8. květen - část druhá

27 1 2
                                    

Jolana si okamžitě uvědomila, že pokud někdo té potrhané dívce nepomůže, nezbývá ji moc času. Také ale věděla, že když zavolá záchranku, po celém kraji se spustí drogové pátrání a dívka bude muset stejně jít do dětského domova.

Po shrnutí všech pozitiv a negativ se Jolana rozhodla, že bude muset dívku dostat do svého bytu, který byl asi 150 metrů od parku. Vzhledem k tomu, že soudě dle jejího stavu nebude schopná chodit a asi ani nebude při smyslech, jediná možnost byla ji do Jolanina bytu odtáhnout.

To ovšem nepřipadalo v úvahu, protože Jolana byla vyčerpaná a táhnutí po zemi by dívce pravděpodobně také neprospělo. Navíc by vzbudila příliš podezření u náhodných kolemjdoucích, pomyslela si Jolana a trochu vyděšeně se ohlédla jestli nějaký z nich právě neprochází kolem.

Procházel a za pár vteřin by měl vidět Jolanu i dívku u stromu. V počátečním záchvatu paniky odběhla směrem od cesty v parku někam ke stromům, poté si ale uvědomila, že pokud se bude chovat přirozeně, šance na podezření od toho muže bude nejmenší. Jolana se tedy běžným krokem vydala směrem zpět k cestě a přitom se snažila nenápadně pozorovat toho muže.

Když už to vypadalo, že muž odešel, Jolana mu pohlédla do tváře a uvědomila se, že je to jeden z jejích důvěrných zákazníků. Právě ten člověk, kterého teď potřebovala.

I kvůli předchozímu stresu si ale nemohla vzpomenout na jeho jméno a tak se za ním rychle rozběhla. Muž už téměř odbočil směrem k sídlišti, když si všiml zrychlených kroků, které se k němu blížily.

Byl stále ještě pod slabým vlivem drog a částečně mimo realitu, a tak se rozběhl v představě, že ho dobíhají policisté. Kvůli své ne zrovna nejlepší kondici ho ale Jolana brzy dostihla a když ho chytila za rameno, muž se zastavil. Byl připraven se bránit a tak se rychle otočil a rozmáchl se pěstí směrem k Jolanině nosu.

Ozvalo se křupnutí za kterým následoval bolestný výkřik. Muž se chvíli zmateně rozhlížel a snažil se nastartovat svůj částečně zdrogovaný mozek, což se mu nakonec povedlo. I potom ale chvíli trvalo, než se rozhodl, co má vlastně udělat.

"Sorry Jolano, " řekl muž hrubým, ale mladým hlasem a shýbl se k Jolaně, aby jí pomohl.

Zlomený nos Jolanu opravdu velmi bolel a ona už se připravovala, že agresorovi jeho úder oplatí. Naštěstí se ale včas zastavila a jen zahuhlala něco ve smyslu omluvy.

Šimon Yankwershiel bolestivě zavřel oči a stále ještě přemýšlel, kde je a co se stalo. Působil velmi zmateně a když ho po chvíli Jolana chytla za ruku, aby se probral, zděšeně ucukl a svýma zeleně olivovýma očima se vpíjel do těch Jolaniných. Po chvíli ale zatřásl hlavou a promnul si spánky a zeptal se Jolany: "Tak co se děje?"



Život úplně normálního dealera a patologaKde žijí příběhy. Začni objevovat