"Jom pergi " kata max. " pergi mana?" Aq bertanya dalam keadaaan gugup. "Pergi kelas pertama kita tiupan kan?"dia beritahu dengan selambanya. Aq mmg takde idea apa itu peniupan Yang dimaksudkan tapi aq mengambil keputusan bahawa aq tidak akan bertanya kepada max apakah itu. Dia menarik tanganku ke arah kanan kemudian kiri kemudian kiri sekali lagi dan aku tidak boleh menghafalnya lagi. Membuatkanku sakit kepala sahaja. Aku mengambil keputusan mengikutnya sahaja biarlah kemana aku pergi. Belum sampai lima minit dia menarik ku masuk ke sebuah kelas atau lebih kepada bilik tidur yang besar. Terdapat banyak katil single di dalamnya dan ya aku tak silap nampak itu abangku dan sarah. Max menarikku ke arah mereka dan menempatkan ku di atas katil yang bersebelahan dengan mereka. Perasaan ingin tahu dalam diriku membuak buak tetapi hasratku dilendam apabila seorang wanita memasuki kelas itu bersama seorang lelaki yang aku rasa umurnya dalam tiga puluhan. "Selamat datang ke kelas pertama kamu wahai gadis gadis sekalian."dia memulakan bicara daripada ucapan itu aku mengetahui lelaki di sini memang sudah lama dan lima orang gadis ini termasuk aku ialah yang baru di sini. "Baiklah gadis gadis tolong rendahkan skirt anda dan baring di atas katil." Apa aku tersalah dengar ke tak aku tak salah dengar aku memandang ke arah katil abangku dan sarah sedang melucutkan skirtnya juga. Aku memandang Max dan dia sedang melihat badanku dengan rakus aku pun melucutkan skirt ku diikuti spender ku dan berbaring di atas katil itu. "Sekarang kangkang kan kaki kamu. Lelaki pula mulakan peniupan di bawah pastikan gadis kamu klimaks."arahan kedua disampaikan. Aku beebuat seperti yang diberitahu dan apa yang aku pasti Max sedang melihat biji kelentitku. Oh gelinya bila aku terfikir gitu. Max mendekatkan mukanya ke arah miss v ku dan menciumnya aku terasa seperti ada renjatan elektrik dsri situ. Dan dia mula meniup niup di kawasan itu setiap hembusan itu terasa nikmat padaku dan aku membiarkan. Dia bangun dan mendekatkan mukanya ke mukaku dan berkata "kan aku dah cakap aku akan dapat tengok punya" kemudian dia smirk . kemudian aku bangun dan memakai kembali skirtku danpanties ku. Dia menarik tanganku dan berlalu ke arah kelas yang lain di mana aku mendapati seorang laki sedang duduk dia atas sebuah kerusi dan Max memberitahuku itulah cikgu kami untuk pelajaran ini. Aku tak tahu kenapa tadi Max tidak membiarkan ku klimaks tadi. Hmmm biarlah. Aku berjalan menuju ke a ah sebuah katil dan duduk di atasnya. Selepas semua pelajar masuk cikgu itu memandang ke arah pelajarnya dari atas ke bawah dan apa yang aq tak selesa dia hanya memandang perwmpuan.
"Baiklah ini kelas kedua kamu harini cara pemegangan jadi kita tak nak bazirkan masa jadi cepat tanggalkan blouse dan bra kamu wahai gadis gadis sekalian."cikgu itu memulakan aku pun berbuat seperti yang diberitahu. Lalu Max membaringkan ku diatas katil dan naik dia atas ku dan meramas ramas pankal tetekku aku terasa nyaman. Tiba tiba cikgu itu mendekati kami dan memberitahu bahawa Max salh buat lalu dia memegang tetekku untuk menunjukkan caravyang betul aku terasa geli dan beci perasaan yang lain semasa Max memwgang. Aku bangun dan memakai bra dan blouse ku dan lari keluar dari kelas. Sepanjang hari itu aku tidak memasuki kelas lain.
Aku tidak tahu jalan pulang ke sorm kami jadi aku hanya duduk di tepi tapak perhimpunan sambil menangis tanpa ku sedar aku tertidur. Aku terasa seperti seseorang membelai belai rambutku aku membuka mataku oh silaunya aku cuba lagi dan aku nampak Max beebaring di sebelahku membelai belai rambutku dan bila dia nampak ku dia senyum dia menarik ku ke dalam pelukannya baru aku perasaan dia tidak memakak baju. "Kau tak suka orang lain selain aku memegang kau ?"tanyanya aju mengangguk lalu dia mencim bubirku. Aku pyn mencim nya kami bermain main lidah dia menghisap lidah ku sambil sambil itu dia membuka bajuku aku membiarkan sahaja. Dia meraba raba belakangku mencari cari kancing bra ku dia sudah dapat dia membukanya. Terserlahlah tetekku yabg besar dia meramas dan raba teteku dan mengbisap dan mengigit puting twtwku.selepas puas dia memendekkan skirt ku dan spender ku miss v ku terserlah dan berair. Dia tanpa membuat apa apa terus memasukkan batangnya kedalam. Aku mengerang tiba tiba ada sesuatu yang menghalangnya daripada masuk lagi ya itu dara ku dia menolak dan memecagkan daraku sambil mencium ku supaya tidak dengar suara jeritan ku. Air mataku mengalir dan miss v ku terasa pedih tspi lama kelamaan terasa nikmat dan aku tertidur. Begitulah aku kehilangan v kad ku.
SORRY PEMBACA SEMUA SEBAB AUTHOR LAMBAT UPDATE SEBAB AUTHOR PUN LAYAN BLUE GAK BACA CERITA ORANG LAIN HIHI. TAPI AUTHOR JANJI AKAN SAMBUNG JANGAN RISAU. DAN TERIMA KASIH SEBAB MEMBACA.AUTHOR ADA BUAT STORY LAGI SATU TAPI ITU ROMANCE TAKDE BLUE SEMUA BILA AUTHOR TENGOK TAK DE SEORANG PUN BACA STORY TU SEDIH TAPI STORY NI RAMAI GAK YANG BACA. JADI KESIMPULANNYA REMAJA SEKARANG SUKA LAYAN BLUE MACAM AUTHOR. DAN JANGAN LUPA VOTE SAMPAI SEKARANG DAPAT SATU VOTE JE TAPI YANG BACA RAMAI GAK. VOTELAH BARU ADA SEMANGAT NAK SAMBUNG CERITA NI. DAN KALAU BOLEH FOLLOW JUGAK.
INSTA- SAM3ey
Follow ye tq semua sayang korang muahhh
Bab 4 akan lebih blue saksikan jeng jeng jeng
Max tak main pantat Maya ada sebabnya hahaha kalau nak tahu baca part 4.
JANGAN LUPA ADD STORY NI KAT LIBRARY KORANG SEBAB NANTI KALAU AUTHOR ADA UPDATE BOLEH SENANG TAU.
KAMU SEDANG MEMBACA
SEKOLAH BYUNTAE
Teen FictionMaya seorang gadis anak orang kaya dimasukkan ke sekolah byuntae a.k.a seks. Ayahnya merupakan seorang dato. sejurus dimasukkan ke situ dia tidak berasa sedih tetapi sia berasa gembira kerana dia pun dikira blue juga hinggalah dia menhetahui dia per...