Po dvou dnech nová kapitolaaa😁💚
Enjoy!
Lucc<3
PS: Tohle bude asi delší kapitolka, jak teď vidím.
Hermiona-
Otevřu oči a lehce zmatená se rozhlédnu po místnosti, kde to se to vlastně nacházím.
Překvapeně se posadím, a najednou ucítím vedle sebe pohyb.
Podívám se a uvidím Draca, jak spí a v ten moment, si na vše vzpomenu.
S úsměvem na rtech si vzpomenu na dnešní noc strávenou s ním a mám sto chutí radostně zavýsknout.
Já, Hermiona Grangerová oficiálně oznamuji, že o mě! O mě má někdo zájem! S ten někdo je samotný Draco Malfoy! O tom by byl dobrý příběh, uchechtnu se. (Kdyby jsi věděla, že už jsou a není jich málo holka...😁)
Nedá mi to, zlehka ho pohladím po tváři a na rty mu věnuji jemný polibek.
,,Dobré ráno" zamrká a usměje se.
,,Dobré ráno" odpovím a úsměv mu oplatím.
Oblékneme se a potichu zamíříme do společenských místností připravit se na dnešní školní den.
Cestou na snídani jsem se stále jak blázen usmívala a jinak na tom nebyl ani Draco, celou snídani jsme po sobě se širokými úsměvy pokukovali.
Draco-
s úsměvem na rtech jsem vešel do společenky, kde už bylo docela dost lidí a ignorujíc otázky typu kde jsem byl jsem zamířil do ložnice.
,,Ále někdo se nám vyspinkal do růžova" zasmál se Blaise.
,,Proč myslíš?" Zeptám se stále s úsměvem.
Se podívej do zrcadla. Odpoví.
A v moment, co jsem se podíval se můj úsměv rozšířil ještě více.
,,Tak která?" Zasmál se, když si všiml, jak jsem si prohrábl vlasy a skousl ret.
,,Ano, máš pravdu. Myslím, že je na čase vyjít s pravdou ven." Řeknu stále s úsměvem.
Je to ale dobrý nápad?...
,,Ševelissimo" zašeptám a pustím se do vyprávění.
..
,,Doufám, že to pouze vtip." Řekne Blaise zcela překvapeně.
,,Ne není. I Potter o tom ví a ..no..nejsme už takoví nepřátelé, jací jsme bývali." Zasměju se.
,,Nebelvírka..a ještě k tomu Grangerová" vydechne Blaise, stále vstřebávajíc všechny ty zprávy
,,Ty víš..že jsi můj nejlepší kamarád Draco...." Opět vydechne.
Nervózně se na něho podívám.
,,A proto, ti to moc přeju. I když zrovna Hermiona..fúha.." Zasměje se a mě spadne kámen ze srdce.
,,Konečně jsem ti to mohl říct" Uleví se mi.
,,Tvoje tajemství, je i moje" Nikomu to neřeknu." Slíbí mi.
,,Lepšího kamaráda jsem si ani nemohl přát."
.....
Poslední hodinu máme dodělat ten lektvar.
,,Teď vás rozdělím do dvojic." Řekne Snape a začne vyjmenovávat dvojice.
Potter a Patilová, Weasley a Brownová, Malfoy a Grangerová..." Čte a Hermiona se přesune ke mě.
Teď naplňte zkumavku, hoďte tam vlas a vyměňte si je.
,,Herm? Já si myslím, že my dva ani ten lektvar nepotřebujeme" zašeptám a ona s úsměvem přikývne.
Vyměníme si zkumavky.
Ihned mě ta nádherná vůně omámí.
,,Co tam cítíš?" Zeptá se zvědavě.
,,Čisté povlečení,čerstvý vzduch po dešti a čerstvou mátu." Odpovím a Herm se na mě překvapeně podívá.
,,Páni..čekala jsem něco jiného." Zasměje se.
Tři, dva, jedna...
,,Miluju tě" zašeptá a společně vyprázdníme zkumavky a čekáme na to, co se bude dít dále...
Áno, áno..čisté povlečení, vzduch po dešti a máta..to je něco pro mě❤
Snad se vám tato kapitolka líbila💚
Jen tak ze zvědavosti..Co by jste cítili vy? Napište mi to do komentářů.😁
Jsem hrozně zvědavá.
Lucc<3
ČTEŠ
Who is my Valentine? Dramione
Fanfiction"Kdo jsi? Kdo jsi a proč sis vybral zrovna mě?" napíše nervózně na papír a sleduje, jak slova z pergamenu postupně mizí. "Nemůžu ti říci kdo jsem. A proč zrovna tebe? Zamiloval jsem se do tebe, proto." Na pergamenu se objevila tato slova a Hermiona...