Chceš mě? Chci tě!

55 2 0
                                    

Ahojky napíšu po 8

Damonova zpráva mi udělala radost, ale na druhou stranu jsem se cítila provinile. Jeho žena věřila že jsme kamarádky a já zatím začínala "vztah" s jejím mužem. Vzrušovala mě jeho přítomnost a jeho pronikavé pohledy, chtěla jsem být jeho princeznou. Měla jsem ho plnou hlavu.

Dobře

Odepsala jsem velmi prostě, protože jsem nevěděla, co říct. Bylo to nové a já ani nechápala, jak se to stalo. Nebylo to správné, ale věděla jsem že on si mě získal potřebovala jsem být jeho.

Mrzí mě že si nemůžeme psát

Napadlo mě, že má podobné myšlenky, jako já. Chyběl mi.

Věděli jsme, že to nebude lehké, když si budeme chtít psát.

Nenapadlo mě, co víc napsat, chtěla jsem si s ním psát, ale věděla jsem, že nemůžeme riskovat, že nás bude Stef podezřívat.

Jak to vidíš mezi námi , když se ozval Leny? Asi bledě, že?

Tím mě celkem překvapil. Už jsem mu přeci řekla, že s Lenym nechci nic mít, že jen on chce zůstat kamarády. To jsem mu taky hned v následující zprávě připomněla.

Chceš mě?

Nechápala jsem, jak se na to může ptát, když jsem kvůli němu porušila všechny své zásady. Chtěla jsem ho, každou chvíli víc a víc. Nevím jak se to stalo, ale měl to stejně, napsal mi, že by se chtěl milovat. Při této větě mě zalilo vzrušení ještě víc. Taky jsem se s ním chtěla milovat, chtěla jsem být jeho malá subinka. Když mi pak napsal, že si bude muset jít pohrát se svým kamarádem. Začali jsme si psát o našich představách a já toužila to s ním zkusit a tak jsem se zeptala.

A chceš to jenom takhle po písmenkách?

Nevím proč jsem to udělala, ale šíleně jsem ho chtěla. Jeho odpověď mi vyčarovala úsměv na rtech.

Chtěl bych tě reálně a taky to nějak vymyslíme, když bude Stef v práci, chci tě ochutnat. Pošli mi fotku.

Nechtěla jsem se fotit a tak jsem jen napsala, že se omlouvám, ale že ne, protože jsem unavená a už ležím.

Chtěl bych ležet s Tebou. Obejmout a políbit Tě.

Jistě jsem věděla tři věci: chci ho, chce mě, bude to peklo.

Stay Strong I.Kde žijí příběhy. Začni objevovat