Paar dagen later de dag van het bal.
Het is nu al een paar dagen geleden dat tylor me ten huwelijk en vanavond is het bal. Kim, emma en ik hebben gisteren onze jurken uitgekozen. De mannen dragen allemaal zwarte pakken maar hun stropdas is in de kleur van onze jurk.
Rosa's jurk (ik kon niet kiezen)
Kim's jurk:
Emma's jurk:
Emma houd haar haren los, kim krult haar haren en ik doe mijn haren in een feestelijke knot. Het is zover we staan achter de grote deuren van de balzaal om omste beurt naar beneden te lopen en te poseren voor de pers. Eerst gaan stephano en kim, daarna gaan alexandro en emma, daara mijn ouders en wat leek op een half uur maar wat eigenlijk vijf minuten was waren wij aan de beurt. "Rosalinda Bolicia novia primavera Petrova kroonprinses van Spanje samem met haar verloofde tylor brown" kondigde iemand aan de deuren gingen open en we liepen hand in hand fe trap af onderaan te trap moesten we nog even pauseren om foto's te maken en een paar vragen te beantwoorden. Na de vragen kon het feest eindelijk beginnnen.
We liepen naar het midden van de zaal en de muziel begon te spelen ik merkte dat tylor echt geoefend heeft. "Je doet het goed" zei ik er kwam een glimlach tevoorschijn op zijn geconcentreerde gezicht. Toen het lied was afgelopen liepen we naar de zijkant toe om daar te wachten tot de pers weg was. Ik voelde iemand mij op mijn schouder tikken ik draaide me om en zag mijn vader daar staan die een hand voor zich uithield om samen met mij te dansen.
We begonnen de dans en de zaal viel stil. "Rosa ik zeg dit niet vaak genoeg maar ik ben trots op je op alles wat je hebt gedaan" zei hij we stopten met dansen en ik gaf hem een knuffel. "Dankuwel padre" zei ik en ging weer langs de zijkant staan terwijl mijn moeder de dans overnam. Ik ging naast tylor staan die mij een glas champagne gaf ik glimlachte naar hem.
"Niet metteen kijken maar kijk is naar alexandro en emma die vinden het heel leuk met elkaar" zei tylor met een lach ik nam een slok van mijn champagne en liet de brik door mijn keel heen gaan. Ik keek naar rechts en zag dat exandro emma had ingesloten tegen een muur aan ik keek verder om me heen en zag journalisten. Ik liep snel naar hun toe en schraapte mijn keel ze keken me geschrokken aan.
"Ik geef jullie twee keuzes want ik wil niet dat die journalisten iets raars gaan denken. Of jullie zijn nu bij elkaar en zijn serieus want als je in het paleis woont kan je het niet maken om te flikflooien met personeel dat bregnt de familie tot schande, of jullie houden er nu mee op" zei ik een beetje boos. Ik wil niet dat de buiten wereld iets geks gaan denken over mijn broer ookal vertrouw ik hem niet helemaal.
Ik keek alexandro dringend aan wachtens op zijn antwoord. Hij liep weg en liet emma daar staan. Ik had medelijden met haar en gaf haar een knuffel. Ik draaide me om en liep weer naar tylor die me een zoen op mijn voorhoofd gaf. "Zullen we dansen?" Vroeg hij. Ik knikte we liepen weer naar het midden en begonnen te dansen samen met de gasten en mijn ouders.
Na een paar minuten stopte de muziek en praatte alexandro de microfoon.
"Emma wil je naar voren komen." Zei hij en emma kwam naar voren.
"Door jou weet ik weer wat ware liefde is, onze vriendschap is weer herenigd maar niet alleen onze vriendschap ook onze liefde. Door jouw heb ik ingezien dat ik de kroon niet wil het enigste dat ik wil ben jij. Daarom stel ik deze vraag wil je met mij trouwen?" Vroeg hij en ging op een knie. Ze keek om zich heen en keek mij daarna aan en ik gaf haar een knikje. Ze zei ja en iedereen om ons heen klapte voor hun❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Dus alexandro gaat toch niet voor de kroon! Ik denk dat dit boek snel afgelopen is misschien ga ik tot de 50 hoofdstukken of eerder ik laat het jullie nog wel weten! Tot dan lovies❤
JE LEEST
i'm a Queen (Voltooid)
Teen Fictiondit is het tweede deel van i'm a princes ik raad aan om eerst dat boek te lezen en daarna deze. Rosalinda Bolicia novia primavera Petrova is kroonprinses van Spanje getrouwd met leon alonso vernando espinoza en zwanger van hem. Rosa moet op haar een...