Jako každé léto se Mark, Tobi, Peter a Ben vydali kempovat do odlehlého lesa v západní části Kalifornie. Když dojeli na mýtinku uprostřed lesa, vybalili si věci a postavili stany. Začalo se stmívat a tak se rozhodli udělat táborák. Mark se z nějakého důvodu cítil divně, ale nechával si to pro sebe. Přitáhl spolu s jeho nejlepším kamarádem Peterem pár klád a rozmístili je kolem ohně jako lavičky. Všichni poté usedli a začali si hřát ruce o teplé plameny. Tobi vytáhl kytaru a Peter rum. Popíjeli a zpívali dlouho do noci. Nevšimli si, ale že jim došlo dřevo a oheň pomalu zhasínal. Ben se bál nejvíce a tvrdil, že v lese viděl něco, velikosti medvěda lézt po stromě. Mark měl stejný pocit, ale nechtěl být za sraba. Benovi se všichni posmívali a dobírali si ho až se nakonec naštval a řekl, že půjde do lesa pro dřevo. Byl nervózní, ale snažil se to zamaskovat sebevědomím úsměvem. "Hned jsem zpátky." řekl a vykročil do lesa. Mark si ale všiml něčeho podezřelého, hned jak se Ben ztratil v temnotě. Uviděl mezi stromy asi tak 10 metrů nad zemí dvě fialová světla vzdálená dobré tři stopy od sebe. Něco jako... oči. Postavil se a začal řvát. ,,Bene vrať se! " ale nic se z lesa neozvalo. ,, Co blázníš?!" vyhrkl Tobi s vystrašeným výrazem. ,, Já tam něco viděl... Nějaký oči nebo co.." odpověděl znepokojeně Mark. Tobi se začal hlasitě smát, ale Peter ho přerušil ,, Já mu věřím" řekl a přísně se na něj podíval. Tobi ale také znejistěl, když se Ben dlouho nevracel. ,,Bene, to je hloupej vtip, už můžes vylézt!" zakřičel do lesa Tobi. ,,Musíme ho najít!" rozhodl rázně Peter. Popadli baterky a vydali se do lesa. Kužely baterek dopadaly na kmeny okolních stromů. V tu chvíli jedno světlo dopadlo na Benovo nehybné tělo. Všichni vykřikli a Markovi přeběhl mráz po zádech, z toho co viděl. Benovo břicho bylo rozpárané a jeho vnitřnosti byly rozházené kolem se spoustou krve. Jeho krk byl v nepřirozeném úhlu. Ruce měl rozpřažené a najedné měl vyrytý vzkaz: "Run!" Nikomu nebylo potřeba nic vysvětlovat a všichni se jako na povel rozeběhli. Markovi výřily v hlavě myšlenky a kladl si otázky. Proč zrovna oni? Kdo to udělal? Půjde i po nich? Marka z jeho myšlenek vytrhl výkřik. Automaticky se otočil dozadu a spatřil padajícího Petera. Chtěl se rozběhnout za ním, ale už bylo pozdě. Něco obrovského a černého se sneslo ze stromu až s překrapivou lehkostí vzhledem k velikosti jeho těla. Mohutné přední tlapy uchopily Peterovu hlavu a škubly s ní. Peterovy výkřiky se Markovy odrážely v hlavě, jako by byly tak vzdálené. Stál zmražený na místě a s hrůzou pozoroval jak si ho neznámý tvor zadními kratšími tlapami, které zakončovalo něco ostrého, přidržel a zarýval mu drápy do kůže. Všechno se odehrálo tak rychle, monstrum se najednou zastavilo, jako by bylo něco špatně. Znenadání se to podívalo na Marka a oči se tomu fialově zaleskly. Natočil zlehka obrovskou hlavu na stranu a odhalil řadu patnácticentimetrových, ostrých zubů. Vypadalo to jako by se usmál. Marka jako by ho polili ledovou vodou. To ho teprve probudilo z tranzu, ve kterém se nacházel. Bylo to jako by se probudil ze snu. Donutil své zolověné nohy do pohybu. V mžiku se otočil a začal utíkat směrem, kde si myslel, že by mohla být mýtina. V hlavě se mu hromadily myšlenky. Připadal si nesoustředěný, ale i přes to, se dokázal vyhnout všem stromům. Pořád si nemohl uvědomit co se právě stalo. Když doběhl na mýtinu, tíha všech jeho myšlenek na něj dopadla. Rozhlédl se kolem sebe a ukryl se ve stanu. Ani ve dvou minutách přišel o své dva kamarády. Začal vzlykat a brečet. Asi po třech minutách se do stanu vřítil Tobi. Byl udýchaný, pravděpodobně z dlouhého běhu. Když viděl brečícího Marka, začal ho uklidňovat. ,,Co se stalo? Kde je Peter?" vyptával se. ,, Je... Je mrtvý. Ono se to sneslo a já nemohl nic udělat" řekl Mark a při vzpomínce na tu scenérii se ještě více rozplakal. ,, Bože" odpověděl Tobi, objal ho a stiskl. Na Marka se svalil strach ze smrti. ,, Musíme pryč hned Tobi!" vykřikl a odtáhl se. Tobi na něj chvíli překvapeně koukal a pak řekl. ,,Jak?" ,, Autem! Než nás to najde!" vyhrkl Mark se slzami v očích, že ho kamarád nechápe. ,, Počkáme do rána. Viděl jsi tu stvůru? Auto zmáčkne jak plechovku." vychrlil ze sebe naléhavě Tobi. Mark musel uznat, že je na tom trochu pravdy, ale musel pryč prostě musel. ,, Tobi já už to tady nevydržím. Musíme hned odjet!" vykřikl Mark. ,, Tak jo dělej" odpověděl potichu Tobi a vyrazil ze stanu. Mark se namáhavě postavil a vydal se za ním. Uviděl Tobiho strnutě stát. Mark se snažil najít na co se dívá. Jeho oči byly fixovány na Peterovo tělo, které bylo na mýtině a stopy krve vedly z lesa. Jeho vnitřnosti se válely v kaluži krve. Tobi nic neřekl, přistoupil k tělu a podíval se na spodní stranu ruky. ,,Podívej!" řekl a posvítil baterkou na ruku. ,,Do you believe me?" přečetl Tobi nahlas. To něco si s námi hraje. Pomyslel si Mark a uvědomil si, že na sobě vzkaz mít opravdu nechce. ,, Jdem dělej!" křikl na Tobiho. Mark se svižným krokem blížil k autu. Tobi ho předběhl. ,, Budu řídit" řekl. A Mark pokýval v souhlas. Tobi bleskově otevřel dveře a vrhl se za volant. Mark si sedl na sedadlo spolujezdce. A upřeně se díval jak Tobi otáčí klíčkem a auto nechce nastartovat. Když vtom si Mark všiml, že svítí kontrolka. ,,Sakra došel benzín!" řekl naštvaně. ,,Já prostě půjdu." řekl Mark, protože nechtěl v tomto lese zůstat už ani minutu. Začínal otevírat dveře, když v tom se Tobi sehnul a zabouchnul je. ,,Nikam nechoď, je to moc riskantní. Počkáme do rána!" dodal na vysvětlenou. Mark měl jakýsi divný pocit že to Tobimu ani nevadí, ale nechal to plavat. Musel uznat že má pravdu. Vydali se společně do stanu a zalehli do spacáků. ,,Jeden by měl zůstat vzhůru." navrhl Mark. ,,Já klidně budu hlídat." odpověděl Tobi. Mark rád souhlasil, protože byl vyčerpaný. Otočil se na bok a ihned usnul. Asi o hodinu později se probudil a ucítil jak Tobi přes něj přehodil ruku. A poté jak se k němu přisunul a přitiskl se mu k jeho zádům. Mark ve vteřině sundal Tobiho ruku, která si ho k němu přitahovala a pohotově se posadil čelem k němu. ,,Co to sakra děláš!?" vykřikl rozhořčeně Mark. Tobi se na něj zmateně podíval. ,, Hele tady se nás snaží zabít nějaká třímetrová příšera a TY se ke mně tulíš???" vyhrkl Mark s přísným výrazem. ,, Já jdu" dodal. ,, Nechoď..." slyšel Tobiho hlas, když odcházel ze stanu, ale neposlouchal ho. Co to sakra bylo? Blížil se k dalšímu stanu, když ho najednou omráčil hrozný smrad. Jako kdyby tady něco hnilo tak den. Znenadání něco zahlédl za stromy nebyla to stvůra, ale něco jako ruka. V tu chvíli mu nepřišla na mysl žádná rizika a tak se za tím vydal. Když to spatřil krve by se v něm nedořezal. Bylo to Tobiho mrtvé tělo. Přiložil si ruku k ústům a vydal přidušený výkřik. Najednou se ozvalo ,,Děje se něco?" Mark se otočil a za ním stál Tobi, naklonil hlavu doleva, usmál se a fialově se mu začaly lesknout ametystové oči.