Bölüm 1

16 1 1
                                    

     Saygıdeğer Güzel Adam
Bu kitabımda,sana olan özlemimi,sana olan ve bitmek bilmeyen bu masum sevgimi anlatmak istedim

27-10-2016  
23:24

İşte her şey tam olarak bu tarihin bu saatlerinde başladı.Sana olan duygularım değişmeye başladı.Sanki benim kayıp parçam sendin ve tam o gün tamamlandım.Hızla girdin hayatıma.Gündelik kelimelerin,konuşma tarzın ve sen hayatıma hızlı ve çıkışı olmayan bir giriş yaptınız.Aslında seni daha önceden de tanıyordum ben ama hiç seninle böyle düşünmemiştim.Bir gün hayallerimin vazgeçilemezi olacağın aklımın ucundan bile geçmezdi.Senin sayende mesafenin geçersiz bir kavram olduğunu öğrendim ben.Yine senin sayende aşktan,sevgiden daha öte ve gün geçtikçe büyüyen,büyüdükçe büyümek isteyen bir şeyi tattım.Sanki ayrı bir ütopya var.Sadece senin ve benim bulunduğum.Birbirimizi arıyoruz.Seviyoruz,bekliyoruz fakat bir türlü buluşmuyor kollarımız.Zamanı gelince olacağını bilip beklemekten başka bir şey gelmiyor elimizden.Sanki o ütopyada sadece biz varmışız gibi kör gözlerimiz.Buluşuncaya kadar görmemeye yemin etmişler gibi.Çevresindeki hiçbir şeyi görmek istemiyorlar gibi.Sen benim karanlığımsın.Karanlığa olan aşkım,aydınlığa olan nefretimi gün geçtikçe tetikliyor.

Merhaba hepinize.Size kısa kısa bu 500 kilometre ötedeki adama olan duygularımı anlatacağım.Umarım okuyup beğenirsiniz.Mesafeler engel değil aşka.Mesafe,iki kalbin birbirleri için atmalarına engel olamayacak kadar boş kavram.
   Güzel adamı düşünerek,onun için bulduğum sözleri de ara ara sizinle paylaşacağım.Bizim bugüne kadar hiç görmeden nasıl bu kadar bağlandığımızı merak ediyorsanız takipte kalın ❤
Bölümler çok uzun olmayacaktır.Sizi sıkmak istemem.Yorum yapıp vote vermeyi unutmayın.
İnstagram Hesabımdan Bana Ulaşabilirsiniz...
@xbmkx Tek orjinal hesabım budur.

Geçersiz KavramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin