-Yavanna,fata mea,ce mai faci?Am uitat sa ma ingrijesc de tine acum ca Sauron si Dilurba se omoara intre ei.
-Sunt bine,mama.Petrec timpcu Horomne.Ma invata sa injur in toate limbile!
-Ma jur,inteligenta acestui baiat o sa il ucida intr-o zi.
-Probabil ca da.M-a invatat sa si blestem.
-Faceti loc!Mostenitoarea Dilurba!
Am auzit vocile strajerilor,iar furtuna de mai devreme navali in camera Yavannei inainte sa o pot vedea.Insa nerusinarea ei atinsese deja cote maxime.Era ceva inimaginabil,iar pentru asta probabil avea sa stea in temnita pentru aceasta nelegiuire.Practic,nu avea voie sa faca ce tocmai facuse,iar asta o va costa atat de scump.Frumoasa mea nepoata imbracase rochia ceremoniala albastra,care se poarta numai in ziua incoronarii noii regine.Poalele cenusii ale rochiei,bijuteriile prinse in piept,
manecile dantelate,o faceau sa para o adevarata regina.Pacat ca,eu inca sunt aici.
-Cum iti permiti,Dilurba?Asta inseamna revolta.
-Am primit acordul din Valea Dreptatii.Acum doi ani,am emis un proces impotriva ta,
Marylon.L-am castigat.
-Si ce ai sa imi faci?Thandruil!am tipat panicata.Daca Valea ii daduse dreptate,
dadusem de naiba.
-Nu te poate salva,printesa.Numai eu te pot salva.
-Printesa?Eu sunt regina Mordorului si poruncesc sa ma lasati in pace!am tipat la brutele ce m-au inconjurat.
-Nu mai esti o regina de acum inainte.
-Dilurba.Ce faci?m-a intrbat Yavanna si m-a luat de mana,incercand sa o din priviri.Am copii,Dilurba.Am un regat de aparat,am o viata de dus,am copii.
-Si mama avea un copil.Si un regat de condus.
Iar acum este moarta!Nu va mai veni niciodata inapoi.
-Destul!Eu sunt adevarata regina a Mordorului!Nu tu.Esti doar o fata,cum o sa conduci regatul?
-O sa fac exact acelais lucru pe care il fac reginele.O sa domnesc.O sa ma marit cu fiul tau si o sa conducem,ca un rege si o regina,in toce tu putrezesti intr-o inchisoare iar numele tau va fii uitat.spuse ea si isi ridica palma,
facandu-le semn sa ma ia de aici.Se uitara confuzi,nestiind pe care sai recunoasca drept regina.
-Ce se intampla aici?intreba fratele ce respira greoi,probabil din cauza faptului ca alergase prin tot regatul.
-Se pare ca avem alta regina acum.am spus si am stat dreapta,desi brutele ma tineau.
-Ce ai facut,fata mea?
-Am razbunat-o pe mama.a spus ea simplu,
uitandu-se din nou la ei cu mai multa furie.
-Ce ai pe deget?am intrebat surpinsa,vazand la mana ei un inel de logodna,slefuit frumos,unde steucea o piatra de safir frumos conturata.
-Sunt logodita acum.
-Cu cine?am intrebat surpinsa,incercand sa diger tot ceea ce se intamplase azi.
-Cu mine.vocea cunoscuta a primului meu baiat s-a auzit,iar nervii mei au luat-o la goana dintr-o data.
-Fiule?
-Asa presupun acordurile.Tata m-a pus sa ma logodesc cu ea inainte de aceat incident.Vrea sa ne csatoreasca imediat.
-Bine,ce Dumezeu se intampla?am intrebat deja buimacita incercand sa inteleg de ce tocmai mi se prabusea lumea la picioare.
-A trebuit sa ma logodesc cu Sauron inainte sa obtin dreptate de la Vale.De doi ani plang.Eu nu am o mama care sa poata sa imi spuna daca e bine ce fac acum.Nu am pe nimeni care sa ma numeasca "floarea mea" si,bineinteles ca nu am pe nimeni careia sa ii spun "mama".Mi-ai rapit toate astea,regina.Nu mai pot.In fiecare noapte ma incoltesc mii de demoni.Nu mai pot.
Doar aduceti-o inapoi.
A cazut,plina de gratie desi probabil ca nu voia asta,dae bratele fiului meu au prins-o instictiv.
E prima data cand vad ca fiul meu isi intinde bratele spre ea fara sa vrea sa o omoare.Sate ceva inedit.S-a prins trista de gatul lui,
strecurandu-si capul in scobitura gatului sau.
-Regina.Ce sa facem?intrebara ei,oarecum nestiind la cine se adreseaza.
-Lasati-o.a spus ea ridicandu-se din bratele lui Sauron la fel de repde cum a cazut.Sa stea aici pana se clarifica treaba.Sa nu iasa.Aduce-ti mancare si tot ce trebuie.
Intre timp,minunatul meu sot isi facuse aparitia,probabil la fel de igrojorat ca si mine.
Horomne era langa el,insa vazand situatia asta a tras-o pe Yavanna langa el.
-Mary,trebuie sa iesim in fata poporului.spuse Thandruil si veni sa ma ajute.
-Regina?intrebara din nou garzile.
-Lasati-o sa iasa.De data asta vorbea Sauron.
Eu sunt noul rege dupa randuiala.Lasati-o sa iasa in fata lumii.
-Aveti acordul meu.spuse Dilurba.Insa ne rafuim noi,Mary.
-Ne rafuim,stai fara grija.Acum,da-ti jos rochia.
-Incoronarea mea va fii in cateva zile.Pana atunci,toata lumea sa stie ca Dilurba Meleki Fireblood este viitoarea regina a Mordorului.
-Dilurba...Saurom marai,insa Dilurba il opri cu o miscare a mainii.
-Las-o sa iasa.Are peemisiunea mostenitoarei focului.spuse ea si iesi,trena ei atingand podeaua de marmura.
-Stiai despre asta,Elenwe.Depre proces?
-Nici macar un cuvintel.Nu mi-a spus nimic.
Speram sa imi zica ceva,insa de fiecare data cand o intrebam ce avea sa faca,spunea ca se va rafui.
-Sauron,Thandruil,sunteti batuti in cap!Tu i-ai spus astuia sa se logodeasca cu Dilurba?
-Ma gandeam ca tu ai mai multa mints,Sauron.
Poate tacica-tu are probleme,dar tu?
-Nu am vrut.Insa m-am gandit si la tregatul asta.E puternica mama.Si are o inima buna,desi nu o arata.Va trebui sa o ascult.
-Haideti,majetatile voastre.Ordinul reginei Dilurbei a fost clar.Marylon,pregatiti-va.Iesiti in cateva minute.
Insa,stiam ca ea e acolo,la etajul reginelor privindu-ma cu fuire.Isi canalizase toata energia asupra mea,ia cu asta era al naiba de greu sa faci ceva.Era mult mai puternica decat fusesem eu in tinerete,iar asta ii faceampe oameni sa o iubeasca.Si eu o iubeam,doar era fata Meleksimea insa hn foc alrog ardea in ea.Iar odata ce acel foc va fi dezlanfukt,va fii vai si amar de noi.
-Pregatiti-o pe Dilurba pentru incoronara.Aveti grija sa nu lipseasca nimic.Insa,la cea mi mica greseala,Sauron,va iau capul la amandoi, indiferent ca imi esti copil sau nu.La capitolul asta am lucrat cu TMA. Sper ca va place. Scuza-ti greselile.
CITEȘTI
Regina Mordorului
FantasíaNascuta din Cenusa, conceputa cu insusi Focul, Marylon Fireblood are un destin clar. Anume, destinul unei adevarate regine pe care tronul o asteapta de ani buni. Mai puternica decat ar concepe vreodata, mai neinfricata decat orice fiinta de pe Paman...