Už uteklo přesně 14 let od toho incidentu, kdy jsme se přenesli na jiné místo. Ani jsem kvůli tomu nemohl poznat svého otce. Jenom doufám, že je stále naživu a že se setkáme.
,,Alexi? Půjdeme s tetičkou Elizabeth natrhat nějaké bylinky" ohlásí mi mamka přes zavřené dveře vedoucí do mého pokoje. ,,Dobře" prohlásím a dál přemýšlím nad věcmi, jako je Magie a podobně.
Zatím bydlíme v nějaké menší vesničce, už nebydlíme hluboko v lese, jak mi to vyprávěla matka. Ale stejně byla tato vesnice taková, no, zvláštní. Vydávala ze sebe zvláštní druh energie, necítil jsem jí nějak negativně, spíše pozitivně, ale stejně byla taková jiná.
Ze svého přemýšlení mě vyrušilo zaklepání na dveře, zvedl jsem se a šel jsem otevřít dveře, tam stála moje nejlepší a bohužel i jediná kamarádka z vesnice jménem Katie. ,,Ahoj Alexi!" radostně prohlásila a obejmula mě, já jí objetí opětoval a též jsem jí pozdravil ,,Ahoj Katie, tak co, jak bylo na lovu?" hned jsem se jí začal vyptávat na věci, co se týče lovu za zvěří. ,,No tak dneska mi to opravdu šlo, teda, aspoň jsem se snažila".
Po rozhovoru jsem jí pozval dovnitř. S radostí překročila práh dveří a usadila se na dřevěné křeslo. ,,Dáš si naší domácí bezovou šťávu?" optal jsem se jí slušným tónem. ,,Tu přeci nemohu odmítnout!" vyskočila z křesla ,,Samozřejmě že si dám, máte jí nejlepší z celého okolí!" uculila se a já trochu zčervenal radostí ,,Tak to děkujeme" usmál jsem se na ní a připravil jsem jí ten nápoj.
Podal jsem jí naší domácí šťávu a Katie jí s radostí vypila na ex, poté si slastně oddychla ,,Vyníkající!" zakřičela přes celý dům. Měl jsem strašnou radost, když jí to takhle chutná, ale také jsem byl na sebe pyšný, protože tentokrát jsem jí vytvořil já sám.
K večeru musela odejít domů a já už jen čekal na svojí matku a tetičku. Zatím jsem si vytáhnul svůj sešítek, který mi maminka věnovala k mým desátým narozeninám, dokonce mi ho sama vyčarovala před mýma očima. Čmáral jsem zde různé příšerky a kouzla, protože jsem nikdy neměl tu možnost něco takového vidět nebo dokonce sám vytvořit. Byl jsem ještě nezkušený začátečník, co nic neumí. V tu najednou uslyším něčí kroky ,,Máma" pomyslel jsem si a vylezl z pokoje. Vážně to byla matka s tetičkou. Každá měla v ruce košíček plný bylin. ,,Alexi? Pojď nám s těmi bylinkami pomoct prosím" poví mamka a položí košík na dřevěný, krásně zpracovaný stůl do obdélníkového tvaru. Přišel jsem ke košíku a začal jsem bylinky srovnávat na poličku.
Po práci mi mamka poděkovala a já jsem zalezl do pokoje, kde jsem pokračoval v kreslení. Po asi 2 hodinách kreslení jsem zašel za mamkou, která si četla knihu kouzel a nějaká kouzla se z ní učila, když mě spatřila, zaklapla knihu a přiskočila ke mně ,,Běž už spát" políbila mě na čelo ,,Dobrou" obejmul jsem jí a odešel jsem do svého pokoje, zavřel jsem za sebou dveře a skočil jsem do postele. Ještě chvíli jsem se díval z okna na krásný měsíc a přeříkával jsem si písničku, co mě maminka učila, poté jsem usnul.
ČTEŠ
Warlock ~ Arcane Magic
FantasyCZ Story o mladém, nezkušeném, zatím lidském stvoření, co o sobě zjistí mnohá tajemství [A nejen o sobě]