-Ελληνικά-
《Πάει ο παλιός ο χρόνος
ας γιορτάσουμε παιδιά
και του χωρισμού ο πόνος
ας κοιμάται στην καρδιάΚαλή χρονιά χρόνια πολλά
καλή χρονιά χρόνια πολλά
Χαρούμενη, χρυσή Πρωτοχρονιά!Γέρε χρόνε φύγε τώρα,
πάει η δική σου η σειρά
ήρθε ο νέος με τα δώρα
με τραγούδια με χαράΚαλή χρονιά χρόνια πολλά
καλή χρονιά χρόνια πολλά
Χαρούμενη, χρυσή Πρωτοχρονιά!Μα κι αν φεύγεις μακριά μας,
στην καρδιά μας πάντα ζει
κάθε λύπη και χαρά μας
που περάσαμε μαζίΚαλή χρονιά χρόνια πολλά
καλή χρονιά χρόνια πολλά
Χαρούμενη, χρυσή Πρωτοχρονιά!》Ήμουν αναγκασμένη να κάθομαι αγκαλιά με τον Chris στο κρεβάτι και να τραγουδάμε στη μάνα μου και τον σκόμενό της -πατέρα του πρώην μου το... το παραπάνω τραγουδάκι, τέλος πάντων. Του είχα γράψει τους στίχους με αμερικάνικα γράμματα και συλλαβές, αν και του το είχα μάθει απ' έξω το καλύτερο δυνατόν. Άλλωστε, είναι και ελληνικό.
Ναι, έχει λατρέψει την ελληνική γλώσσα. Μέχρι προσφάτως έλεγε πως η αγαπημένη του είναι τα αγγλικά, όχι τα αμερικάνικα, επειδή είναι η μητρική, αλλά τώρα άλλαξε γραμμή πλεύσης και έκανε μία στροφή 181°, για να μας δώσει την τεράστια τιμή να μάθει την τεράστια ελληνική γλώσσα.
《Χρόνια σας πολλά》ευχήθηκα στη μητέρα μου και στον γκόμενο της, πατέρα ενός πρώην μου.
Τους χαμογέλασα ζεστά, προσπαθώντας να μην εμοχληθώ από την παρουσία του ως, μάλλον, μέλλοντα πατριό μου. Ανακάθισαα στο κρεβάτι και έριξα μια κλεφτή ματιά στον Chris.
《Καλή χρονιά》είπα κι ο Chris σε σπαστά ελληνικά και η μάνα μου τον κοίταξε έκπληκτη.
《Μμμ... Καλή χρονιά》μούγκρισε κι εκείνη, θέλοντας να δείξει έντονα την αντιπάθεια της προς το αγόρι μου.
《Ννναι》μουρμούρισα κι εγώ διστακτικά.
《Εμείς τώρα πρέπει να κλείσουμε, γιατί πλησιάζει και η δική μας Πρωτοχρονιά》προσπάθησα να τραβήξω την προσοχή πάνω μου, σταματώντας αυτή την εχθρικότητα μεταξύ τους.《Εντάξει, κοριτσάκι μου, να σας πάρουμε σε καμία ώρα;》ρώτησε λόγω της διαφοράς ώρας μεταξύ Γαλλίας και Ελλάδας.
《Όχι, θα μιλήσουμε αύριο το πρωί, έχουμε κανονίσει.》την απέτρεψα αμέσως να μας χαλάσει τη βραδιά που προβλεπόταν.
YOU ARE READING
Only With Him
Romance-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...