyordu. Özellikle de çocuğuna miras bıraktığı safir mavisi rengindeki gözlerindeki sevgi parıltılarıyla.
''Kesinlikle öyle arkadaşım, hayatlarımızın bu gününe kadar beraber geldik, çocuklarımızı da beraber büyüteceğiz.'' dedi Anne Cox...
1994, Ekim, 8
'' Aman tanrım! Lilian teyze! Abby ve Harry elele tutuşmuş yürüyorlar! Ah çok tatlılar-Eyvah düştüler! Ağlama tatlım! Buradayım, bir şeyin yok!'' Lilian içerideki sesleri duyup hemen salona koştu. Çocuklara birşey olmasını istemiyordu. Büyük evde sonunda salona vardığında gördüğü manzara karşısında donup kaldı. Abby'nin dizi kaıyordu. Harry elini tuttuğu anda kızının ağlaması kesilmişti. Bunu bir tek o yapabiliyordu. Gemma'da farketmiş olsa gerek çünkü susmuş be iki çocuğu izlemeye başlamıştı. Lilian'ın kızının gözleri kızarmıştı ama ağlamıyordu. Sadece arkadaşına bakıyordu. O sırada Harry eğilip kızın dizini öpünce, Abby gülmeye başladı...
1999, Aralık, 23
'' Hey Abby!'' Bağırdığımı duyunca Abby parlak siyah dalgalı saçlarını savurarak bana döndü. ''Ne var Harold?'' Eyvah! Bana Harry ya da Harsh yerine Harold dediğine göre gerçekten kızmış olmalı.''Özür dilerim, biliyorsun bu sadece bir kar topu oyunu!''Bana öfkeli bakan gözleri anında yumuşadı. '' Tamam her neyse! Sadece Harry- Ah şuna bak!'' Sözlerinin devamını merak ettim ama arkamda ne olduğunu da çok merak ettim ve ikincisi baskın çıkınca arkamı döndün. ''Neye bakıy- Ahh!'' Boynumdan aşağı inen soğuk karı hissetmemle çırpınmaya başlamam bir oldu. ''Sadece Harry...'' dedi uzatarak. sanırım artık ne diyeceğini merak etmiyordun. ''Düşmanına arkanı dönme! Unutma; kartopu savaşında müttefik yoktur!''
Arkadaşlar bu bölüm belki biraz kısa oldu kusura bakmayın... Bu ve bundan sonraki bölüm biraz geçiş bölümü niteliğinde olacak. Umarım sıkılmamışsınızdır ve sevmişsinizdir... Öpüldünüz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Story Of My Love (ASKIDA)
FanfictionSaçları beyazlamaya başlamış olan adam, özel çalışma odasındaki televizyona bakıyordu. Son dönemlerde oldukça revaçta olan bir erkek grubunun çapkın üyesi hakkında bir haber vardı; yine farklı bir kadınlaydı. " Vasat," dedi orta yaşlı adam, "Anlaşıl...