Bölüm 15

2 2 0
                                    

Selam kardeşler!!!

Bu aralar sınav haftam ve hiç yaratıcı olamıyorum.Umarım sınav haftanız iyi geçer:))

Multideki ile okumanızı öneririm.

    "Ben çıkardım.Bir sorun mu var."diye bağırdı.Sesi tanımak için arkamı döndüğümde çok şaşırdım.

    O olamazdı değil mi?Ben ona çok güvenmiştim.Ne kadar beni yaralasa da ona çok güveniyordum.Neden şaşırıyorum ki!Beni arkamdan bıçaklayan birinden ne bekliyordum.Arkamı döndüğümde gördüğüm surat beni daha da sinirlendi.Cidden mi?Koray ve arkadaşının yanına ilerleyip Koray'a tokat attım.Attığım tokat içimi rahatlatmıştı.Ardından sınıfıma geçip günün bitmesini bekledim.

***

   Eve geldiğimde annem ütü yapıyordu.Anneme gözüküp odama geçtim.Ne ara bu kadar güvenip üzüldüm.Çocuğu yaklaşık 1 aydır tanıyorum ve ciddi anlamda onun yüzünden üzülmüştüm.Şu son 1 aydır bir lise öğrencisinin yaşayamayacağı şeyler yaşadım.Acaba bu bir rüya mı?Dur bir kendimi cimcik leyim.

   Ah!Canım acıdı mal!Sen salak mısın?Tabi ki de gerçek.

   Hadi ama iç ses.Böyle bir şey olamaz.Bir insanın üzerine nasıl alışveriş merkezindeki avize düşsün.Tamam belki dünya da öyle psikopatlar var ama ne bileyim ya.İmkansız geliyor.Ayrıca bir gider misin ya!Şurada bir düşünüyorum.Lütfen git!

   Tamam be gittim.

  "Buse hadi hazırlan.Amcanlara gidiyoruz."dedi annem.Bu hayal olsun.Tekrar çimdikledim kendimi.Hayır hayal değil.

   "Anne ben gelmesem.Ne dersin?Hem ben orada ne yapacağım ya?"

   "Buse erken çıkıp telefonunu değiştirecektik ya kızım.İstersen gelme.Telefonunu bugün değil de hafta sonu değiştiririz."dedi annem.Güzel tehdit.Bugün günlerden Salı ve hafta sonuna daha 3 hatta 4 gün var.Tamam be kabul!

    "Tamam kabul ama telefonum bugün değişecek.Kabul mu?"

    "Kabul."dedi annem ve odadan çıktı.Hemen üzerimi

bunları giydim ve telefonumu elime aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bunları giydim ve telefonumu elime aldım.Sanırım artık İphone almamın zamanı geldi.

  Zil sesini duyduğumda telefonu bırakıp odamdan çıktım.Babam gelmişti.

 "Baba sence de artık bana İphone almanın zamanı gelmedi mi?Annem dedi ki amcamlara giderken telefonumu değiştirecekmişiz.Ben seçtim bile.İphone 6s plus."dedim ve yavru köpek bakışları attım.Babam dayanamayıp kabul etti.

1 saat sonra...

   "Çok sağ ol baba.Allah ne muradın varsa versin.Allah tuttuğunu altın etsin.Allah-"sözümü kesip 

   "Tamam kızım tamam.İyiki bir İphone aldın yani."dedi babam o sırada telefonum çaldı.Yanım da Burak abim de vardı.

   "Bak Burak abi bu zenginliğin sesi.Ne kadar güzel çalıyor."dedim hava atmaya çalışarak.

Nasıl Aşık Oldum Sana?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin