Ertesi gün okula geldiğim de Eda beni anfinin kapısında bekliyordu. Beni görür görmez:
-Kızım neredesin sen yaa?Bu gün gelmeyeceksin sandım.Sana haber yolladım Sema ile söylemedi mi?Müthiş haberlerim var sana hemen anlatmam lazım.
-Kızım çekiştirmesene beni ne oluyor sana?az bir nefes al bayılacaksın şimdi.
-Bu haber için bayılmayı değer.
Beni çeke çeke yerimize oturduk ve başladı anlatmaya.
-Dün senden sonra arkadaşlarla kantine indik.Derken Anatomi ye giren Sedat hoca varya Ahmet hocayla kantine geldi çay falan aldılar işte bizim iki sıra arkadaki masaya geçtiler.Benim gözüm,kulağım Sedat hocada biliyorsun taş gibi adam maşallah.Vücudu ,kasları bembeyaz teni ve iki gamzesiyle İnsan bakmazsa günaha işler cinsinden, ayrıca adam yürüyen karizma
-Eee geç bunları sonra ne oldu ya sadede gelsene.
-Önce havadan sudan şeyler konuştular.Ardından Ahmet hoca hocam yokmu ufukta evlilik falan dedi.
-Yok henüz hocam ama bir adayım var gibi nasıl söyleyeceğimi pek bilmiyorum.Aslına bakarsanız etik de gelmiyor bana göre.Bazen hayatımızda istemediğimiz şeyleri yaptırıyor kalbimiz bize.
-Hayırdır hocam sıkıntın nedir? hele bir anlat bir yol çaresini buluruz elbet.
-Ya nasıl desem bilemiyorum şu 1. Sınıfların Anatomi dersine giriyorum ya bir kız var orada ilk görüşte aşk olur mu?ben kızı ilk gördüğümde aşık oldum.Ne olur yanlış düşünme hocam o öğrenci ben hoca nasıl olur bu iş?ben nasıl böyle bir duruma düşerim anlamıyorum.
-Eee ne var ki bunda hocam dedi Ahmet hoca bende birşey var sandım.Eee kız nasıl biri adı ne?belki tanıyorumdur.
-Adı Duygu şimdilik sadece Karadenizli olduğunu biliyorum o kadar. Çok güzel ama uzun saçlı kumral yakın bir zamanda onunla konuşmayı düşünüyorum. Hocam Allah için bişey de yanlış mı yapıyorum?
-Ne yanlışı yahu gençsin yaşınız yakın ne olmuş hocasıysan?Bu gün hocası olursun yarın kocası dedi. kahkahalarla gülerken
Duyduklarımdan sonra yüzümün kıpkırmızı olduğunu içimin yanmasından anlamıştım.Utanç,korku,merak gibi bir çok duyguyu aynı anda yaşıyordum resmen.Ağlasam mı gülsem mi?bilemiyordum.Edanın sesi ile irkildim.
-Heyy orada mısın?yaa işte bende aynı böyle şok oldum duyunca dedi.
Cümlesini tamamladığın da Anatomi dersimiz için Sedat hoca içeri girmişti.
Hocanın suratına bakmak şurada dursun,derste ne anlattığı hakkında bile bir fikrim yoktu.Nihayet ders son bulunca derin bir nefes alıp toparlanmaya başladım. Herkes sınıfı yavaş yavaş boşaltmaya başlamıştı. Hocaya gözükmemek adına bekleyip oda çıktıktan sonra çıkmaya karar verdim.Eda ile tam kapıya yaklaşmak üzereyken:
-Duygu sen biraz kal dedi Sedat hoca
-Şey ama hocam işimiz vardı.Çok önemli değilse...
-Gerçekten mühim bir konu Duygu Eda sen çıkabilirsin.
-Oha ben ve o tek kaldık sınıfta ve hoca birazdan konuşmaya başlayacaktı ama bir türlü doğru sözcükleri bulamıyordu.
-Şey bak Duygu ikimizde yetişkin insanlarız.Ben de bu üniversiteden mezun oldum.Şu an araştırma görevlisiyim daha da önemlisi senin hocan'ım ama bu benim seni daha da yakından tanımak istememe engel değil sanırım.Konuyu çok fazla uzatmayacağım ilk görüşte aşka inanırmısın bilmem ama seni ilk gördüğüm günden beri sana yoğun hisler besliyorum Duygu.Tek nefeste söyleyeceğim seninle benim bir geleceğimiz olabilir mi?ya da ilk önce şunu sormalıyım sanırım;Benimle çıkar mısın?
Şaşkınlıktan orada bayılmamak için üst düzeyde bir performans sergiliyordum. Böyle bir durumda ne denilebilir ki millet hemen dedikodulara başlar,şu kızı gördün mü?ler hocasıyla kırıştırıyor demek ki ler havada uçuşacak okula rezil olduğum yetmiyor gibi ailem bile duyacaktı belki.Derin bir nefes aldıktan sonra
-Bakın hocam benimle böyle bir konu ile en ufak bir hayal bile kurmanızı istemem.Ben burada okumak için bulunuyorum.Bu günkü sözlerinizi ne ben duydum ne siz bana bu sözleri ettiniz.Şimdi izninizle gitmeliyim.
Sözüm biter bitmez ne cevap vereceğini bile umursamadan oradan çıkıp koridordan hızlı adımlarla uzaklaştım.Edanın bile yanına uğramadan ve o günkü diğer derslere girmemeye karar verip okuldan çıktım. Ana yola geldiğimde arkamdan birinin beni takip ettiğini sezdim.Arkamı birden döndüğümde elinde bir demet gül ile Hakan duruyordu.
-Merhaba umarım korkutmadım ders yok muydu bugün dedi.
-Yok vardı ama kendimi iyi hissetmediğim için eve gidiyorum.Çiçekler kime?yoksa burdan sevgili mi yaptın?
-Yok bunlar senin için bugün kadınlar günü ya sana aldım.Kadınlar günün kutlu olsun
-Sağol da bunun için bekleyecek miydin saatlerce? ya derselere girseydim?
-Olsun beklerdim, seni beklemek bile güzel
İçimden bugün bir tane daha teklif kaldıramayacağı mı düşünerek teşekkür ettim ve çiçekleri almak için bir kaç adım yaklaşacaktım ki o sırada yanımızdan arabayla geçen Sedat hocayı fark edip vazgeçtim.Hoca Hakan'ın beni rahatsız ettiğini düşünmüş olacak ki hemen arabayı yanımıza yanaştırdı ve aşağı indi.
-Duygu hayırdır bir problem mi var?Bu delikanlı seni rahatsız mı ediyor yoksa?
Cevap vermeye fırsatım kalmadan Hakan:
-Sen kimsin? asıl sen neyi oluyorsun Duygunun da bana hesap soruyorsun?
-Bana bak kızın etrafından hemen kayboluyorsun beni anlıyor musun?dedi hoca
İkisininde gözlerinden ateş çıkıyordu, yumruklarını öyle bir sıkmışlardı ve birbirlerine o kadar yaklaşmışlardı ki her an yumruklar,tekmeler havada uçuşabilirdi.
Hakan daha sinirliydi ve ilk hamleyi onun yapabileceğini düşünerek onun kolunu tutup;
-Hakan Sedat bey Anatomi hocamız.Hocam Hakan da benim arkadaşım karşı karşıya oturuyoruz yani kimsenin beni rahatsız ettiği yok dedim.
Sedat hoca az biraz afalladıktan sonra
-Neyse tamam o zaman sorun olmadığına göre yarın görüşürüz dedi ve aracına binip uzaklaştı.
Hakan anlamsız gözler ile bana baktı ve
-Aranızda birşey mi var hocayla?dedi
-Şaşkınlığımı gizlemeye çalışarak ne alaka ya dedim. Nerden çıkardın bunu?Tabiki de birşey yok aramızda dedim.
-Sen birşey yok desen de bu adam sana aşık söyleyeyim sana yarın bir gün yakınlaşmaya da çalışır bu şerefsiz. Bunları iyi bilirim ben zaten üniversite de kariyerim var ayağına herkesi elde edebilirim özgüveni olur bunlarda en nefret ettiğim tip,model sana birşey söyleyecek olur,yahut yanaşmaya kalkarsa haberim olsun Duygu.
Ağzımdan birden çıkan o soru korktuğum şeyi başıma getirmişti işte.
-Neden sana söyleyecek mişim ?ayrıca ne sıfatla?
-İlk gördüğü anda sana aşık olan ve senin sevgilin olmak isteyen bir aday sıfatıyla söyle Duygu olur mu?❤❤❤❤Evet canlar bir sonraki bölümde görüşmek dileğiyle.Bölümü oylamayı da unutmayın sakın sevgiyle kalın...💖💖💖💝💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLMUŞ DİĞER YARIM
Chick-LitÖğrenimi için İzmir'e gelen Duygu kendisini neler beklediğini asla tahmin edemezdi.Hayallerinin ötesinde bir maceranın içinde kaybolduğu mu yoksa aşk için bu tehlikeli yolculuğun bilinmezliği mi onu mahkum edecekti?