16. fejezet: Ilyen a szerelem?

1.5K 60 0
                                    

De a látvány ami fogadott...soha nem gondoltam volna, hogy megtörténhet..

Camila Shawn ölében majd lenyelte barátomat. Egy pillanatra fogalmam sem volt mit tegyek. Nem rég még azt mondta csak engem szeret ...most pedig erre kell vissza érnem. Sarkon fordultam és a bejárati ajtó felé vettem az irányt. Még bele ütköztem Cameronba aki az udvarra nézve levágta mi is van. Láttam rajta, hogy ő se tudja most mit cselekedjen. Rám kiabált, hogy maradjak ott ahol vagyok. Aztán a medence melletti Shawnhoz ballagott. Annyit láttam, hogy tarkón vágja és felém mutogat. Veszekedni kezdtek és Shawn a medencében landolt. Nekem nem kellett több ahoz, hogy lelépjek. Az utcára érve megcsapott a nyári est hűvösebb illata. A lehűlő aszfaltból áramló gőz szinte megrészegíti az embert. Ez az illat mindig megnyugtat. A múltra emlékeztet, amikor még semmi gond nem volt. Csak bandáztunk egész nyáron. Jártuk az utakat megfeledkezve az időről. Mindig mosolyt csal az arcomra ez a gondolat. De most mégse ..csak keserű vigyort sikerült kipréselnem magamból. Éreztem ahogy a könnyek gyűlnek szemeimen. Egy zihált hangot hallottam meg magam mögül. Cameron rohant mindeddig utánam.
Nem kellett semmit sem mondanom. Szorosan magához ölelt mire én sírva fakadtam. Sose szoktam sírni ..csak ha már felgyülemlik bennem. Most pont kijött. És örülök, hogy Cam volt ott mellettem.

- Nyugodj meg!-nézett lágyan a szemeimbe. Tekintete megnyugvást sugárzott. - Biztos vagyok benne, hogy ezt holnap megfogjátok beszélni. Ittunk és kicsit megártott neki..
- Ez nem kifogás Cameron!- léptem el tőle -Akárhányszor bulizni fog mindig lefog kapni egy csajt és majd mindig el kell néznem? Ez nem így működik!
- Tudom..de nem tudom mit mondjak. Barátok...és soha nem gondoltam volna, hogy ezt megcsinálja. Camiláról igen...de ő róla nem.

Egy pillanatra csak néztem rá majd értetlen fejet vágtam.

- Várj...mi van? Ti nem is kedvelitek Camilat?
- Sokáig tartott amíg leesett. Havercsaj vagy mi...de nem vagyunk annyira el vele mint például veled. Régóta ismerjük és őszintén...egy két alkalom után kezd sok lenni ha egy légkörbe vagyunk vele.
- Ezt nem gondoltam volna..
- Senki sem..-mosolygott
Egy séta?

Bólintottan és elindultunk. Cameron nagyon rendes volt. Nem hagyta, hogy egy pillanatra is csend legyen. Mindig előállt újabb és újabb sztorival vagy épp engem kérdezgetett. Már későre járt. És valószínűleg vége volt a bulinak, mert Aaron folyamatosan hívogatott minket. Cam felvette és egy aha.oké.megyünk. szólással el is intézte. Én megtorpantam és a járda szélét kezdtem el pásztázni.

- Egyszer haza kell jönnöd...
- És ha én nem akarok? Rohadtul nincsen kedvem találkozni Shawnal!
- Oh istenem!- kapott fel a vállára és elindult haza
- Cam tegyél le! Nem viccelek!
- Én se..de a vak is látja hogy egymásnak vagytok teremtve. Tudom, hogy nyálas-rázta meg a fejét- de ez az igazság.
- Jó..csak tegyél le!-mondtam már nyugodt hangon

Cam letett a ház előtt. Előre küldött, hogy még véletlenül se tűnjek el. Benyitottam és ledobáltam a cuccomat a fogasra. A fiúk épp a szemetet pakolták össze. De Shawnt sehol sem láttam. Se Camilát...

- Fent van? - néztem rájuk mire egyenként rázták meg a fejüket.
- Elment..- mondta Aaron

Ekkor Camila egy önelégült mosollyal sétált le a lépcsőn. Na itt elegem lett.

- Remélem most örülsz! -kiabáltam rá
- Ami azt illeti igen...ugyan már. Komolyan azt hitted, hogy pont te kellesz majd Shawnak. Semmi különleges nincs benned. Te csak egy játékszer vagy. A hírnév a legfontosabb ...te pedig erre tökéletes voltál neki. Ennyi...mindig én nyerek.

Megindultam felé mire Aaron elém állt és arrébb húzott.

- Takarodj!-kiabálta el magát Cam
Nem érdekel, hogy lány vagy...de még egy szót szólsz én verlek meg. Szedd össze a cuccodat és menj!
- Cameron..ezt nem gondolhatod komolyan..Shawn ennek nem fog örülni.

Én csikorgattam már a fogaimat dühömben. Aaron magához szorított és próbált nyugtatni. Megvártuk amíg össze cuccol és elmegy. Shawn tényleg elment...hogy hova azt senki sem tudja. Elvonultam a szobába egy forró zuhanyt venni, aztán próbáltam elaludni. Valamikor hajnalban hallottam, hogy Shawn haza ért. Lementem csinálni magamnak kávét és próbáltam elkerülni találkozásunkat. A kanapén ülve iszogattam a kávémat és telefonon írogattam. Hamar elment az idő és egyesével kezdtek lerohangálni. Shawn is lejött én pedig nyugodtan mentem a hűtőhöz.

- Beszélhetünk? -hallottam rekedtes hangját.

Felhúztam a szemöldököm. Cam megfogta a fiúkat és kilökdöste őket az udvarra. Becsukta maga mögött az ajtót én pedig sóhajtva neki támaszkodtam a pultnak.

- Szóval? -néztem rá
- Megértem, hogy dühös vagy. És valószínűleg nem hiszel nekem...de nem úgy történt, ahogy azt te láttad. Camila a kelleténél többet ivott. Oda jött és megcsókolt..de semmit nem jelentett az egész.
- Még most is azt hiszed, hogy Camila egy kis angyal? -néztem rá - tegnap mikor haza értem olyan dolgokat vágott a fejemhez, hogy Cameron kidobta! De ezek után még mindig védenéd.
- Hibázott..
- Nem...én hibáztam. Tudnom kellett volna, hogy nem a te világodba vagyok való. És , hogy nem kérhetem azt, hogy mindent eldobj értem. Vagy bármi.
- Miről beszélsz? Camila miatt van most komolyan ez az egész? Nem élek más világot. De ha választanom kéne ...
- Ne ígérj olyat amit nem tartasz be.- vágtam a szavába.
- De mindig is megfogom oldani a dolgokat, hogy rendben legyen minden. És soha nem fogom hagyni, hogy így érezz. És bármit mondhat Camila...te vagy az a lány aki ha távol vagyok itthon vár ugyanolyan mosollyal az arcán, mint amikor elbúcsúztunk. Aki ugyanolyan élettel teli mint amikor megismertem. - karolta át a derekam - Szeretlek Cassie Evans.

Elmosolyodtam és megcsókoltam. A pillangóim életre keltek. Újra elárasztott az a meleg érzés. Tényleg ilyen ha valaki szerelmes? A nap további részében nem is beszéltünk erről. Shawn lefoglalta a jegyeket Kanadába előre. Két napunk volt az indulásig. Este úgy döntöttünk, hogy elmegyünk a tengerpartra. Sétálgattunk, beültünk egy moziba aztán haza mentünk. Jól elszórakoztunk a fiúkkal. Főleg mikor kitaláltak valami helyes kvíz játékot. Egész jól végződött a nap.

Sziasztok! Itt is az új rész. Remélem tetszett.
Puszi, Calipso!

Váratlan Szerelem (Shawn Mendes fanfiction) /BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now