Kazara Oldu...

3.6K 122 30
                                    

Beni çoğunuz tanır.Kahraman Dick Grayson ve Nightwing.Birde başkasına göre berbat bir üvey abi...Kim olduğu belli değil mi?Evet, o kişi Damian Wayne.İnanın kavga etmediğimiz bir an bile yok.
Her neyse...
Bruce beni yaklaşık yarım saat önce aradı ve malikaneye gelmemi söyledi.Bir olay var herhalde.Şu anda arabadayım.Hava berbat.Bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor.Üstüne dinlediğim müzik benim canımı daha çok sıkıyor.Bunun üzerine bir elimi direksiyondan çektim ve radyoyu kapattım.Kendi kendime bir şarkı mırıldanmaya başladım.
Aradan yaklaşık 2 saat sonra Gotham'a varmıştım.Trafikte beklerken telefonum çaldı.Telefonu dikkatlice alıp açtım.
"Dick Grayson"
"Benim."
"Damian?Bruce'un arayacağını düşünmüştüm.Benle konuşma zahmetine girmezdin."
"Ukalalık yapma Grayson.Nerdesin?"
"Gotham'a girdim.Trafikte mahsur kaldım"
"Babamın işi çıktı.İşi senle halledicez.Onu söylemem gerekmiş."
"Harika..."
"Sorma.Biraz hızlan."
Suratıma telefonu kapattı.Bende telefonu cebime yerleştirdim.Trafik o ara açıldı.Malikaneye doğru ilerlemeye başladım.Hava hala yağmurluydu.2-3 dakika sonra vardım.Siyah sırt çantamı arka koltuktan alıp arabayı kilitledim.Kapının önünde sıkılmış bir tavırla durarak kapıyı çaldım.
Kapıyı Damian açtı."Sonunda Grayson!"diyip bana çıkıştı.Benim sinirimi çok bozuyor...
"Ukalalık yapma!Blüdhaven'dan sırf Bruce çağırdı diye geliyorum Ve karşımda bir bücür buluyorum!"Damian sinirle üstüme atladı."Şimdi seni-"Jason içeri girdi.Bize katılalı fazla olmamıştı.Yanımıza geldi."Sessiz olmanız çok mu zor?2 dakika koltukta kestirmek istiyorum."Damian üstümden kalkıp söylenerek Batcave'e indi,bende zar zor kalkarak çantamı yerden aldım ve elimle saçımı düzelttim."Kusura bakma Jay."Yüzüne silik bir gülümseme yerleşti."Sorun değil.Gelmen uzun sürdü."İnleyerek salona geçip kendimi antika koltuğun üzerine biraktım."Trafik çok yoğundu...Beni neden çağırdınız?"
Jason kabaca bakıp Batcave'i işaret etti.İsteksizce kalkarak mağaraya indim.Damian antrenman yapıyordu.Robin kıyafetini giymişti.Jason ile ben bilgisayarın karşına geçtik.Jason bir çetenin resmini açtı ve başladı."Gotham'ın yenilnezleri birleştiler.Harley,Ivy,Killer Crock,ScareCrow,Catwoman ve Penguen.Harley Joker öldükten sonra öyle bir teklif sunmuş ki hepsi Gotham'a zarar veriyor."Neden bunu yapıyor olabilirler ki?Sorular içimi yiyordu."Nasıl bir teklif?"Jason iç geçirdi ve devam etmeye başladı."Gotham'ı ele geçirip aralarında paylaşıcaklar ve işin içinde Bane var."
İşler kötüleşiyordu."İşimiz zor."Jason bana hak verdi ve hazırlanmamı söyledi.Devriyeye çıkıcaktık.Hazırlanıp alet kemerimi taktım.Jason ve Damian zaten hazırdı.Jason havalı bir şekilde kaskını taktı ve üçümüzde motorlarımıza bindik.Saat gece 03:30 civarıydı.Yağmurlu havada son hızda gidiyorduk heryer ıssız ve karanlıktı.İçim ürperiyordu.İletişim cihazlarımızla konuşşuyorduk.Söze Damian girdi.

"Jason?"

"Ne?"

"Gotham bu kadar ıssız mıydı?"

"Hayır.Aslında bu garip.Dün bile böyle değildi.Dağılalım"

Ben dalmıştm...

"Grayson?"

"Dick?"

Şaşkın bir sesle cevap verdim.

"Ha?Ne?"

"Dağılalım diyorum."

"Tamam affedersin Jay.Ben Şehir içine girerim."

"Seninle geliyorum"

Bunu Damian söylüyordu.Bu inanılmazdı.Benimle gelmek istiyor.

"Ciddi misin?"

"Jason..."

"Anladım.Ben Güney'e gidiyorum.Red Hood çıktı"

Damian ile yan yanaydık.

"Grayson?"

"Neden beni seçtin?"

Umursamaz bir tavırla sormuştum.Damian banaa cevabını anında verdi.

"Senden nefret ediyor olabilirm ama babam seninle çalışma kuralını koydu.O yokken partnerim sensin mecbur."

"Peki.Burda inelim."

Etrafta yoğun bir sis vardı.Damian ile aynı anda durduk ve motorları eski bir binaya yasladık.Kaskları havalı bir şekilde çıkarmıştık.Etrafta bir tane ne insan ne de evlerden çıkan ışık vardı.Sadece berbat bir sis ve iğrenç bir hava vardı.Yağmur yüzünden saçlarım ışlanmış önüme gelirken Damian kapşonunu takmış bana bakıyordu."Ne var?!"diye sordum.Bana öfledi."Plan ne şapşal!"bana aynen bu şekilde bağırdı.Bende sadece baktım ve arkamı döndüm.Kancalı tabancamı çıkardım.Surat ifademi gülümseme moduna alarak Damian'a baktım."Beni takip et."diyip Gotham bankasına doğru yol almaya başladık.Damian yağmurdaa mırıldanarak arkamdan geliyordu.Benim ise iyice sinirim bozulmuştu.Binadan binaya giderken bağırmaya başladım."Şu lanet çeneni kapat Robin!"Damian bana bağırdı."Bana ne yapıcağımı söyleme!" dedi ve sinirden ne yapacağını çözemedi ve alet kemerinden çıkardığı batarangı bağırarak bana attı.Ancak rüzgar batangı yükseltip ipimi kesmesine neden oldu."Robin!"diye bağırırken aşağı düşüyordum.Damian bir çatıda durdu ve düşüşümü izlemeye başaldı."Nightwing!"diye bağırdı ve peşimden atladı.Kendimi kurtarmak üzereydim.Ancak o yağmur,rüzgar ve sisin yüzünden kafamı bir yere vurdum...Sonrası yere düşüp düşmediğim bile ayrı gizem.

***

Berbat bir baş ağrısı hissediyorum...

Gözlerimi yavaşça açmaya başladım.Kafamı istemeyerek sola döndürdüm.Solumda yarısı bitmiş bir serum vardı.Sağıma döndüm Jason koltukta oturuyordu,elinde telefon vardı."Hey."diye seslendim.Kısık çıkıyordu sesim.Jason bana döndü."İyi misin?"diye sordu."İyiyim,endişelenme.Ne kadardır uyuyorum?"Jason iç çekti."5 gün oldu.Kafanı çok kötü çarpmışsın."Serumu acıyla söktüm.Doğrulup başımdaki sargıyı çözdüm.Yavaşça Jason'nın yardımıyla kalktım."Damian nerde?Beni düşüren oydu."Jason bana bana baktı ve ceketini çıkardı."Aşağıda."kısaca özetledi.Sendeleye sendeleye merdivenlere yürürken Jason banyoya girmeye karar verip yolunu değiştirdi.Ben ise sonunda salona vardım.Damian kulaklıklarını takmış tabağındaki kızarmış patatesle oynuyordu.Arkasından yaklaşıp onu dürttüm.Kulaklıklarını çıkarıp arkasını döndü."Bak Todd özür dile-Grayson?"Bana garip bakıyordu.O,o ağlamıştı.Damian evet Damian ağlamıştı.Bana şaşırmış gözlerle bakıyordu."Damian?Sen-"Damian sözümü bitirmeme izin vermeden bana sarıldı ve ağlamaya başladı.5 günde neler olmuş olabilirdi."Kazara yaptım!Özür dilerim!"Bana bunları o söylüyordu ya da kafamı çok sert çarpmıştım."Damian sorun değil.İyiyim."Damian ile biraz konuştuktan sonra banada patates koydu.Tam patatesten biraz alıcakken yukarıdan"Aaaaaaaaaa!"diye bir ses geldi.
Yukarıya koşarak çıktık Ve banyoya girdik Jason'dan geriye sadece silahları kalmıştı...

2.BÖLÜM GELSİN BENCE

Damian&Dick&Jason&TimmyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin