Tam kavgalar bitti dediğim anda öyle bir şey ile karşılaştım ki şaşkına döndüm. Sinirden kuduz köpekler gibi oldum. Burnumdan soluyordum.
Biz barıştıktan 2 hafta sonra Gio, deniz manzaralı bir fotoğraflar paylaştı. Sabah uyanınca siteye baktım. Resimi beğenecektim ki, altında çok sayıda bulunan yorumlar dikkatimi çekti. Bir çok kişi "güzel manzara" veya "güzel resim" diye yazarken İtalyan bir uşak, (ben ona Vani diyeceğim) güzel resim yazıp yanına öpücükler koymuş.
Gio'da bu Vani'ye teşekkür edip öpücük göndermiş. Vani, işi azıtmış espriler falan yaparken, araya "tatlım, hazinem" gibi iltifatlarda sıkıştırmış.
Hemen Gio'nun takip ettiği kişilere baktım. Evet oradaydı. Vani'de Gio'yu takip ediyordu. Ben uyurken resmen flört etmişler. Vani'nin sayfasına girdim. Resimlerini tek tek incelemeye başladım. Adam bir kaç kadınla uzun uzun mesajlaşmış.
Gio ise sadece Onun resimlerini beğenmiş. İçimdeki şeytan devam et diyordu. Ve ben şeytana uydum. İki hafta öncesine gittim ve Vani'nin mayolu denizde çekindiği fotoğrafın altına Gio, " Handsome" diye yazıp öpücük koymuş. Adamda " thank you Treasure"(teşekkür ederim hazinem) yazmış.
Bizim kavgalı olduğumuz zamana denk geliyor ama bunu yapmamalıydı. Ekran fotoğrafını çekip uzunca bir mesaj yazdım:
"Beni sevdiğini söylüyorsun ama adam ile resmen flört etmişsin. Sen ne yapmaya çalışıyorsun. Bir daha bana yazma. Seni istemiyorum. Ve seni her yerden engelliyorum" diye yazarak fotoğrafı da altına ekleyip gönderdim.
Gio'nun uyuduğu saatler olduğu için öğle yemeğine kadar onu takip ettiği kişileri tek tek inceledim.
Bir kaç adama daha yazmış ama bunlar benden önceki zamanlarda olduğu için sinir olsamda sez çıkarmamam gerektiğini düşündüm.
Öğleden sonra engellemeyi kaldırıp hem Gio'nun hem de Vani'nin sayfasını 10 dakika da bir kontrol etmeye başladım.
Saat 3 gibi Gio, kendi resimindeki yorumları sildiğini gördüm. Ama adama yazdıkları duruyordu. Sayfadan çıktım ve yeniden engelleme yapacaktım ki bildirim geldi. "Gio fotoğrafınıza yorum yaptı" hem açıp baktım.
"Lütfen benimle konuş. Sana nasıl ulaşacağım" diye yazmış.
Ben de;
"O adamı engelle. Ben de senin engellerini kaldırayım" yazdım. Sonra da tekrar Gio'yu engelledim.
Çok öfkeliyim. Bildiğiniz gibi değil. Türkiye'de yaşasa ve bu olay olsa kan çıkar.
Kadın hem evli, hem beni seviyor hem de gidip adam ile flört ediyor.
Üç gün sonra Gio'nun adamı takip etmediğini gördüm. Ben de engelini kaldırdım. Chat yaptığımız program açıldığı gibi uzun bir mesaj düştü.
"Ben aile baskısı ile büyüdüm. Kimse ile flört etmedim. Flört ettiğim ilk adamla da evlendim. Sonra onun baskıları başladı. Ben zaten bir hapishane de yaşıyorum. Yeni bir tane de daha istemiyorum. Sen de bir çok kadına yazıyorsun. Ben sana bir şey söylemiyorum. Seni seviyorum ama bu şekilde yaparsan beni kaybedersin"
Atara atar gidere gider yapmış resmen.
"Sen bana yazma dersen ben başka kadınlara yazmam. Ama söyler misin sen neden o adama yazdın ? "
2 saat sonra gelen cevap:
"Bilmiyorum. Bir sebebi yok. Sadece yazmak istedim"
Beynim de şimşekler çaktı. Gözlerim karardı.
"O zaman sana mutluluklar. Beni sevdiğini söyleyip, gözümün önünde başka adamla flört eden bir kadın istemiyorum. Hoşçakal" yazdım ve chat programında onu tekrar engelledim.
Şili'de öğleden sonra Türkiye'de akşam saatleriydi. Resim paylaşım sitesinden bildirim geldi.
Daha önceden paylaştığım bir resimin altına Gio, "Beni affet. Gerçekten çok üzgünüm. Ne istersen yapacağım" diye yazmış.
Ben de;
"Ne istediğimi biliyorsun. Kabul edeceksen gel" dedim.
4 saat cevap gelmedi. Gece 00.30'da Gio'nun sayfasına baktım. Bütün resimleri silmiş. Adamı engellemiş. Vani'ye yaptığı yorumu da silmiş. Barışmak için ilk adımı atmıştı.
Ben de engeli kaldırıp Ona sadece,
"Beni sevip sevmediğini gerçekten bilmek istiyorum. Ve neden adama yorum yaptın" diye yazdım.
"Seni gerçekten seviyorum. Ama beni kısıtlamanı istemiyorum. Bunu sevmiyorum. Vani'yi engelledim. Bundan sonra daha dikkatli olacağım. Ama sende kimseye yorum yapmayacaksın. Ona neden yazdığımı gerçekten bilmiyorum. Sadece yazmak istedim. Seninle savaşmak istemiyorum "
Benimle savaşmak istemiyordu ama ben savaş baltalarını çıkarmıştım bir kere.
"Ben kimseye yazmam. Sende yazmayacaksın. Sana yapılan yorumlara da ya cevap verme ya da sadece teşekkür edeceksin. Sohbet etmeye çalışan adamlara taviz vermeyeceksin. Seksi fotoğraflar paylaşmayacaksın. Bunları kabul ediyorsan ben buradayım. Etmiyorsan ne istiyorsan onu yap. Umurumda değil" dedim.
Kısa süre sonra bana;
"Seni seviyorum. Artık kavga etmeyelim" yazıp bir sürü öpücük ve kalp gönderdi.
Benim yelkenler suya indi. Savaş baltasını da fırlattım. Evet Gio beni seviyor dedim.
Ama bu olay içim de kocaman bir soru işareti bıraktı.
Acaba?
Not: Devam edecek. Görüşleriniz yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAK AŞK
FanfictionBelinden tutup genç kadını çalıştığı masanın üzerine oturttu. Genç kadının bacaklarının arasında yerini alırken, beyaz tangasını da kenara kaydırdı. Ve genç kadın iniltiler arasında fısıldadı: "Now Daddy" Hikaye mi? Tamamen gerçek ve devam ediyor.